19 d’abril 2009

Bienni




Fa una nit clara i tranquil·la
hi ha la lluna que fa llum
els convidats, van arribant
i van omplint tota la casa...
de colors i de perfums.
Heus aquí en Carquinyol,
en Xexu, en Dan, i també en Cesc,
la Tarambana i la Matgala,
i la Tirai...
l'Elur, en Jansy i l'instints.

Oh Benvinguts, passeu passeu
de les tristors en farem fum

que casa meva és casa vostra
si és que hi ha...
cases d'algú.


Hola Alepsi i Prop de 40
hi ha l'Alasanid i també la Llum,
mireu en Zinc piritione i la neopoeta
i la Gemma arriba amb la nimue,
la Núr, en Jacme i apareix la Fada.
La senyoreta finestreta
arriba amb l'Assumpta i la iruNa,
L'Àlex i la Fada vénen amb l'Eli
la Boira, l'Anna i l'Èlia també hi són,
i fins i tot l'Avi i la Zel.

Oh Benvinguts, passeu passeu
de les tristors en farem fum

que casa meva és casa vostra

si és que hi ha...

cases d'algú.


[...]

Oh Benvinguts, passeu passeu
ara ja no hi falta ningú
o potser si...

ja me n'adono, que tan sols...
hi faltes TÚ!


També pots venir si vols,
t'esperem hi ha lloc per tots

el temps no compta ni l'espai
QUALSEVOL NIT POT SORTIR EL SOL... AL CAU!


Segur que m'he acabat deixant algú... demano disculpes. Però he volgut fer una mena de recull per agrair-vos a tots que de tant en tant seguiu traient el cap per aquí, regalant paraules recomfortants i somriures. Per més que al principi es comenci a escriure per a un mateix, sóc conscient que aquest raconet, aquest Cau, sense vosaltres i les vostres aportacions no hauria arribat on és. I us vull donar les gràcies per haver-me ajudat a cuidar-lo i fer-lo créixer, perquè sense tots no seria el que és. No és gran cosa, però m'agrada. M'agrada tenir-lo i compartir-lo. I amb això en tinc prou.

I ja em disculpareu, però vaig encarregar a l'Eida tot el tema del càtering i els dolços per celebrar l'aniversari i una de dues... o eś veritat el que m'ha dit i se n'ha oblidat... o s'ho ha empassat tot ella, la golafre...




22 comentaris :

  1. Moltes felicitats Laia!!! Ai la nostra Cirereta, que segueix creixent... dos anyets. Sempre seràs la cirereta del nostre pastís, i a més, m'agrada veure com camines al costat del Bona nit, ja que ens portem un mes de diferència. Em fa il·lusió celebrar-ho amb tu, i ens trobem d'aquí a un any per celebrar el tercer, eh?

    ResponElimina
  2. Laia! Moltes felicitats! Quan jo era petiteta (el bar, vaja) i encara no venia massa gent, tu vas ser de les primeres que vas venir a fer un cafetó, i sempre m'ha agradat passar per aquí per dues raons:

    La primera, que em sentia en deute amb tu per haver-me donat un vot de confiança i haver-me seguit.

    I la segona i molt més important, que ha acabat eliminant a la primera raó, és que al final he creat, hem creat una mena de vincle personal que penso que va una mica més enllà de les pantalles. No som dues grans amigues, però em sento molt propera a tu, i m'agrada. Espero que a tu també :)

    Així que estic molt contenta que em citis aquí i em fa encara més contenta poder celebrar amb tu aquest segon aniversari... i que en siguin molts més!

    ResponElimina
  3. Felicitats!!!! Espero poder seguir passant per casa teva durant molt més temps :)
    M'encanta la canço, si la llegeixes canatan, lliga i tot, je je je...
    Ja veus quines coses té internet, tu i jo som ben diferents, d'edat, d'aficions, d'estudis, de tipus de blog... i mira, de tant en tant fem una visita a casa de l'altra, oi?
    Ànims i a seguir escrivint, que som molts els que et llegim!

    ResponElimina
  4. eiii moltes felicitats eh! i que duri i que vagis acumulant posts interessants, reflexius i plens de tu que és el què compta, moltes felicitats per tenir-me present i sempre endavant, jo que volia un tros de pastís! jeje

    ResponElimina
  5. Laia!!!!!!!!!!!!!! que preciós!!!!
    Ets un sol esplèndid!!
    Per molts posts i somriures i visites recíproques.
    Un plaer tenir-te per aquí!
    Moltes gràcies, preciosa!!!
    Petons i abraçades!!

