26 de desembre 2008

Massa poc fred

Les cortines bategant amb força, l'escala trontolla i amenaça de caure, el vent s'escola entre la jaqueta de llana i brrrrrrr..... calfred. I un nas vermell (el meu, no el d'en Rudolf) té la valentia de deixar-se entreveure enmig de les cortines, desafiant el vent i la pluja, i es deixa mullar. I les galtes. I al final tot el cap a fora, mirant com queia la pluja i deixant que m'humitegés la cara, sense res millor a fer. Llums enceses, un vent gelat i juganer que feia dansar la pluja com volia: ara cap a la dreta, ara es calma, ara tornem-hi. Avui m'hagués agradat anar a la platja a veure les onades, a contemplar la força del mar. Però m'he hagut de conformar amb un documental d'orques. Que no està gens malament tampoc.

I tota l'estona pendent... 6, 5, 4... Vaaaa una mica més! Ja queda poc! Però no. De 4ºC que jo hagi vist, no hem baixat. En un 8è. I cap a la part de dalt del poble, on fa més fred. Per tant, m'he quedat sense ni un trist floc de neu i m'he hagut de conformar amb la pluja... Que ja m'agrada, però a l'hivern m'agradaria que algun dia nevés. Ni que fos una mica. Ni que fossin quatre flocs de neu. Perquè seria la primera a baixar al carrer a deixar que caiguessin sobre el palmell i que es fonessin. Dits ben freds, però freds de neu.

Jo volia un Sant Esteve passat per neu, i no passat per aigua...

8 comentaris :

  1. El mar no l'he vist però pel que he sentit avui estava intractable.

    De tant en tant ja en deu caure algun de floc, no? Em sembla que només n'he vist fa uns 4 anys per on visc (i no va ser res de l'altre món això sí, de classe de castellà no en vam fer pas).

    PS: Jo 3ºC.

    ResponElimina
  2. Ja saps que per aquesta zona és difícil que nevi, però mai s'ha de perdre l'esperança, cada uns quants anys ho fa.

    Per cert, si vols veure ones, encara que no sigui en directe, passa't per ca la Zel, que n'ha penjat unes fotos certament espectaculars.

    ResponElimina
  3. Jo també hagués preferit que fos passat per neu...però si puc triar, per Sant Esteve no hi cauria ni neu ni aigua, perquè sempre, un any per Nadal i un altre per St. Esteve vaig a celebrar-lo a una masia amb la meva família paterna i hi ha cavalls, gallines, gossos i aquest any es veu que també hi ha conills silvestres.

    Aquest cop ha tocat anar-hi per St. Esteve, és a dir, avui. Però amb tanta pluja i fred m'he hagut de quedar tot el temps dins la casa sense veure els cavalls, ni els conills i sense jugar amb els gossos T_T

    Un documental d'orques...doncs em sembla que hagués preferit quedar-me a casa veient-lo que no celebrant el St. Esteve xD

    ResponElimina
  4. Em sembla que un Nadal Blanc és el somni de molts... Encara queden dies i segueix el mal temps, de manera que cal mantenir l'esperança. Amb una mica de sort tindrem un Cap d'Any o uns dia de Reis ben nevats...

    ResponElimina
  5. Oh, jo també volia que neves, encara que fos una miqueta miqueta... a alguns llocs ha nevat! Però, noia, a prop nostre sembla que no...

    ResponElimina
  6. Ja ho diuen ja que es troba a faltar quan no neva... per on sóc jo no ho puc pas dir, neva i força! jeje

    ResponElimina
  7. Alasanid, jo a casa sí que he vist nevar! Uns quatre cops. Al cap de les hores no hi queda res, entre que la gent surt al carrer i que daixa de nevar... Però ostres, és que ahir feia molt fred! però res...


    Oooo Xexu, les fotos de la Zel són magnífiques! Uff quina fúria. Jo no perdo l'esperança de evure alguna cosa al cel... avui sortia una mica el sol i he anat corrents a veure si hi havia arc de st martí :P


    Llàstima, Èlia... mai plou a gust de tothom, i mai millor dit... jo volia pluja freda, mooolt freda!


    Ai, seria preciós Gemma! Jo encara recordo un die de reis nevat a Andorra :P va nevar tota la nit, i va ser més maco...


    neopoeta, no hi ha hagut sort...


    cesc, doncs si pots... fes-ne una foto! I ens l'ensenyes quan puguis! Ah, i juga-hi, fes boles, àngels.. aprofita-la per a mi també :P

    ResponElimina
  8. Calla,calla... que al meu poble ha nevat amb ganes, carreteres tallades, talls d'electricitat... uns quants pams de neu... i una servidora no n'ha vist ni un trist floc. Sempre em passa igual, poques vegades que neva i jo no hi sóc mai. I per quan hi torni, que serà l'any que ve (jeje... m'agrada dir aquesta frase quan s'acosta fi d'any... ), segur que ja no queda ni un trosset de blanc. En definitiva, no sé què fa més ràbia, que no nevi o que nevi i tu no hi puguis ser per veure-ho!!!
    una abraçada guapa! (m'ha agradat molt com ho has explicat!)

    ResponElimina