19 de setembre 2008

Gairebé a punt!

Ai quins nervis... que la cosa ja és gairebé a punt! El Campus Virtual s'omple de coses: instruccions, recomanacions, apunts, inscripcions a grups de pràctiques, calendaris, bibliografies, presentacions, pdfs...

Dilluns comença la batalla, i jo davant, desembeinant l'espasa. Dijous, la primera pràctica, i a sobre de treball de camp: mostreig marí a Blanes. Pinta bé! Com que és de zoologia i he de dur navalla i guants, suposo que es resumirà en agafar musclos, o eriçons i coses així. Mentre no hagi d'agafar alguna de les meves estimades meduses...

Més novetats. Ja tinc el carnet per treure-li fum, però encara necessito material de pràctiques que he d'anar a comprar, entre ells, una bata. Quina tonteria, però em fa il·lusió comprar-me una bata. Blanca o d'un altre color, m'és igual, pero dic blanca perquè solen ser així. No és una bata per entrar al laboratori, barrejar quatre coses i sortir... No és una bata per no embrutar-me la roba de sota... No és només això. És (bé, serà) la MEVA bata. I sé que quan me la compri i arribi a casa, me la tornaré a posar i em plantaré davant el mirall amb un somriure estúpid als llavis, com si m'acabés de comprar un vestit o una peça de roba per lluir. Però m'és igual, a mi em fa molta il·luisó i la seguiré conservant, perquè m'agrada tenir-ne prou amb aquests petits detalls per estar contenta del camí que tot just començo a emprendre.

9 comentaris :

  1. Ostres! aquesta sensació, però, és genial eh! perquè et sents com un nen petit, ja aniràs explicant...

    ResponElimina
  2. viscaaa! ja comencem!! si sembla que fa dos dies que estaves encara amb la selectivitat i ara ja estàs a punt de començar una de les etapes més emocionants de la vida.
    Molta sort i ja penjaràs una foto de la bata per a que poguem admirar-la! ;)

    ResponElimina
  3. Et desitjo moltíssima sort en la teva aventura a la facultat. Sé que la gaudiràs, i sé que ens l'aniràs explicant. El teu entusiasme és contagiós. Et diré que he conservat la meva bata blanca des de primer. Està molt velleta, però encara hi és, tot i que en començar el doctorat me'n van donar una amb logo i tot, i és aquesta la que feia servir, una mica més moderneta, però és que de broma en broma, ja té més de 10 anys la pobra bata.

    ResponElimina
  4. La primera setmana i ja cap a la platja... no estarà malament.

    Jo també LA necessitaré (segur que no tant com tu). Però d'aquí a dos mesos i encara tinc temps per comprar-LA.

    Vinga, que vagi bé i intenta dormir bé els dies abans jaja.

    PS: em sembla que l'entenc la sensació de la bata.

    ResponElimina
  5. Oh! Llegint-te quasi m'he sentit nerviosa jo i tot!
    Sí que us aneu aviat d'excursió! Que vagi molt bé!

    ResponElimina
  6. Molta sort amb la teva nova etapa!

    L'amor a la teva futura bata no és cap bajanada! De fet, això de portar "uniforme" crec que ens agrada a tots i ens fa sentir alguna cosa més del que estem habituats.

    Ah, i vigila amb la navalla!

    ResponElimina
  7. És molt normal que tinguis nervis... Jo també en tenia!
    Aprofita-ho perquè ara comença una de les millors etapes de la vida!
    I no pateixis que segur que te'n sortiràs amb molt bona nota ;
    Molta sort i gaudeix-ne!!!!

    ResponElimina
  8. Gràcies a tots!!! Quan me la compri me'n faré una foto, ho prometo!!! :P

    ResponElimina
  9. Ei, que això ja és demà!!! Moltíssima sort!!! Segur que va tot bé!!! Tinc un parell de preguntes per fer-te... Crec que ara ve un mail :-P

    ResponElimina