03 d’octubre 2008

Nova etapa

Com ja intuia, els posts cada vegada són més esporàdics entre setmana i les visites als vostres blocs també, i és que la feina s'acumula. Els apunts s'han de deixar una mica decents per poder estudiar en condicions després i no haver de consultar la pedra Rosetta per resoldre jeroglífics indesxifrables... I hi ha dies que "visc" a la universitat, entre classes i pràctiques de tarda... I les sessions de piscina intento mantenir-les dintre del que cap, per no perdre els bons costums i sentir-me aliberada i genial un cop en surto.... I què? És un post de protesta? Un post de "joder, tinc feina"? No va per aquí... Com puc queixar-me... Com puc queixar-me si estic gaudint com... buff, com feia molt de temps que no gaudia?

I avui, mostreig terrestre al Turó de St Pau, a la busca i captura d'artròpodes. Aranyes, mosques, escarabats, vespes, saltamartins, formigues... Un grup ha agafat una libèl·lula preciosa i increïble... I jo, entre d'altres, un insecte pal que feia una mica més de mig pam... I jo que creia que em faria més respecte o que no m'agradria i m'ho he passat tan bé... Només m'han sobrat les gotes de pluja i el vent... Ai, ja tinc ganes d'0bservar-los al laboratori, tots aquests animalons!

I ja tinc la meva bata blanca... la meva!!! :D :D :D Us en dec una foto!

I dilluns pujo a examen de conduir, amb un regust estrany perquè alguna errada faig de tant en tant (però ja m'hi estic deixant massa diners i si suspenc no he de renovar encara). I la panxa ho nota. Els maleïts nervis de sempre... però no em queixo. He pogut fer pràctiques de cotxe, aprendre a conduir! I a sobre era un regal! Amb el que costa... Jo, per descomptat, aniré amb quatre ulls i m'hi deixaré la pell!

Tot plegat, forma part d'aquesta nova etapa, d'aquest gir de 180 graus que he decidit viure i que no canviaria, ara per ara, per res del món.

12 comentaris :

  1. Se't veu feliç! Molt bé, noia! Que vagi molt bé l'examen de conduir!

    ResponElimina
  2. Ei, noia, que tot això ja ho sabies!!! I és molt normal!!! Jo, els 4 anys que vaig estar a Barcelona, vaig desaparèixer del mapa. Sí. Estava tot el dia tancada a casa estudiant. No sortia. No feia més esport que anar i tornar a peu de la facultat. No feia res! Així que tu al teu ritme! Al febrer, després dels exàmens, seguirem estant aquí. I al juliol. I quan sigui!!!

    M'agrada veure't així de contenta i animada, i amb ganes de tot!

    Ah! I molta sort a l'examen!!! Segur que aproves a la primera! Seguríssim! Ah! I això sí que ens ho has d'explicar, eh!!!

    ResponElimina
  3. Wow, quina energia, tu! Espero que l'examen et vagi molt bé i que et plogui força (ja saps...). :)

    Almenys, sempre que deixis d'escriure sabré per quin motiu ho fas i me n'alegraré.

    No perdis mai la il·lusió per allò que més t'agrada!

    ResponElimina
  4. És evident que els estudis requreixen el seu temps, jo tampoc em conecto tant com voldria, però amb la diferència que jo encara no estic dins l'àmbit que m'agrada...T_T

    Aii quina enveja que em faass!! T_T M'encantaria estar al teu lloc =D (Enveja de la sana eeeh ;) )

    Bé..és tard i estic espessa així que ho deixo a aquí.

    Bon cap de setmana ;) ^^

    ResponElimina
  5. El primer és el primer, i ara la teva prioritat és la feina a la uni, eh? Si no tens tan temps pel blog és igual ;)
    Un insecte de més de mig pam? Jo hauria sortit pitant en direcció contrària je je je!
    I molta sort a l'examen de dilluns!!! L'únic secret és no posar-se nerviosa, ànims!!!!

