22 de setembre 2008

Encara queda una hora...

8:02 AM





10 comentaris :

  1. Molta sort i que gaudeixis molt!!! Petons.

    ResponElimina
  2. I ara deus ser a classe, i potser t'estàs posant dels nervis, però escolta, els primers dies sempre són difícils. Si t'ho agafes tot amb el teu positivisme, no hi haurà cap problema.

    ResponElimina
  3. tirai (estic a l'altre compte i em fa mandra entrar al de Tirai)22 de setembre de 2008 a les 12:19

    Buf! Segur que anirà molt bé. Jo els primers dies els recordo amb molt entusiasme. Havia descobert una cosa nova, un nou món se m'obria al davant !

    ResponElimina
  4. Vaig tard em sembla però de totes maneres espero que hagi anat bé

    ResponElimina
  5. Què, com ha anat el primer dia? Espero que hagis estat a l'alçada de les expectatives ;)

    ResponElimina
  6. perdó pel post-xorrada-foto, és que m'he aixecat d'hora i estava nerviosa!!! :P

    ResponElimina
  7. Doncs a mi m'ha agradat aquest post... jeje M'ha fet molta gràcia, la foto és xulíssima i parla per sí sola!! Ara vaig a llegir el post de dalt per saber com ha anat aquest primer dia!!!
    una abraçada guapa!

    ResponElimina
  8. M'encanta aquesta fotografia de peus esperant! Em deixes que l'agafi per a la meva base d'imatges?

    ResponElimina
  9. Gràcies iruna! Sí, ja n'he fet la crònica :P


    Núr, home i tant que la pots agafar, però jo també l'he manllevada :P mnetre no la venguem suposo que l'autor/a ens la deixa ;-)

    ResponElimina