04 de gener 2009

Cicles

Premo una rosa contra el pit, i és tan vermella com una cirera. Ben ufanosa i immaculada, com la neu de primavera. Però la neu al final es fon, les flors mica en mica es marceixen, els colors elegants i brillants ja no existeixen, rremediablement el sol sempre es pon...

Es repleguen les fulles groguenques, s'amaguen sota la realitat imminent, les llavors se les endú el vent, i les arrels les arrenques. I els pètals que havien sigut de vellut, que havien florit cors i passió, han deixat a pintors i poetes muts, ens han aixafat a tots.

I l'espera del nou cicle es fa llarga, els primers brots de vida encara no surten, potser és que aquest no és el món que busquen, potser tants alts i baixos els fan basarda.

I seguirem aguantant

Cicles de plor i Cicles de dolor,
cicles d'impotència i cicles de tristesa,
cicles de recança i cicles d'esperança.

8 comentaris :

  1. "quan a vegades les nuvolades omplin el cel de plom, mai mirar enrera, lluita i espera, tot serà nou si vols" Els Esquirols.

    Avui he descobert un il·lustrador-pintor surrealista que em sembla que t'agradarà, el Jim Warren:

    http://img148.imageshack.us/img148/3722/finecircleoffriendsyi0.jpg

    ResponElimina
  2. Com entenc el què dius... amunt xiqueta, com tu dius, els cicles, van passant.

    ResponElimina
  3. Trobo que l'escrit és preciós, però no puc amagar que no sé si l'entenc del tot. Sembla que parlis d'una cosa, però probablement hi hagi altres sentiments amagats, i jo no puc arribar-hi, no tinc la teva clarividència!

    ResponElimina
  4. Noia, em sap greu perquè sembla que estàs trista. Ànims, tots els cicles s'acaben, fins i tot, els dolents!

    ResponElimina
  5. Els cicles solen ser circulars... i quan un cicle acaba, un altre en comença... no? :)

    ResponElimina
  6. elur... la claves ^^ Moltes gràcies

    Gràcies cesc! com diu la neopoeta, esperem que el proper que vingui sigui millor!


    hehehe xexu... que cadascú en faci la seva interpretació :P Però moltes gràcies


    Gràcies tirai... això diuen, i això espero! Estic trista, però no em deixo arraconar ni m'arrossego, m'he de mantenir amunt!


    neopoeta... i si és un cicle viciós que quan s'acaba torna a començar ell mateix altre cop? però no, no! hem de ser optimistes! ;) una abraçada guapa!

    ResponElimina
  7. Laia, aquest escrit és preciós... i jo me'l vaig perdre!
    Malgrat la poesia de les teves paraules, escrites amb tant de sentiment, puc entreveure una tristesa que em fa patir. Quan anava llegint pensava... ostres, però neixen noves flors, torna a nevar i el sol sempre surt l'endemà... però tu mateixa ho dius, tot són cicles.
    El problema és quan la nit s'allarga més del que voldríem. Quan no podem dormir, quan no podem descansar i la lluna no surt per fer-nos companyia, costa molt pensar en què pot sortir el sol... però creu-me que sempre torna.

    Una vegada em van explicar una història molt bonica... si em permets te'n faig un resum:
    un home estava dalt d'una muntanya i una nit va relliscar i va caure. Es va quedar penjat d'una branca i als seus peus tot era fosc, no veia el fons i es sentia penjat, sol i desesperat. Així es va passar tota la nit, creient que havia arribat el seu final. Però resistir i es va aguantar a la branca per no caure. La sorpresa va ser quan l'endemà al matí va sortir el sol i amb els primers ratjos va poder veure que just a mig metre dels seus peus hi havia el terra, que es podia deixar anar de la branca sense problemes i salvar-se de la situació en què havia estat.
    A vegades la foscor ens impedeix veure que les situacions no són tant desesperades com ens pensem, que tenim les ajudes a tocar de les mans, que en el fons no estem perduts.
    No sé si et servirà de res... a més, ho he explicat fatal, però et volia fer arribar aquest missatge d'esperança.

    I per acabar... em deixes recomanar-te una cançó de coldplay que m'encanta per l'energia positiva que desprèn?
    et deixo l'enllaç i si et ve de gust l'escoltes:

    http://es.youtube.com/watch?v=tqW5tWkXlfs

    una abraçada gegant bonica!

    ResponElimina