    ResponElimina
  6. Com passa el temps!
    Genial la cançó. Ets una artista.
    Felicitats!

    ResponElimina
  7. Oh! Dos anyets! Moltes felicitats! Mola la cançó! :-)

    ResponElimina
  8. Hola Laia!
    Et vaig deixar fa un dies un altre comentari però potser no el vas veure.
    M'agradaria moltíssim parlar amb tu sobre el treball de recerca, jo estic tenint problemes molt molt similars als teus (quan he llegit les teves entrades que hi feies referència semblava que estiguessis explicant la meva situació...) Si us plau, posa't en contacte amb mi. T'ho agrairé molt.

    Gemma.

    ResponElimina
  9. moltíssimes felicitats, bonica! sempre és un plaer llegir-te! i ens han passat tantes coses en dos anys, veritat? B7s!

    ResponElimina
  10. Ooohhh!!!! Moltíssimes felicitats guapa! i gràcies per anomenar-me. M'ho vaig passar super bé a la festa!! jejeje...
    Bé, fora conyes, espero molt sincerament que continuis entre nosaltres molt temps més perquè ets un solet, ens fas somriure i sempre ens ensenyes coses interessants!
    una abraçada Laia!!!!

    ResponElimina
  11. Moltes gràcies a tots per ser-hi i celebrar amb mi aquest segon aniversari... buff, qui ho diria, com passa el temps!!

    Xexu, ho sé, la denominació d'origen mai es perd ;-) Vaig fer el canvi de nom del bloc perquè em va venir de gust, però sóc conscient que sempre seré la cirereta ^^ I ja és curiós, caminem gairebé de manera paral·lela pel que fa a l'aniversari, però eś que a més a més vas ser dels primers que vaig llegir... Una trajectòria l'un al costat de l'altre, quina gràcia. I no ho dubtis, que li he tornat a agafar el gust a escriure posts després de tot plegat, així que encara no m'he assecat ;-)


    Neo! :D Home, en deute no! Això no ho has de fer, que si vaig passar pel teu bloc va ser epruqè em va crida l'atenció i sempre ve de gust conèixer blocs nous, és com obrir horitzons i investigar el món des de perspectives diferents. però en el fons me n'alegro de la segona opció, que hagis arrelat una mica per aquí i puguis passar de tant en tant. No ha de ser una obligació eh! Jo hi ha blocs que visito i no comento perquè de vegades no se què dir, i per forçar-me millor no dir res... Però bé, gairebé tenim la mateixa edat i en alguns aspectes m'és força senzill posar-me a la teva pell, sentir de la manera en què tu sents i entendre el món des de la mateixa perspectiva: fent-nos-hi un forat, intentant trobar-hi un lloc per a nosaltres ... Ui que m'allargo! Moltes abraçades maca i gràcies per tot!!!


    Gemma! A mi m'agrada molt visitar blocs de tota mena, és molt enriquidor! I el teu és especialment dolç i deliciós :-P Les receptes me els llegeixo totes, però la veritat és que sóc força inexperta i la meva cuina és força rudimentària, amb els estris mínims... però no et pensis, que mica en mica la vaig ampliant!!! :) Gràcies per ser-hi a tu també!


    cesc, molts petonets per a tu també! Això sempre, escriure des del cor, el que ve de gust, com i quan es vulgui, sense pressions. Sinó, no té sentit, i és aquest l'únic secret d'haver perdurat dos anys: escriure al meu ritme i quan em venia de gust. I sobre el que m'interessa o sento. I això del pastís, ja et dic... culpa de la golafre de l'Eida!


    Elur, gràcies a tu, que tu sí que ets un solet!!! :-) Al teu bloc sempre hi he après moltes coses, i tens una sensibilitat per escriure i captar l'essència de les coses descomunal... merci per ser-hi ^^


    Dan! Vola... corre fins i tot massa! Tu ets el primer bloc que vaig visitar eh! Gràcies a un superpost de dofins i a mister google... :-P Moltes gràcies per treure el cap pel cau !!


