16 de gener 2009

Sobretot... festeig

Al post anterior, on distingia si un dofí és mascle o femella, en Xexu preguntava que com s'ho feien per poder dur a terme l'acte sexual. Doncs simplement, la femella i el mascle es col·loquen junts, unint la part ventral amb la de l'altre, i a partir d'aquí... ja està tot dit. Val a dir que l'acte sexual en sí dura poc segons, però hi ha una fase de "festeig" molt llarga, que ocupa el 90% de tot el temps emprat en l'acte amorós. És a dir, que els mascles s'ho curren! Un cop escullen la femella que els agrada, la segueixen, la toquen, freguen els seu cos amb el d'ella, s'acaricien, es fan peites mossegades...

Bé, aquí teniu unes imatges de com té lloc la còpula entre dofins, per veure-ho més gràficament... val la pena, que és molt tendre!!! [00:50]



I com a curiostat...
Sembla ser que els mascles no necessiten cap tipus d'estímul extern per a poder ejacular, sinó que ho poden controlar a voluntat. A més, produeixen gran quantitat d'esperma que, mirant-ho en proporció, és quinze vegades més abundant en espermatozous que no pas l'esperma humà.

15 comentaris :

  1. Tu sí que respires tendresa per tots els porus!!!
    un video preciós!
    Una abraçada, maca i gràcies! :*****

    ResponElimina
  2. El Kamasutra aplicat a aquests animalons no el veig molt factible eh!? molt tendre però un xiquet avorrit, sempre igual, pobres dofins... jeje.. És broma!
    Gràcies per ampliar-nos la informació guapa.
    Respecte les anècdotes, em sembla que n'escriuré un post en el teu honor! però primer tinc pendent la nova proposta de Relats Conjunts, que resta a l'espera que m'arribi la inspiració!
    una abraçada guapa!

    ResponElimina
  3. uaaa, que xulo! Si que es tendret ^^

    ResponElimina
  4. Uauuuu, nena, que emocionant, he vist el part d'un dofi!!!!!, mai ho había vist i ondia, m'he emocionant molt!!!!!

    Un video precios, moltes felicitats!!!!

    ResponElimina
  5. Ostres que fort, no m'ho esperava pas, primer etendre el què diu el xiquet que parla, després aprendre sobre el seu acte sexual i veure la tendresa de fer carícies, ei un bon post de dissabte migdia, gràcies!

    ResponElimina
  6. Finalment m'he inspirat i he escrit un parell d'anècdotes sobre dofins al meu blog, especialment per tu! Espero que t'agradin!
    una abraçada guapa!

    ResponElimina
  7. Hahaha elur... ^o^! Si és que són preciosos...


    Home iruNa... la veritat és que "molt d'espai de maniobra" no hi ha... Però coi, no sé, amplien els preliminars, i això de les moxaines prèvies està molt i molt bé! Moltíssimes gràcies pel post... m'han encantat ^^


    oi que sí, neopoeta? :)


    Jomateixa, la primera vegada sempre és molt maco... sobretot en veure que, a diferència d'altres espècies marines, les mares romanen amb els recent nascuts tota l'estona, els ajuden a surar...


    Hehehe cesc... jo hi ha algunes paraules que no he captat encara! Però les imatges parlen per sí soles :)

    Alasanid, me n'alegro que t'agradi ;)

    ResponElimina
  8. ostres, que curiós tot! és molt bonic el video, eh!

    ResponElimina
  9. Realment impactant! Mai no deixarà de sorprendre'm la capacitat de la resta de mamífers que no som nosaltres de ser autònoms pràcticament des del primer moment. Petons, maca.

    ResponElimina
  10. Si és que els preliminars són molt importants!! Hehehe. Gràcies per satisfer la meva curiositat. El vídeo és brutal, al final aconseguiràs que tots siguem fans dels dofins, mira la iruNa, que ja en fa posts i tot! M'ha agradat molt, de veritat, me l'he mirat sencer, cosa que no sempre faig amb els vídeos que penja la gent. I escolta, que diuen que els dofins no només copulen per reproduir-se, que ho poden fer com a conducta social, no? Que espavilats que són aquests animals...

    ResponElimina
  11. Ui, em buscaré un xicot dofí, em sembla, jollons, 90% a les moixaines...

    ResponElimina
  12. Molt interessant!!^^

    Jo vaig poder veure la cópula del Blau i la Nika, dos dofins del Zoo de Barcelona. Era al juliol, sinó m'equivoco. Vaig entrar al dofinari i just en aquell moment estaven ells dos nedant juntament i de sobte el Blau va treure el penis i vaig poder veure la cópula *O* Va ser molt emocionant!! =D

    ResponElimina
  13. Les femelles humanoides també volen un alt percentatge de preliminars! :) Tot i que nosaltres també podem ser tendres, l'acte sexual dels dofins és un xic avorrit, però sempre va bé saber com s'ho fan.

    ResponElimina
  14. Ostres, que maco, el dofinet, quan neix!

    ResponElimina