    ResponElimina
  6. El més important és tenir aquesta vitalitat que desprenen les teves paraules, aquestes ganes de menjar-te el món, de viure i gaudir de tot el que tens i fas. Això és genial Laia, no ho perdis! I si aquesta nova etapa significa que no hagis d'estar tant per aquí... mentre sapiguem que és per motius tant lloables estarem molt contents i seguirem esperant amb paciència els teus posts i comentaris. Així és que no pateixis guapa, tu gaudeix de totes aquestes experiències meravelloses que descriurs i viu la vida real intensament!!!
    una abraçada molt gran!

    ResponElimina
  7. Si és que estaves feta per estudiar una carrera, ja ho sabia jo. Però t'he de dir una cosa, la universitat no és només això que veus. Per ara estàs gaudint de la diferència i de tot el que fas i com ho fas, una dinàmica molt diferent que a l'institut. Però mai oblidis la gent. Ara també t'has d'acostumar a la carrera, però sé que te'n sortiràs bé, i les coses s'automatitzen amb el temps. Una de les coses més importants que hi ha a la universitat és la gent que hi coneixes, que la pots triar, perquè n'hi ha molta, i no t'has de quedar amb els companys de classes com passava amb la gent de l'institut. Les coneixences, les vivències que tindràs amb aquesta gent que puguis conèixer t'ensenyarà tant o més que el que aprenguis a classe. La vida és curta, però hi ha temps per tot, per portar-ho al dia, i per gaudir d'un cafè al bar (aquell tan lleig de la facultat de ciències de la UAB!) amb els companys, que d'aquí un temps seran amics.

    Sento si et dono massa consells, i que cadascú ha de fer el seu propi camí, i tu el tries. Però intento fer-te veure que l'estudi no ho és tot, que la majoria de coses que aprendràs et serviran poc, però que potser algunes persones que coneguis si que ho poden ser tot. Ahir vaig sopar amb els amics de la carrera, i són AMICS, no em canso mai de veure'ls. I ja no recordo què vaig atrapar a la cacera d'artròpodes, tot i que recordo haver-la fet. Hi ha temps per tot, d'acord? Digues que m'entens, i que no m'estic posant en camisa d'onze vares.

    ResponElimina
  8. tranquil·la, qui més i qui menys fem post esporàdics quan canviem de rutina. Jo també he passat de fer-ne cada dos o tres dies a poder escriure només el cap de setmana. La qüestió és no abandonar del tot ;) i sobretot guadir molt d'aquesta nova etapa tan emocionant per tu!! :))

    ResponElimina
  9. Felicitats! tens la teva blanca, sé de la vostra il·lusió per a portar-la... i saps? aprovaràs ja veuràs! jo mai havia conduït tnat bé com el dia de l'examen pràctic m'ho va dir la profe eh! sortttt i estar envoltada del que forma part de tu com els estudis, piscina etc... t'apropa a naltros tot i que no escriguis tant, perquè fas el que t'agrada:) una abraçada!

    ResponElimina
  10. Enhorabona!! No hi ha res millor que trobar-se en una bona fase! Això de tenir tantes coses a fer, ja està bé! I que siguins constant amb els apunts, encara més (a mi em costava tant portar-los al dia i passar-los a net... buff!). Ja sabem que no ho podem tenir tot i que de vegades ens cal renunciar a algunes coses per poder-nos dedicar plenament a les altres! Nosaltres anirem passant per aquí i quan puguis passaràs tu per casa nostra!

    Molts ànims i espero que gaudeixis de tot plegat amb moltes ganes!!!
    Somriures!

    ResponElimina
  11. Aneu d'ecosistema en ecosistema atrapant tot el que trobeu!! Ha de ser fabulós, suposo que aviat començaran a témer-vos els animals vius de les rodalies.

    Pel que fa a l'examen que hi hagi sort o més ben dit, fes-ho bé.

    ResponElimina
  12. Volem una foto de la Laia amb bata blanca!!! jejeje. Lo dels artròpodes, sort que "pa gustos colores" jeje, jo no ho faria, però clar, si a tu t'agrada jejeje. I lo del carnet, tu concentra't i intenta relaxar-te, ja veuràs com te'l treus. Petonets!!

    ResponElimina