06 d’octubre 2008

Avui

Avui....

...la cama esquerra tenia el turbo posat i no ha parat de tremolar durant tot l'examen. Als semàfors, les mans li feien fregues perquè es calmés.

...hi havia més que mai nens, nenes, pares de nens i nenes, avis que acompanyen als nens i nenes i cotxes des papis que acompanyen als nens i nenes en doble fila. O potser només és una desvirtuació de la realitat provocada pels meus nervis.

...no podia creure'm que hagués aprovat l'examen, una frenada en un moment crucial i un peató m'havien posat la por al cos. I a sobre que no em fes ni aparcar, sinó només parar en doble fila al costat de tots els cotxes que pujaven a examen...

Nota: Això, això! He aprovaaaaaaaaaaaaaat!! Yupiiiiiiiiiiiiii

...s'ha creat un nou sistema de conversió de la magnitud temps. 2 hores reals = 1 hora Laia. De 3 a 7 dins el laboratori estrenant la meva bata blanca, i quan em diuen que queda un quart per mi només eren les cinc...

...se m'ha encongit el cor quan he sentit un soroll sec mentre érem al bar. Unes plomes que voleien i un ocellet estampat a terra, tot divisat des de darrere el vidre. I no donaré detalls per si hi ha algú que jo sé que llegeix això i no li agradaria gens...

...tornant cap a casa, un episodi feliç ornitològic per compensar la desfeta anterior. Ja he dit alguns cops que per tornar caminant a casa des de la universitat he de passar per tota la part alta de torretes i casetes amb piscina i jardí. En un dels carrers, m'he aturat. Era davant un tros de terreny sense edificar, o potser era el jardí d'una casa gran gran. No ho sé. El fet és que hi havia pins, i ben alts. En aquell moment no passaven cotxes, i semblava que fos al bosc i que entre els ocells hi hagués una baralla de les grosses, una batalla campal. Moltíssims ocells piulant, diferents sons, potser diferents espècies, però increïble. Que bonic! he tret el mòbil per fer-ne una gravació, però acabo de veure que és un ".amr" i no ho puc posar a l'ordinador. A més, just quan jo grabava un gos s'ha afegit a la conversa i no se sentien tant els ocells. A veure si el proper dia trec l'mp3 i us poso el concert...

15 comentaris :

  1. Ei! Moltes felicitats per haver-te tret el carnet de conduir!!
    Quina sort poder anar caminant a la Universitat! I això del concert, a veure, a veure si la propera vegada ens el penges!

    ResponElimina
  2. Ha estat un bon dia oi Laia? tot i el que no has acabat d'explicar que no sembla tant bo... però has aprovat, portaves la teva bata blanca... m'ha agradat aquest post està fet amb el cor :)

    ResponElimina
  3. Moltes felicitats!!! :-D

    Estrenant la bata blanca? Que bé!!!

    Aquí tot és felicitat, i que duri! :-D (bé, deixo el pobre ocell, però... no s'ha aixecat?)

    ResponElimina
  4. FELICITATS!!!!! Ja sabia jo que aprovaries dona! Me n'alegro molt per tu, ara a disfrutar-lo!
    M'ha agradat molt el post, és fresc i sincer (com tu)
    una abraçada guapa!!

    ResponElimina
  5. Felicitats pel carnet, i espero que el facis servir més que jo. Veig que, a més, gaudeixes força al laboratori. Segur que per altres la conversió de temps era a la inversa, però està bé que tu t'ho passis bé allà, sempre aprendràs més.

    ResponElimina
  6. felicitats noia! S'obre tot un món de possibilitats a partir d'ara.

    ResponElimina
  7. Felicitaaatsss!!! =D M'alegruu que hagis aprovat ^^

    I sobre el laboratori...et repeteixo un cop més: Quina enveja em fas T_T

    Bona nit ;)

    ResponElimina
  8. Felicitats !! (glubs... ara hauré de tenir més cura al creuar els carrers)

    :P

    Per cert, això de l'hora Laia... ves a l'ETSE i pregunta pels "5 minuts d'informàtic" que això si és una aberració espai-temporal...

    ResponElimina
  9. Felicitats!!!!!!
    Ara ja pots començar a estalviar pel primer cotxe de segona mà ;)

    ResponElimina
  10. Moltes felicitats, noia. Pel carnet i per com gaudeixes dels estudis, això sí que és un bon regal. Ja veus jo també vaig com puc, amb la llengua fora, i els posts me'ls he de llegir de dos en dos. En fi, el més important és ser-hi encara que sigui una miqueta. Una abraçada, maca.

    ResponElimina
  11. Laia, tu sí que en saps!!! Dos premis ben merescuts eh? La meva enhorabona pels estudis i pel carnet!!! I lo dels ocellets, doncs sí, amb mp3 o wmv jeje. Ho volem veure!!!

    ResponElimina
  12. Felicitats pel carnet.

    Pel que fa a la dilatació que comentes del temps passa una cosa semblant en funció del costat de la porta del lavabo en què et trobis.

    Pel que fa als episodis ornitològics no he viscut mai el primer...

    ResponElimina
  13. Felicitats pel carnet!!! No trobes que és com un pes que et treus de sobre? Recordo que quan me'l vaig treure vaig pensar: una cosa menys que he de fer a la vida! :)

    ResponElimina
  14. Què més puc dir que... Felicitats!!!

    Ara toca descobrir món!

    ResponElimina
  15. Moltes gràcies a tots!!! Fins dilluns no tindré el carnet provisional, però :P

    I us dec encara el concert d'ocells, però he observat que pel matí deuen estar adormits i no el fan! Així doncs, em sembla que us haureu d'esperar un mes més o menys, fins que torni a tenir pràctiques... :P

    ResponElimina