01 de gener 2009

Un 2009 ben dolç!

Així m'agrada començar el nou any!






Creia que tenia més coses a la nevera, però no... estava força buida pobreta... Així que al voltant del grum de raïm només vaig poder acabar de posar el kiwi que em quedava! Però al final no ha quedat tan malament, no? Cada grum és una boleta de xocolata que a dins hi porta galeta cruixent; les fulles de kiwi, i el tros de tronc és una mica de pell de taronja caramel·litzada ^^

Espero que hagueu començat l'any amb bon peu! I que els propòsits pel nou any siguin ben dolços i suculents!

11 comentaris :

  1. Oh! Quina bona pinta que té!!!

    Bon any, Laia!

    ResponElimina
  2. Nena!!! Ets una artistassa! T'ha quedat molt bé, la foto és molt xula i segur que de gust és molt millor!
    Una abraçada i bon any guapa!

    ResponElimina
  3. Ooooh! Aixi dona gust començar l'any!

    ResponElimina
  4. Nyam! Puc agafar la idea per a l'any vinent? Ets una veritable artista i això amb la nevera buida! Que tinguis molt bon any, maca. Un petó.

    ResponElimina
  5. Ei, quin pastís xiqueta, me'n has guardat un trosset oi? Feliç any eh...

    ResponElimina
  6. Em sembla, veient la foto, que ja l'has començat millor que jo l'any.

    Que segueixi així doncs

    ResponElimina
  7. mmmmmm, però quina pinta més bona!!!!!

    Espero que la teva sortida i entrada d'any hagi estat genial!!!!

    Un peto bonica!!!!

    ResponElimina
  8. Quina bona cara que té!!! Mare meva!!! :9

    ResponElimina
  9. Com t'ho curres Laia, ets tota una artista. Ja em semblava que aquests grans de raïm eren una mica massa foscos. De xocolata molt millor, o i tant!

    ResponElimina
  10. Gràcies a tots! Me n'alegro que us faci patxoca!

    Llum, doncs era igual de bo! Era, hihihi...


    Gràcies iruNa! Molt bon any per a tu també!


    Neopoeta, així potser l'any serà més dolç, qui sap ;)


    Fada, i tant! hehehe si t'agrada segur que te'n sortirà un de ben maco! Nyam... jo encara penso en allò dels corn flakes! ;)


    Cesc... i dos trossets, maco! Agafa'n tot el que vulguis ;)


    Nimue, gràcies i igualment!


    Millor no ho sé, alasanid, però més dolç potser sí ;) Que et vagi bé a tu també!


    Jo mateixa, esperem que sigi l'any el que vagi bé! un petó!


    la foto li fa justícia, Núr ;)

    gràcies xexu! :P Mmmm... raïm de xocolata hehehe....

    ResponElimina