22 de desembre 2008

Una capsa de bombons

375Els que ja fa una mica que passen per aquí saben que m'agrada la xocolata. I que m'agraden els detalls: rebre'n, i en conseqüència, fer-ne, perquè tinc la sensació que potser amb una cosa senzilla sóc capaç d'arrencar un somriure. Gaudeixo amb les petites coses, em considero una persona que en sap gaudir i que no busca més enllà si amb allò és feliç. I ambdues característiques s'han fusionat en una capsa de bombons.

Em van regalar una capsa de bombons divendres passat. Gran, maca, amb 12 bombons de diferents gustos. Se'm van il·luminar els ulls, ja que el detall per a mi és fantàstic i ideal, en segon lloc, no me l'esperava. Va ser un efecte col·lateral d'una tasca que havia fet i per la qual ja vaig ser compensada. Allò era un extra. "Per felicitar-te les festes". No sé qui va quedar més sorprès, si jo amb la capsa o ell amb l'abraçada que li vaig donar sense més, de sobte. I quina tonteria... 12 bombonets que si els reparteixo amb el meu germà i la meva mare, es redueixen a 4 moments de plaer per a mi... Però em va fer molta il·lusió. Ha estat la meva pimera capsa de bombons regalada que no venia de part de cap familiar, una persona totalment aliena a mi. I a més, donada la situació en la qual em trobo... No ho sé, és estrany, va ser un regal caigut del cel. I encara la tinc intacta, amb el ribet daurat envoltant-la i la tira de plàstic que la precinta i la manté verge. Esperant a que l'obri, que ja us dic que no trigaré gaire, que quan passo per davant l'armari tinc temptació de dolçaina...

11 comentaris :

  1. Quin detall més maco!!!

    I també el detall de repartir-ho entre els de casa, és clar!

    Una bona alegria per començar les festes :-D

    ResponElimina
  2. Quina pinta tu... me'n donaràs un??? no n'agafissss no n'agafis!!!

    ResponElimina
  3. Avui la meva superior ens ha portat bombons a la meva companya i a mi per la bona feina feta des que estem a l'empresa. Sempre els faig la conya de que els cobraré el que em demanen en xocolata, i el més fort és que ens en porten! Però l'altra cop era una altra companya, i avui ha estat la superior, això ho trobo força especial, i em fa sentir molt bé. Mira volia explicar-t'ho, sembla que la xocolata se'ns posa igual de bé.

    Bé, no sé què és el que et passa, però m'alegro que de tant en tant tinguis alguna alegria, encara que sigui petita.

    ResponElimina
  4. Ribet daurat...?? Són ferreros!!!! oooohhh! Això no és xocolata, és el plaer del déus!!!! Mira, jo tenia una capsa de bombons a la caixa del lot de nadal i els vaig dur per compartir amb els companys de classe d'anglès. La xocolata compartida és més bona... i repartida fa menys mal!!! ;)

    I que bé que va la xocolata per aquests moments que no saps gaire què... Jo t'envio una abraçadeta, bunika! ...prò si són ferrero, me'n donaràs un, oi??? ;)

    ResponElimina
  5. aquests regals inesperats senten tan bé, veritat? B7s!

    ResponElimina
  6. D'això se'n diu encertar de ple. I és que la veritat és un d'aquells regals que s'aprofiten de debò i que fan il·lusió.

    Que vagin de gust quan decideixis començar.

    ResponElimina
  7. Els bombons són el regal més dolç que et poden fer... Jo no podria resistir gaire temps sense obrir la capsa, però per la família es fa el que calgui :)
    Bon Nadal!

    ResponElimina
  8. Tens raó: quan no te l'esperes, un regaléncara és més benvingut. I per que fa a la xocolata... millor no parlar-ne... A casa el diable no té forma de serp, té forma de xocolata! Per cert, saps què són les catànies o les has tastades mai? Ja m'ho diràs.

    ResponElimina
  9. Mmmmm que bons!!!

    Sé d'una botiga que en venen de molts gustos i potser m'hi passaré...

    Bones festes i gràcies per la postal!

    ResponElimina
  10. El que més m'agrada és la il·lusió que desprenen les teves paraules... a vegades hi ha regals d'aquests que són especials, tant pel regal en sí com per la persona que te l'ha donat, i sobretot, pel moment concret en què l'has rebut. A tu se t'han ajuntat totes les condicions i ha de ser genial.
    Ara a disfrutar-los guapa!
    Una abraçada!

    ResponElimina
  11. Llum, una BONA alegria, i tant :P I home, les capses de bombons sempre són per repartir! A mi m'encanta menjar-me'ls, però això d'oferir-ne i que se'ls mirin amb delit i estiguin deu minuts triant quin escullen també és genial hehee... és que a mi em passa el mateix ^^

    cesc... agafa'n, i tant! El que més t'agradi!


    Xexu, la xocolata a la meva panxa sempre és benvinguda, creu-me :P ja provaré de fer un dia bombons i te n'enviaré virtualment, si més no per arrencar-te un somriure ^^


    Núr, i jo que no volia dir marca... m'has enganxat!!! Però no són tots iguals, n'hi ha uns que tenen... xocolata negra!!! oooh aquest noi se m'ha guanyat el cel!
    I que bona que ets, això de compartir el teu lot! ^^ Com li he dit a en cesc, només cal que allarguis la mà i agafis el que més t'agradi!!


    Nimue, i si son de xocolata millor!


    alasanid... ja els he començat :P


    gemma, ja els he encetat!! nyammmm

    fada, hi estic d'acord, el diable és de xocolata... i negra, si pot ser!!! I no sé pas què són, m'ho has de dir!


    Jansy, de res!!! I això, això, regala't una mica de xocolata!


    iruNa, és que em va fer molta il·lusió, no sé... aquests Nadal no esperava res i m'arriba una cosa de qui menys m'ho esperava!

    ResponElimina