23 de febrer 2009

Perquè sí

Perquè avui, per més que algú ho intenti, no deixaré que m'aixafin el que em queda de dia. Perquè tinc raons per somriure, per fer una muda com déu mana, com les serps, i treure'm la cuirassa que he dut durant tants dies i que ja pesava massa. Ara en tinc una de més prima i més bonica, no tan negra i freda. Mica en mica tornaré a recuperar la cuirassa original, la que m'agrada, la que em fa ser com sóc, la que em permetia arrencar somriures d'on no n'hi havia. Últimament ni mitja rialla sortia dels meus llavis, però crec que tot allò de que els mals moments també tenen un final comença a agafar sentit. Sé que encara queda molt per fer, encara han de passar setmanes per a que tot es relativitzi i alliberar-me del tot, però poc a poc... Crec que al final tots ens en podem sortir. I benvingut sigui tot allò que pot fer de l'espera una situació més agradable.

I perquè sí, perquè avui és un bon dia i estic contenta. Perquè les he aprovat totes, avui he sabut la nota de la que em feia més por. I perquè això també és una gran gran notícia:

(Imatge pèssima, però l'essència, el significat de tot plegat és llegible...)


15 comentaris :

  1. Eiiii felicitats xiqueta, t'ho mereixes, de debò, i pensa que poc a poc tot es va ficant als eu lloc...

    ResponElimina
  2. M'alegru que cada cop vegis més a prop el final del teu mal estar!!! ;)

    Felicitats per les notes i m'alegro moltíssim de que la teva piga no fos res!! ;) ^^

    ResponElimina
  3. Tot bones notícies, així que torna la Laia! Me n'alegro de tot, i en especial de les teves ganes renovades. Amb calma, a recuperar la normalitat, i ara a gaudir de la vida com tu saps fer. Endavant biòloga!

    ResponElimina
  4. Molt bé, noia! Me n'alegro molt! :-)

    ResponElimina
  5. No saps lo contenta que m'he posat al llegir les teves paraules guapa!
    Felicitats per tot, per la il·lusió, per l'alegria, per l'esperança, pel canvi de pell, per les notes, pels resultats de la biòpsia, per la llum que transmets... No permetis que res t'ho esguerri, aquests moments són únics i t'agraeixo que els hagis compartit amb nosaltres, que t'hem anat seguint en silenci per aquests estrets carrerons foscos per on caminaves. Sembla que la llum comença a il·luminar-te el rostre... tanca els ulls i deixa't embriagar per l'escalf de la seva energia!
    Una abraçada mooooolt gran guapa!

    ResponElimina
  6. Poca broma i que es preparin!
    Que torna la Laia!!!
    :-D

    ResponElimina
  7. :)))))))))))
    una abraçada beeeeeeeeeeeeeeen forta, maca!! Petons!

    ResponElimina
  8. apa i a l'atac, que ara ja tens forces renovades i la cuirassa de sempre!!

    I felicitats pels resultats... per tots !!

    ;)

    ResponElimina
  9. Carai, quin parell de bones notícies!

    Vinga, que segueixi així de bé.

    ResponElimina
  10. Ole, ole i ole!!! :D Que bé llegir tot això! Me n'alegro molt que te n'hagis sortit i que això de la pell sigui «NORMAL». De vegades, el «normal» és més que millor: perfecte! Així segur que has començat la setmana de conya!

    ResponElimina
  11. Quina alegris, preciosa, que bé, me n'alegro molt...Has passat a recollir el teu premi i el fuet a casa? No té compromisos ni s'ha de passar...

    ResponElimina
  12. Gràcies a tots pels vostres comentaris :-) Ara toca tirar endavant, he de treure força d'on sigui!

    ResponElimina
  13. Moltes felicitats, noia! M'alegro que tot es vaig arreglant!!!

    M'agrada el títol del post :-D Em recorda, però, que fa dies que tinc un mail per contestar, però no sabia què dir.

    Ja ho sabia, jo, que les aprovaries totes! I, a sobre, deus haver tret unes notes per caure de culs!

    I també m'alegro d'això de la piga.

    Visca!!!

    Ara ja només falta recuperar-te de la grip!!! Com a mi, vaja!

    ResponElimina