02 de setembre 2008

Hi ha dies de tot...

No hi ha dies en els que pensi que no m'hauria d'haver aixecat del llit. Un dia al llit l'odio, aquest moble només m'agrada fer-lo servir per dormir. Però hi ha dies de tot...

Dies en què acceleres amb les mans i gires el volant amb els peus.

Dies en què els teus acudits no només no em fan gràcia, sinó que m'irriten.

Dies en què per més que truquis, no deixaràs de sentir una música penetrant i avorrida a l'altra banda del telèfon, amb l'insuportable "de seguida l'atendrem" cada trenta segons. I que en contra de la teva voluntat, al final acabaràs movent el peu tot seguint-ne el ritme.

Dies en què ni una sessió de piscina (i tota per mi, la piscina buida!) aconsegueix arrencar-me la mala llet.

I moments del dia en què l'única cosa que m'asserena és pitjar una a una les tecles.

18 comentaris :

  1. Doncs esperem que aquest dia s'acabi ràpid!!! T'agrada nedar?! A mi també, molt!!! El soroll de les bombolletes em relaxa... :)

    ResponElimina
  2. Per sort els dies només tenen 24 hores, per a bé i per a mal. I ja saps què diuen... demà serà un altre dia! ;)

    ResponElimina
  3. Per sort hi ha dies de totes maneres. Si tots fossin iguals, serien molts avorrits. I si no n'hi hagués de dolents, no sabríem apreciar els bons. Apa, demà serà un altre dia. Petonets.

    ResponElimina
  4. Jo quan tinc dies d'aquests, el millor que puc fer és escoltar música per intentar canviar-lo, tot i que no sempre funciona.

    Ànims, que s'acaba el dia!

    ResponElimina
  5. Com ho deies, allò? Segur que demà serà millor?

    A més, això d'aquí dalt t'ha quedat molt xul.lo!!!

    ResponElimina
  6. Quina forma més bonica de dir que hi ha dies de tot... avui les tecles van bé oi :)

    ResponElimina
  7. Finestreta, m'encanta nedar, però jo li foto canya... Jo abans era nedadora, i "quien tuvo, retuvo" suposo ^^


    Nimue, mira que hi ha dies que me'n sobren moltes eh...


    Fada, tens tota la raó. Tot sigui queixar-se, oi? Quina mania...


    Jansy, la meva teràpia és la piscina! potser és que no m'hi he esforçat prou...


    Ai llum, si és que depèn del que es diu després una s'enganxa els dits! :P Moltes gràcies pel recordatori. Demà serà millor!
    T'agrada? ^^ Que bé!! Tinc ganes de fer alguns canvis, no m'agrada que el bloc que em quedi estàtic (clar, com que ara no tinc gaire cosa a fer...)

    ResponElimina
  8. Ai cesc ens hem solapat. Doncs sí, d'aquest resum tan estrany que fet del meu dia, em sembla que el que m'ha anat millor és escriure aquí ^^

    ResponElimina
  9. Falten pocs minuts per acabi aquest dia...
    Demà serà diferent!

    ;-)

    ResponElimina
  10. i goita mosseta, ja som dimecres! un altre dia per estrenar!
    una abraçada!

    ResponElimina
  11. El que es diu un mal dia, Dan, amb totes les lletres...


    AVUI ja és diferent eli! petons!


    Va bé de moment, elur, va bé!! :D Una altra per a tu!

    ResponElimina
  12. Això és perquè a la piscina no hi havia el teu amic el catxes, per poder-lo destrossar de nou. Si l'haguessis trobat, el dia hagués acabat millor.

    ResponElimina
  13. salutacions
    El meu nom és HELENA RIBEIRO.
    Només per compartir aquest moment de diversió amb vostè.
    Acabo de rebre un préstec de 30.000 € en un gran comerciant francès.
    Amb ell vaig tenir la satisfacció total.
    Actualment, sóc la dona més feliç del món.
    I això, gràcies a un sol home.
    És Déu que ha posat en el meu camí.
    I jo vaig a compartir aquest testimoni amb vostè.
    El seu nom és HENRI DURANT.
    Aquest és un home que sempre ha respectat els seus compromisos.
    Aquest és un home de paraula.
    És únic.
    Si vostè està en necessitat de demanar diners prestats,
    Els demano que posar-se en contacte amb ells.
    Es tracta d'un home molt eficaços en la llista amb els documents fiables.
    Acabo de fer un pagament abans d'obtenir el meu crèdit.
    Per obtenir més informació sobre aquest home,
    Poseu-vos en contacte amb mi per correu electrònic: helenaribeiro132@gmail.com
    O posar-se en contacte amb el prestador per: henduranantoine1991@gmail.com

