16 de setembre 2008

El retorn


El regreso de la momia
El retorno del rey
Matrix reloaded

Les sagues i triologies ja les tenen, aquestes coses: una història que comença i posteriorment es reprèn, amb algun matís que la fa novedosa o, en un altre cas, avorrida i monòtona.

La meva no és una gran història, però em va tenir entretinguda durant un temps i us en vaig fer partíceps. Pels que em seguiu des de fa temps, recordeu el meu amic Múscul-man? (per a la resta us en faig un resum: un home corpulent, com el seu nom indica, que a la piscina es picava amb mi i que va assumir la seva derrota. En vaig parlar al peu dels posts durant uns dies, i aquí en teniu el primer). Reprenc la història, doncs, amb una nova versió: Múscul-man reloaded. O El retorn de Múscul-man. O com vulgueu dir-li.

Ahir me'l vaig trobar altre cop. Sembla ser que no és fan dels gelats i els batuts, o bé els crema el seu metabolisme, o els elimina amb dosis d'exercici... Bé, que allà estava. I la història seria la mateixa i la monotonia us faria apartar la vista d'aquest post si no tingués novetats, notícies fresques. Les tinc, i barrejades amb ciència, més interessant encara. I és que Múscul-man... Té un clon!!!!! Sí sí, com ho llegiu.

Dos individus a la piscina rematadament semblats que van junts (germans??). Retallant-los la cara (que per cert, més o menys... no s'allunyen tant) tenim dos cossos igualets. Igual de desenvolupadets, mateix bronzejat... Però diferent estil. Una còpia mai és l'original, i el clon en qüestió té pitjor estil natatori i menys rapidesa. El Múscul-man titular, però, ho ha tornat a intentar des d'un carril contigu, això d'aguantar-me el ritme i picar-se... Però segueix com sempre. Potser es pensava que després de l'estiu no estaria a l'alçada eeeh.... Doncs au, que jo des del dia 1 que em remullo el cul cada dia, home!!

Els dos han aguantat poquet, i després han anat a la piscina petita a jugar amb una pilota, passant-se-la amb estil, llançant-la ràpid arran de superfície i fent-la botar sobre l'aigua. I se m'ha encès una llumeta... Crec que la meva hipòtesi era errònia. No deu ser el típic musculitos afiliat al gimnàs, no... Crec que té fusta de waterpolista! Que jo n'he vist molts i en fa tota la pinta: esquena molt ampla, musculat, estil millorable (és irrellevant, però al waterpolo, com que el que importa és tenir força, l'estil de nedar no es perfecciona...)

Doncs res, un nou encontre i encara em queda pendent això per descobrir!!! A part del nom, l'edat, professió, grup sanguini... ;-)

8 comentaris :

  1. Un clon... Ara deu estar entrenant-lo per veure si entre dos es pot guanyar.

    Aquesta sembla però la segona entrega (potser les dues torres) i com en moltes sagues no acabarà fins a la tercera amb un final èpic i digne de recordar.

    ResponElimina
  2. Homeeee, fa no tant te'l vaig recordar en un comentari, no sé si el vas llegir. Bé era d'esperar, i és que no podrà amb tu. Ara bé, si agafes una porteria que floti, et poses davant i t'afusella a pilotades, podríem determinar que és waterpolista, i millor no jugar-se-la amb ell, que força no li deu faltar.

    ResponElimina
  3. "esquena molt ampla, musculat, estil millorable..." ehem... ehemmm... encara m'hauré d'apuntar jo a fer classes de natació... :PPP

    ResponElimina
  4. ostres alasanid, els dos darrere meu no eh, per favor! ja veurem, si es torna a picar... jo encantada, que vulguis que no motiva i l'estona es fa divertida :P



    xexu, sí que ho recordo, he estat buscant el comentari i no l'he trobat XD però crec que això del waterpolo em fa més por, que amb la mà tan petita que tinc la pilota se m'escapa! I si me la llença amb força, el tio, l'he cagada...


    hahaha nimue! Home està fort, però segur que al gimnàs on vas n'hi ha, d'homes musculats! Els que es dediquen a la natació, sobretot si no són alts, trobo que l'acaben tenint "massa ampla" i mirats per darrere semblen un triangle invertit amb potes... és veritat!!

    ResponElimina
  5. jajajaja, que bo! Jo també nedo i de vegades també em passa que algú em vol aguantar el ritme!!! I l'altre dia tenia un tio al costat que semblava el phelps aquest tu, com corriaaaaa!!!

    ResponElimina
  6. finestreta, també nedes? A mi em senta mooolt bé :P Jo, en comparació amb els que em trobo a la piscina també "corro", perquè jo havia fet natació de competició, però com el phelps ja et dic jo que no corro!

    la propera vegada que et vulguin aguantar el ritme fas un sprint i el deixes amb un pam de nas!!! ;-)

    ResponElimina
  7. Jajaja! És que no hi ha ningú que pugui amb tu! :-P

    Un clon? Doncs diversió doble!!! :-P

    Què tal, aquests nervis? (Tinc posts més amunt per llegir, potser ho expliques allà...)

    ResponElimina
  8. No per res, Laia, però semblava que tinguessis interès en lligar-te el teu competidor!! =P No se n'ha sabut res més?

    ResponElimina