    Tirai, moltes gràcies!!! :-) He fet una performance rara, hehehe :-)


    Gemma, sí que el vaig veure, i et vaig contestar en forma de comentari en aquell post. Et vaig deixar el meu e-mail per que et posessis en contacte amb mi quan volguessis, jo no tinc manera de contactar amb tu :) Com que ja el vaig posar no el torno a deixar escrit... Mira'l allà d'acord? :-)

    ResponElimina
  12. nimue, moltíssimes gràcies guapa! Home, és que dos anys donen per a molt eh! Però sempre és un plaer poder-te llegir a tu també, és un bloc del tot original, amb una visió de tot plegat molt especial... espero poder-te llegir durant molt de temps!! ;-) Si cal, engabiaré la reina de les neus!


    iruNa, moltes gràcies a tu!!! Realment jo escric el que a mi em motiva, però sentir-vos a prop i que us agrada passar, veure que el que dic interessa a algú altre és recomfortant... i un plaer enorme. Molts heu passat de ser lletretes rere la pantalla per a convertir-vos en imatges nítides dins la meva ment, que m'acompanyen fora les hores que estic navegant per la xarxa... I desitjo poder-te llegir a tu també durant força temps! Moltíssimes abraçades!!!

    ResponElimina
  13. FELICITAATSS PELS DOS ANYS DE BLOG!!^^

    Molt maca la cançó i la versió que n'es fet tu ^^

    Gràcies per posar-m'hi =)

    ResponElimina
  14. **He fet una falta d'ortografia greeeu!! xD

    "..que n'has fet tu"

    ResponElimina
  15. Felicitats!

    Ara ja podré dir que conec una blocaire galàctica.

    ResponElimina
  16. Dos anys, ja Laia? Ostres! Déu n'hi do! Sembla ahir que et vaig conèixer virtualment! Ostres!

    I ja fa dos anys! Sí, és clar, ja deu fer un any que vaig anar un dia al teu poble, i vam coincidir al mateix lloc, però no ens vam veure! Si aquest any torno, ja t'avisaré!

    I ja fa dos anys que déu ni do el "susto" que em vas fer!!! Encara me'n recordo :-D

    No res, noia, moltes felicitats!!! Ara que estic mig retirada, saps que ets de les poquetes a qui continuo fidel, perquè m'agrada el que expliques i com ho expliques. Esperem que la Laia continui escrivint molts anys més!!!

    ResponElimina
  17. 2 anys ja? MOLTES FELICITATS!! I moltes gràcies per recordar-me al post!!

    Per mi tb ets una barreja entre la Cirereta del principi i la Laia d'ara, un nom que m'agrada molt. Has canviat en aquests dos anys, a millor, clar. Continua així, Laia, per molts més!

    :)**

    ResponElimina
  18. oooohhh... que bonic !! Moltes felicitats companya !! 2 anyets ja, com passa el temps !! Espero que siguin molts més i que segueixi tan interessant com fins ara.

    Per cert, perdona que hagi arribat tard, però els cap de setmana miro d'estar desconnectat.

    ResponElimina
  19. Uau... gràcies als que aneu passant per aquí... m'heu batut rècord de comentaris en un post ^^


    Èlia, moltes gràcies a tu per passar de tant en tant ^^


    Alasanid... galàctica? M'he perdut em sembla... :-P


    Llum, com vola el temps eh??? Almenys no t'has retirat del tot, que de tant en tant tenim sorpreses en forma de post ^^ Però estic contenta... tot sigui per una bona causa!! Moltes gràcies a tu :)


    Pd40, sempre he firmat com a Laia, però suposo que canviar el nom del bloc ha fet que el meu nom tingués meś èmfasi... Home, i malament aniria que no t'agradés aquest nom eh! ;-) Molts petonets i gràcies!!!


    Carquinyol, si no passa res! El cap de setmana està per a això precisament!!! Ai si la culpa és meva... a qui se li acut fer anys el cap de setmana?? ;) Gràcies, esperem continuar amb idees fluides un temps més!!!

    ResponElimina
  20. En Sisa s'autoanomena galàctic i com que n'has adaptat una cançó has guanyat cert galacticisme ^^

    ResponElimina
  21. Tot i que molt tard... Moltes felicitats Cirereta! Que siguin molts posts més... almenys fins que es posi de moda una altra aplicació web!

    Maca la cançó amb els "bluguerus" pul·lulant per allà!

    ResponElimina
  22. 2 anyets ja? MOLTES FELICITATS! perdona pel retard, però estos dies he estat molt enfeinat, i ja veus que tot just avui començo a complir els deures endarrerits de visitar els amics cibernètics!

    quina festassa! com que em sembla que encara queden alguns pastissets que semblen bons, me sembla que me'ls acabaré... nyam, nyam, nyam...

    ResponElimina