18 d’abril 2009

Guerrers de terracota [Relats Conjunts]



- Ei, s'acosta l'aniversari de la nena, què li podríem regalar?
- Ni idea, és que té de tot...
- Podríem comprar-li alguna joguina, que aquest any es va quedar sense regal de Reis...
- D'acord, va, som-hi. L'avantatge dels centres comercials és que ho tens tot a mà. Hem d'anar... a la segona planta.



- Alguna nina?
- No, que ja en té, i de tant pentinar-les se li queden calbes...
- Algun peluix?
- Però si quan ha d'anar a dormir primer hem de desenterrar el matalàs, que està colgat de ninots...
- Un trencaclosques? És educatiu...
- Però si és molt espavilada: el farà de seguida i després no sabrà què fer.



- Ei... i un joc de Playmobil? Desenvolupa la creativitat, la manté entretinguda, i a sobre hi pot jugar les vegades que vulgui sense cansar-se'n, cada vegada una història diferent!
- Em sembla bé. Ara el problema és... quin??????? Quan jo era petit només hi havia indis i cowboys! Ara hi ha de tot! Que si granges, hospitals, bombers... Quin triem?
- Ai, no sé, aquest és maco no?



- Moltes felicitats, lailolailo laaaaaaaaa laaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
- Bufa, bufa les espelmes!
- Viscaaaa! Clap, clap clap!!
- I ara... el regalet! A veure si t'agrada!

- Què és, què és? Ai quant de paper! Tris, tras... cop de tisora... Oooohhh!!! Playmòbil!!! .... Quèeeeeeee??? El imperio chino??? Què és això? I què se suposa que els hi he de fer fer jo en aquests ninots? Buah, però si son tots iguals!
- Home... no t'agrada? Si són chinitos! I en tens un bon exèrcit! Pots fer batalletes entre xinesos i mongols, o... no sé...
- Vaja... i jo que m'havia emocionat en veure la capsa de Playmòbil i ja pensava que m'ho havíeu comprat...



Una proposta de Relats Conjunts

7 comentaris :

  1. =O Molt maco i curiós el relat^^

    Fins i tot hi ha dofins Playmobil?? =O No ho sabia..doncs jo opino com la nena!! xDDD

    ResponElimina
  2. Estaríem parlant d'un relat basat en fets reals? Aquesta nena no sé a qui em recorda amb els desitjos que té...

    ResponElimina
  3. XDD Ja posats, demana el pack sencer.
    M'ha encantat el lailolailo laaaaa laaaaaaa XDDD És la versió Manolo's?

    ResponElimina
  4. Ostres, quin intro més sensible. Era jo!!

    ResponElimina
  5. jajaj! però no sé què dir-te si això del delfí és un bon canvi, eh? XD

    ResponElimina
  6. Jajaja! Un relat molt real i molt original a la vegada!

    ResponElimina