23 d’octubre 2008

La trucada

Esperes alguna cosa. Una senyal. Una visita. Una trucada. Un missatge. Un paper a al porta. Alguna cosa que t'ho confirmi. I llavors descobreixes que la confirmació t'arribarà en forma de trucada, si t'arriba. Una trucada esdevé un SI, un somriure, un parell de dies inolvidables o si més no, molt esperats.

I esperes LA trucada i no arriba, i vigiles que el mòbil no es quedi sense bateria, i el duus tota l'estona enganxat als pantalons perquè encara que estiguis a classe, vibrarà...

I veus com la resta de mòbils van sonant, però el teu no. Cada 50 minuts fas una ullada a la pantalla, revises les trucades perdudes, apuges la intensitat de la vibració per si de cas... I no t'han trucat? No, encara no... Ja veuràs com et truquen dona... Però res de res. Ja no trucaran. Ja no hi ha res a fer. Potser l'any que ve, no ho sé. Ja veurem.


19:45 Em sembla just i em ve de gust explicar quin era el motiu que motivava la trucada, així també podeu fer-ne una petita valoració... La facultat de Biociències organitza un viatge a València el primer cap de setmana de novembre, l'1 i el 2. I per 40€ ens entrava l'autocar, l'allotjament a l'alberg i l'entrada al Museu de la Ciencia i a l'OCENAOGRÀFIC. Tan sols hi havia 20 places per a Biologia, i no sabíem res fins que a unes noies les van trucar des d'un número interminable i els ho van explicar. La trucada significaria que tinc plaça, simplement...

13 comentaris :

  1. No sabem el tipus de trucada que era... però si tant important era, ho sento. Segur que hi ha altres oportunitats no?

    Ànims!!!

    ResponElimina
  2. És una sensació no massa agradable quan esperes un correu i veus que no arriba i això només quan és una mera formalitat.

    Ara quan el que esperes comporta això que dius, uns dies especials... Ha de ser terrible i frustrant si no es produeix. Ànims, que segur que hi haurà com a mínim una altra oportunitat tant o més bona.

    ResponElimina
  3. Tampoc dones excessiva informació com per fer-nos una idea de la magnitud d'aquesta trucada, però a jutjar per les teves paraules era important. Em sap greu que no hagis rebut LA trucada, però intenta pensar que per algun motiu és... de ben segur que a la llarga te n'adones que potser ha estat millor així... o provablement n'aprenguis alguna cosa d'aquesta experiència. Tot és intentar mirar-ne el costat positiu no? Bé, sé que és molt difícil i que segurament estic parlant per parlar i seria millor donar-te una força abraçada i callar... així és que res, un petonet i ànims guapa!!!

    ResponElimina
  4. Instints, ho havia d'explicar i ja ho he escrit... Doncs això, potser l'any que ve...!


    alasanid, així ho espero!!


    iruNa coi, sempre em fas pensar... en el bon sentit eh, no és cap retret! Bé, com pots veure he escrit quin tipus de trucada era, aquest dubte ja no el tens. La part positiva en aquest mement no li veig, i la negativa... Sí, n'he après alguna cosa, que no hauria de ser idiota, perquè hi podria haver anat si hagués actuat a temps i no fos tan cagadubtes o... no sé, jo que se...

    ResponElimina
  5. Uostres! Que xulo! I només hi poden anar els biòlegs? Cagondena!

    Espero que tinguis molta sort i no embogeixis durant l'espera.

    ResponElimina
  6. Aquestes trucades tant esperades es fan llargues en l'espera oi... espero que t'hagin trucat ja o que ho facin ben aviat :) una abraçada!

    ResponElimina
  7. Ostres noia m'has recordat a la meva estada a Alemanya... He arribat a viatjar per tot Alemanya, a Praga, a Venècia, als Alps a esquiar, etc. Per 50€ (màxim, alguns viatges eren fins i tot 6€) per tot el cap de setmana, transport, menjar i allotjament inclosos!!! gentilesa de l'estat alemany!!!

    Com ho vaig aprofitar!!! Llàstima que se m'hagi acabat... Però em vaig passar 1 any i mig viatjant com una boja!!!

    ResponElimina
  8. Òstress!!! *O* No et desanimis, el museu de les ciències i l'oceanogràfic no es mouen de lloc, sino has pogut aquest any intenteu l'any q ve..i sino l'altre..i sino ja hi aniràs tu pel teu compte..;)

    Però quan s'espera una trucada important estar tant pendent del mòbil és dolent..perquè llavors mai sona, el millor és intentar distreure's i si sona sona i sino doncs no..però tants nervis i tant penden no és bo..

    Ànims eeh!! ;)

    ResponElimina
  9. Ara parlarà l'avi sevetes, però m'enrecordo de quan estaves així... i no hi havien mòbils !!

    Espero que et toqui alguna de les places, val la pena... tot i que a mi m'agrada més el nucli històric de València !!

    ResponElimina
  10. Oh! T'han trucat?

    Ostres, us haurien d'haver fet fer alguna cosa, un treball o algo, per guanyar-vos el lloc. Si hagués sigut així, segur que t'haguessin trucat!!!

    De totes formes, com ja t'han dit, si no és aquest any, potser l'any que ve!

    ResponElimina
  11. Qui sap... a vegades hi ha gent que es dóna de baixa a l'últim moment... No perdis l'esperança i, si no és aquest any, ja hi haurà altres oportunitats. Ànims, bonica, que tinguis un bon cap de setmana.

    ResponElimina
  12. Jansy, biòlegs, biotecnòlegs, de ciències ambientals i no sé quina carrera més... però suposo que hauries de ser estudiant de l'autònoma!


    cesc... :D :D ho han fet!


    Ostres finestreta... i com ho vas aconseguir, això de viatjar tant??? Quina sort!!!


    Èlia, pro és per estudiants de 1r... llavors hauria de plantejar-me anar-hi pel meu compte.


    Ai carquinyol, la meva mare em recorda molts cops que si quan no hi havia mòbils, que si per avisar havies d'anar a una cabina...


    Llum, per l'any que ve jo seria de 2n (coi, o això espero!) i és pels de 1r... però ja està!!!


    Fada... increïble però cert! que m'han trucaaaaaaaat!!!

    ResponElimina
  13. Que bé!!!!!

    Moltes felicitats!!!

    Ja ens explicaràs!

    ResponElimina