02 d’agost 2008

Pantalons curts i els genolls pelats...



Tarda de platja. El sol deu tenir-me mania, ja van tres dies que és arribar i amagar-se, esporuguit. Vent i sorra als ulls. Algunes meduses a l'aigua, i com que m'agraden tant me les miro amb prudència a deu metres. Molts estels tenyeixen el cel de colors, que curiós. No sol haver-hi gaire gent a la platja amb estels, però ben mirat avui és un dia ideal per fer-los volar. Un pare i el seu fill no se'n surten gaire bé, però més enllà un noi jove el fa anar com vol: ara gira a la dreta, a ara a l'esquerra, ara amunt...

Mentre marxem de la platja, ell riu i em llença sorra. Jo l'intento fer caure, però no puc. No en saps, així no es fa un placatge. Vols veure com ho fa un professional? Corre!

I acabem a terra, com criatures, arrebossats de sorra. Em crema el genoll, i a ell el colze. Una vista avall i el genoll molt vermell i sagnant discretament. Venta, venta, que pica!!

6 comentaris :

  1. Pels qui no són a la platja van la mar de bé les anades i vingudes del sol.

    Sí, aquesta setmana també n'he vist de meduses i tampoc em fan massa gràcia. El que recordo és que sense cap mania un noi se les va anar enduent d'una en una amb les mans.

    Contra un placatjador professional... Sembla arriscat.

    ResponElimina
  2. Mmmm... era un complet desconegut? Perquè ostres, si era un complet desconegut, no sé si m'hagués atrevit a intentar fer-lo caure!

    No serà que el noi volia lligar? :-P

    ResponElimina
  3. A vegades són més perillosos els pops que les meduses ;)

    ResponElimina
  4. Hahaha, ostres, que el placatjador era el meu germà!! XD Per fer el burro jo duc el genoll maco i ell el colze...

    ResponElimina
  5. mmmm... Saps que encara no he anat a la platja, enguany? Bé, a la nit de st. Joan, sí. Prò de dia encara no hi he anat. Em fa tant de pal, tanta gent i tanta calor...

    ResponElimina
  6. qualsevol platja de la nostra vida és bona per a jugar

    ResponElimina