16 de novembre 2008

Pigues

Físicament, cadascú és com és, i té alguns trets amb els quals se sent molt identificat. Alguns que ens acompanyen des de sempre, o potser alguna cicatriu que encara perdura... En el meu cas, les pigues. En tinc a la cara, al coll i a l'esquena, però no moltes (bé, al nas unes quantes , i la veritat és que m'agraden i tot :P). I tinc la piga mare en majúscules, a l'esquena, només visible amb un mirall (a veure, no és gegant, potser fa 1 cm d'amplada, però destaca força). No en tinc ni idea de quan va aparèixer, però la recordo de sempre. I no em molesta pas, és allà, i fins i tot ja és una mena de signe d'identitat per a mi. El dermatòleg me la va controlant, però mai ha crescut, o sigui que... cap problema. M'han proposat un parell de vegades si me la vull treure, per estètica, però... per què? A mi no em molesta, és a l'esquena i no fa mal a ningú. I la veritat, no trobo que sigui tan antiestètic... Perquè l'estètica és relativa, i a mi no em fa res tenir-la, o sigui que per a mi és maca. Més que maca, és meva, i no crec oportú haver d'anar a metge per un motiu mig-estètic (perquè a sobre és al darrere i només es veu a l'estiu i a la piscina) sense solta ni volta, al meu parer.

Però... n'ha sortit una altra. Un pèl més petita, però ha trigat poc a créixer. De fet, vaig adonar-me que la tenia aquest últim estiu, i des de llavors que la veig igual, no és que vagi augmentant... però juraria que l'any passat no la tenia. I a la revisió anual del dermatòleg li vaig ensenyar. I no li ha agradat i me la vol treure. No té pas pinta de melanoma, però mai se sap com pot evolucionar, i ara que acaba de sortir... Millor curar-se en salut, no? Total, un parell de puntets i cap a casa. Però... han insistit en que vingui acompanyada... uhm... ja veurem què em fan...

Així doncs, que dintre de poquet la piga mare deixarà de tenir companya d'esquena!

10 comentaris :

  1. Dona, curar-se amb salut sempre és de persones intel·ligents :)

    ResponElimina
  2. Dona, és important que t'ho controlis. Encara que t'agradin, ja saps quins perills poden comportar aquestes pigues. Però veig que et fas revisions i això està molt bé. Suposo que el dermatòleg pren les mesures que considera més oportunes, per més afecte que li agafis a les teves taques.

    ResponElimina
  3. Millor curar-se en salut, com dius. Una piga nova? Fora!

    ResponElimina
  4. com que eres una xiqueta molt assenyada segur que tries la millor opció ;)
    b7s!

    ResponElimina
  5. Buf! Ara, m'has fet recordar d'una piga que fa poc que m'ha sortit. No sóc hipocondriaca, però algun cop m'ha preocupat (tot i que no fa mala pinta), potser, també, hauria d'anar al dermatòleg, per estar més tranquil·la.

    ResponElimina
  6. Jo també en tinc alguna d'aquestes de les de sempre, i alguna altra marca que em distingeix de molts altres humans.

    Amb les pigues ja se sap, si no es porten bé se les fa fora.

    ResponElimina
  7. Ui mare, jo també en tinc de pigues!!! jeje.. m'ha fet gràcia el teu post perquè a mi també sempre m'han agradat les MEVES pigues, i és que són això, nostres. Estic dacord que per estètica és una tonteria treure-les (jo tampoc ho faria) però si és per salut, s'ha de fer. A veure, ja ens explicaràs com va això eh?! que ara m'has fet entrar com una mena de cosa aquí a l'estòmac.. perquè jo no he anat mai al dermatòleg i potser estaria bé fer-me una revisió de l'estat de les meves pigues no? jeje..
    Una abraçada guapa!

    ResponElimina
  8. oi que sí cesc? després vénen els disgustos!!!


    Xexu, hehehe, jo em referia a l'aspecte estètic, que no me les trauria només pel simple fet de no tenir-les, peruqè siguin una "marca lletja"... no és que els hi tingui moltíssima estimació ni res d'això, només anava en aquets sentit: que sóc així, amb pigues, i que no m'operaria per treure-me-les perquè canviant el meu físic ja no seria jo :P Hi estic en contra, de les operacions estètiques absurdes i sense fonament (generlitzo, em refereixo a aquesta moda enganxosa i fastigosa que s'està estenent últimament)


    Dan, doncs ja me la treuran, ja! Passarem l'últim Nadal juntes...


    Nimue, m'ho va recomanar i gairebé ho va donar per fet, el metge... I es un noi molt assenyat i que m'inspira confiança, o sigui que fora!


    Tirai, no estaria malament si és nova... les que tens des de fa temps i estan estables no passa res, i potser aquesta tampoc (la meva no fa mala pinta), però abans de tenir un disgust jo me la trec... clar que la meva està a l'esquena.. si la tens a la cara o un altre lloc més compromès no sé si això deixa marca o no... però que t'hi faci una ulladeta, i ell et dirà... ;) Petonets!!


    La meva de moment es comporta, alasanid, però qui sap si li pot agafar un brot psicòtic i començar a fer coses lletges...


    iruNa, fins al gener no me la treuen, però només seran dos puntets... Jo tampoc els havia donat mai importància, però quan vaig anar al dermatòleg fa uns anys, per l'acné que tocava els collons, em va mirar els quatre granets que tenia a l'esquena i em va veure la que tinc des de sempre. I me la va medir i cada any, a partir de llavors, fa el mateix... I com que aquesta és nova i ha crescut ràpid, no li ha agradat... I jo me'n refio, i com que és una operació molt fàcil, doncs fora!

    ResponElimina
  9. Doncs jo estic plena de pigues, algunes d'elles força grosses... però no en tinc de noves.

    Dermatòleg? Ostres! M'has fet sentir deixada. Jo no me les faig pas mirar regularment, les pigues... hi són i ja està... suposo que si les veiés créixer ja seria diferent, però... com que no creixen...

    ResponElimina
  10. Molt ben fet!! =D

    Jo estic en contra de les operacions estètiques!! No és que estigui del tot en contra, ja que si algú se la vol fer i se la pot fer doncs endavant..però crec que és una tonteria passar per quiròfen només per capritx i que a més cada u és com és i ens hem d'acceptar tal com som..jo no sóc perfecte i ho sé, però no em canviaria pas!! =D (Bé, reconec que algun cop m'he fet metxes al cabell i m'en seguiré fent..però de tenyir-se el cabell a operar-se hi ha un gran pas...encara que només sigui treure's una piga).

    Sobre la segona piga..si el metge no ho veu clar, sí que val més que te la treguis perquè la salut és molt valuosa i no s'hi ha de jugar..sigui el que sigui el que et facin: ànims i endavant ^^

    ResponElimina