14 de desembre 2008

Tinció de fred

El fred ja és aquí i de debò. Si més no, a casa. El camí rellisca de bon matí, l'herba perd la seva verdor i es tenyeix de gebre, i el nas se'm posa de color vermell, a l'estil Rudolf. El meu gorro segueix desaparegut, i el noi d'objectes perduts que hi ha al migdia ja em coneix... Però no desistiré! I com que ja ha arribat el fred i les nevades i tot això que fa hivern i que m'encanta, ja tocava vestir de gala la capçalera del bloc!!

Les manifestacions i ocupacions contra el Pla Bolonya ja han arribat a la meva facultat: tendes de campanya davant la Sala de Graus, ocupacions de les aules, xerrades sobre què és i què comporta el Pla, entre d'altres xerrades i col·loquis que "sobren" (l'altre dia hi havia un "astrònom/astròleg" o com se li pugui dir, que assegurava que venia d'Andròmeda... ¬¬). De moment només he estat un dia sencer sense fer classe, ja veurem demà què passa... Dijous ens va agafar de sorpresa i no vam poder fer classe. Va ser la primera vegada que vaig jugar a cartes al bar de la facultat. He complert ja els requisits del típic model universitari? :-P

I per acabar, dir que sento molt haver estat absent d'aquesta manera, perquè no és que només no hagi escrit, sinó que pels vostres blocs tampoc hi he passat. Hi ha massa coses que em passen ara per ara, i em falta temps i empenta per posar-me a escriure. Però escriure coses diferents i allunyades del que m'envolta em va bé, o sigui que passaré per aquí més sovint... que ja toca! Les nereides em troben a faltar...

7 comentaris :

  1. Començo pel final... res de demanar disculpes Laia, el més important és que tu estiguis bé. Els que et llegim sovint entenem aquesta mini absència, no et preocupis. I estem ben contents de que tinguis ganes d'escriure més sovint i que aquesta sigui una manera de distreure't.
    Si entenem pel típic model universitari com l'estudiant que es passa el dia al bar i demana els apunts l'últim dia i a sobre aprova (això no ho he entès mai), doncs no.... no has complert els requisits ni tampoc fa falta que ho facis eh?! Que tu ets estupenda tal i com ets! I parlant del fred i de les manifestacions se m'ha acudit... no serà que algú t'ha pispat el gorro en previsió de poder-lo necessitar en una d'aquestes nits d'acampada reivindicativa? jeje... Tu no desisteixis!
    I finalment... una capçalera molt bonica! no sé com t'ho fas per tenir el blog tant maco i personalitzat, ets una crac!
    I res... que una abraçadeta de bona nit!

    ResponElimina
  2. L'hivern sembla que ja ha arribat. Per sort només noto el fred quan vaig cap a l'estació al matí i per això ara arribo abans... Clar que el torno a notar a la Diagonal (quin vent que hi acostuma a fer...).

    Doncs d'Andròmeda no em sona ningú d'on sí que conec gent és del Gran Núvol de Magallanes.

    Doncs ja ets més universitària que jo pel que veig... Jo encara no ho he fet!!

    Em sembla que no ets l'única persona ara mateix que pateix de manca de temps, diria que ara n'hi ha una plaga.

    ResponElimina
  3. No, encara no acompleixes el model universitari. La primera vegada que jugues a cartes? I vas començar el setembre? Vas tard. T'hauràs de guanyar el títol d'universitari d'una altra manera. Jo jugava a daus, això potser et redimiria.

    ResponElimina
  4. Holaa!!^^

    La capçalera del blog ha quedat molt bé!! M'agrada!! =)

    Les ocupacions del pla Bolonya...la veritat és q no sé què dir..tu hi estàs a favor o en contra?? I què s'hi diu a les xerrades?? Jo hi estic totalment absent perquè encara estic al batxillrat i no hi pus assistir..però m'agradaria saber què s'hi diu, ja q a mi el pla Bolonya m'agafarà de ple T_T

    Jo tinc clar que em sembla bé q es faci evaluació contínua i q el títol sigui equivalent per tota la UE, però no em sembla bé els exàmens finals en els q t'ho jugues tot, ni els preus ni q sigui incompetible amb estudiar...

    Respecte totes les coses q dius q et passen..espero q es solucioni tot aviat i el teu gorro espero q aparegui!! ;)

    ResponElimina
  5. La capçalera, preciosa!! :)

    Jo, de la bolonyada aquesta no sé pas què dir-te'n! Fa tres anys també ens venien a buscar a les facultats perquè ens manifestéssim i, malgrat el moviment que hi va haver llavors, ara ja s'està aplicant (ma germana està a l'últim curs de psicologia i t'asseguro que n'està fins al capdemunt, d'aquest pla!). No dic que no ens haguem de manifestar, el problema és que n'estic farta de veure com els polítics fan política per a un poble al qual no escolta! Potser el que caldria és, en comptes d'oposar-nos a aquestes reformes, promoure un canvi en la manera de decidir les reformes. No ho sé...

    I no pateixis per no tenir temps d'escriure. Tinc entès que amb la bolonyesa aquesta heu de fer una colla de treballs i seguiments tutorials i tot plegat! Pobreta! Molts ànims, Laia!! I si has de fer una pausa de tant en tant a la cafeteria, no passa res, mentre no es converteixi en costum, que costa més rependre les classes que agafar l'hàbit d'anar a la cafete! ;)

    I espero que trobis el teu barret!!

    ResponElimina
  6. Que xul.la, la capçalera!!!

    A mi m'encanta que faci fred... i el d'Andròmeda no seria un llunàtic? :-P O un andròtic, en fi...

    Ah! Jo no vaig jugar mai a cartes al bar de la facultat! I em va anar prou bé...

    ResponElimina
  7. t'ha quedat molt xula la capçalera! jo no vaig jugar mai a cartes perquè no m'agrada gens però vaig fer mooooltes hores de bar! i em va anar moooolt bé la carrera! ;)

    ResponElimina