    gràcies

    ResponElimina
  14. salutacions
    El meu nom és HELENA RIBEIRO.
    Només per compartir aquest moment de diversió amb vostè.
    Acabo de rebre un préstec de 30.000 € en un gran comerciant francès.
    Amb ell vaig tenir la satisfacció total.
    Actualment, sóc la dona més feliç del món.
    I això, gràcies a un sol home.
    És Déu que ha posat en el meu camí.
    I jo vaig a compartir aquest testimoni amb vostè.
    El seu nom és HENRI DURANT.
    Aquest és un home que sempre ha respectat els seus compromisos.
    Aquest és un home de paraula.
    És únic.
    Si vostè està en necessitat de demanar diners prestats,
    Els demano que posar-se en contacte amb ells.
    Es tracta d'un home molt eficaços en la llista amb els documents fiables.
    Acabo de fer un pagament abans d'obtenir el meu crèdit.
    Per obtenir més informació sobre aquest home,
    Poseu-vos en contacte amb mi per correu electrònic: helenaribeiro132@gmail.com
    O posar-se en contacte amb el prestador per: henduranantoine1991@gmail.com

    gràcies

    ResponElimina
  15. salutacions
    El meu nom és HELENA RIBEIRO.
    Només per compartir aquest moment de diversió amb vostè.
    Acabo de rebre un préstec de 30.000 € en un gran comerciant francès.
    Amb ell vaig tenir la satisfacció total.
    Actualment, sóc la dona més feliç del món.
    I això, gràcies a un sol home.
    És Déu que ha posat en el meu camí.
    I jo vaig a compartir aquest testimoni amb vostè.
    El seu nom és HENRI DURANT.
    Aquest és un home que sempre ha respectat els seus compromisos.
    Aquest és un home de paraula.
    És únic.
    Si vostè està en necessitat de demanar diners prestats,
    Els demano que posar-se en contacte amb ells.
    Es tracta d'un home molt eficaços en la llista amb els documents fiables.
    Acabo de fer un pagament abans d'obtenir el meu crèdit.
    Per obtenir més informació sobre aquest home,
    Poseu-vos en contacte amb mi per correu electrònic: helenaribeiro132@gmail.com
    O posar-se en contacte amb el prestador per: henduranantoine1991@gmail.com

    gràcies

    ResponElimina
  16. salutacions
    El meu nom és HELENA RIBEIRO.
    Només per compartir aquest moment de diversió amb vostè.
    Acabo de rebre un préstec de 30.000 € en un gran comerciant francès.
    Amb ell vaig tenir la satisfacció total.
    Actualment, sóc la dona més feliç del món.
    I això, gràcies a un sol home.
    És Déu que ha posat en el meu camí.
    I jo vaig a compartir aquest testimoni amb vostè.
    El seu nom és HENRI DURANT.
    Aquest és un home que sempre ha respectat els seus compromisos.
    Aquest és un home de paraula.
    És únic.
    Si vostè està en necessitat de demanar diners prestats,
    Els demano que posar-se en contacte amb ells.
    Es tracta d'un home molt eficaços en la llista amb els documents fiables.
    Acabo de fer un pagament abans d'obtenir el meu crèdit.
    Per obtenir més informació sobre aquest home,
    Poseu-vos en contacte amb mi per correu electrònic: helenaribeiro132@gmail.com
    O posar-se en contacte amb el prestador per: henduranantoine1991@gmail.com

    gràcies

    ResponElimina
  17. salutacions
    El meu nom és HELENA RIBEIRO.
    Només per compartir aquest moment de diversió amb vostè.
    Acabo de rebre un préstec de 30.000 € en un gran comerciant francès.
    Amb ell vaig tenir la satisfacció total.
    Actualment, sóc la dona més feliç del món.
    I això, gràcies a un sol home.
    És Déu que ha posat en el meu camí.
    I jo vaig a compartir aquest testimoni amb vostè.
    El seu nom és HENRI DURANT.
    Aquest és un home que sempre ha respectat els seus compromisos.
    Aquest és un home de paraula.
    És únic.
    Si vostè està en necessitat de demanar diners prestats,
    Els demano que posar-se en contacte amb ells.
    Es tracta d'un home molt eficaços en la llista amb els documents fiables.
    Acabo de fer un pagament abans d'obtenir el meu crèdit.
    Per obtenir més informació sobre aquest home,
    Poseu-vos en contacte amb mi per correu electrònic: helenaribeiro132@gmail.com
    O posar-se en contacte amb el prestador per: henduranantoine1991@gmail.com

    gràcies

    ResponElimina