21 de novembre 2008

Àngels [Relats Conjunts]


- Lactarius deliciosus, Agaricus campestris, Rhizopus stolonifer, Plasmopara viticola...
- Mmmm... em pots explicar què coi fa?
- Ni idea... se li ha girat el cervell.
- Sembla que estigui posseïda o alguna cosa rara... què diu?
- No sé què de la llet... o del camp... no sé, no l'entenc...
- I l'ascocarp que té forma així com de copa, i en el cas de les tòfones està beeeen replegadet, però en canvi Claviceps el té en forma de pera...
- Però has vist què fa? Gesticula com una boja. I em sembla que parla de vi, que vol anar a fer una copa... o no, no, parla de claus... des de quan li agrada la ferreteria i el bricolatge???
- Jo què sé!! I és necessari que parli amb aquesta veu i ho expliqui tot com si fos un conte? Començaré a pensar que ha descobert que l'estem observant...
- Què va, si segueix immersa dins la seva paranoia... No veus? I va a pitjor, ara em sembla que parla amb el dofí de peluix...
- Ja ho deia jo que tant de dofí per aquí posat no podia ser bo...
- ...i Penicillium té forma de pinzell, i Aspergillus, d'aspa de molí... és clar, té lògica, que guai... i els Glomeromicots fan endomicorrizes arbusculars, i les hifes entren dins les cèl·lules aixíiiii ben replegadetes i es van estenent...
- Pobreta, va en decadència... està per tancar! Però mira-la! Si es veiés amb els meus ulls...
- I amb els meus... !

13 comentaris :

  1. Què, ja hem arribat a l'apartat de micologia, eh? No m'estranya que aquests angelets es pensin que t'has tornat boja. Ai les hifes, les hifes...

    ResponElimina
  2. Aquest m'ha agradat, està ben pensat!!

    Pobres angelets... ara només faltaria que després d'això rebessin una classe de matemàtiques superiors jajaaj.

    ResponElimina
  3. És boníssima la història tu! jeje

    ResponElimina
  4. jejeje, així que ja estàs en decadència? Buf, el que et queda per tocar fons ;)
    Un relat divertit, ja pensava que no el faries.

    ResponElimina
  5. Per cert, l'altra dia vaig collir un munt de Cantharellus lutescens, què bons que estan!! :)

    ResponElimina
  6. jajaja, sí, molt divertit! ara és cert... si algú ens veiem sempre que pensem que ningú no ens veu o sent, acabaria pensant el mateix que aquests àngels!

    ResponElimina
  7. Jo dic que va de bolets, però m'he perdut, ara, he rigut!

    ResponElimina
  8. Doncs jo m'he quedat com aquests pobres angelets... no he entès res de res del que deies! jeje...
    Però m'ha encantat la idea del post, és genial!
    una abraçada!

    ResponElimina
  9. Ens pensem sols ... i ja veig no ho estem pas ! Molt divertit i enginyos !

    ResponElimina
  10. Que estàs estudiant? Pobreta... Jo em sembla que una mica com aquests angelets: no t'estaràs tornant boja, oi! ;)

    ResponElimina
  11. Xexu... les hifeeees... >.<


    Nimue, veure'm estudiar i parlar sola... és tot un xou XD


    Alasanid, no tenia cap idea res i vaig pensar que si algú em veiés se'n fotria de mi... i mira-te'ls ells que monos... XD


    I mig real, cesc... que els angelets no, però... i la resta de coses que tinc a l'habitació.. m'observen?? ;)


    Pd40, no em venia cap idea al cap!!! Ah! Aquest gènere sí que me'l sé, també té la seva lògica, que els rossinyols s'han guanyat la bona fama de tenir un cant preciós!!!


    Clarissa, veient-me estudiar... es deuen pensar que se m'ha girat el cervell!!


    Hehehe zel... els angelets trapelles, que m'espien mentre estudio Botànica... ;)


    Tanta barreja de noms científics iruNa acaba fent mal de cap!!


    gràcies assumpta!


    Núr, no, boja encara no! Però mare meva si n'hi ha d'espècies al món...


    Ei gràcies neopoeta ^^

    ResponElimina