08 d’agost 2008

La meva civilització

El meu germà tenia un projecte de joc d'ordinador. Tenia i té, la cosa va fent, ell programa i jo vaig mirant què fa (més que res quan fa coses gràfiques, perquè a mi un full html m'espanta...) Doncs bé, representa que el joc és d'aquells que tens una civilització i competeixes, i guanyes recursos i coses d'aquestes, res de nou. Però jo hi tinc un paper, sí senyor. Em va proposar si volia dissenyar-li els edificis pilot, que si el joc tira endavant i funciona correctament i decideix penjar-lo, llavors es farien com déu mana en 3D (almenys aquesta és la idea). I jo doncs sí, que tinc força temps lliure i em fa gràcia, ves...

I vaig recordar-me de la Llum, que buscava un joc fa temps on no es fessin guerres, que a ella li agradava construir una civilització i no pas anar fent armament per després enfonsar al contrari. I jo també, més o menys. Fa moooolt temps vaig jugar a l'Empire Earth o una cosa així, on creaves una civilització i anaves evolucionant: edat de bronze, edat mitjana, renaixement, edat de la tecnologia... I com que amb el meu germà perdia de seguida i els dos ens avorríem, jugava contra l'ordinador. El posava com si fos molt tonto, és a dir, que no m'atacava, i jo em divertia creant persones, cultivant, creant vaixells (oh que maques eren les caravel·les...) i tot això. I tant feliç. Doncs bé, que jo em diverteixo fent les casetes, els diferent tipus d'edifici. Són força esquemàtics i no pas obres d'art, i com que amb photoshop no donava ni una (dibuixar amb ratolí és horrible!) vaig agafar el flash, que després ho puc guardar com una imatge i a sobre té una eina que "imanta" les línies i va molt bé. I ja en tinc molts! Bé, uns deu: la quadra, el mercat, el palau, el castell, l'església (aquesta l'he de reformar que fa peneta...), el moll... I m'encanta dibuixar-los i pintar-los, ves! Són més monos! De moment no us els puc ensenyar, són secret d'estat de la república independent de casa meva (uhm... sona massa a anunci això...), però potser algun dia :P

7 comentaris :

  1. Ei, que bé! Un joc dissenyat pels dos germanets!!!

    Si algun dia surt a la llum, ja avisaràs, eh!!!

    ResponElimina
  2. I és que l'estiu dóna per molt, oi? Quin parell de germans! Doncs felicitats i ànims en aquesta vostra empresa tan especial! Petons.

    ResponElimina
  3. Ja t'ha donat permís ton germà per difondre aquesta informació? Pensa que el teu blog segur que el llegeix més gent de la que creus, i a veure si us robaran la idea...

    Ei, quan us feu d'or amb aquest projecte et recordaràs dels teus amics virtuals, oi? Algun detallet tindràs...

    ResponElimina
  4. Recordo que hi vaig jugar a l'Empire Earth (un dia amb els de la classe a informàtica).

    Has provat els Sims city?

    Ara m'acabo de reaficionar a aquests jocs però a mi sí que m'agrada el tema militar (d'aquests jocs).

    ResponElimina
  5. jo no sóc gens aficionada als jocs d'ordinador però em sembla una idea molt creativa. Ja aniràs explicant! :)

    ResponElimina
  6. Avisaré, avisaré llum. N'hauré de fer promoció, no? :P


    Hehehe fada, jo ja anava negociant a veure si em queia un 5% o algo així...


    No l'he avisat, xexu, però precisament això que vol fer ja és en sí una "còpia", no ha inventat pas res. Vull dir que aquí només he dit quin tipus de joc és, i n'hi ha molts com aquest! de totes maneres, a veure si no ho llegeix... :P I tindràs detallet si em faig d'or hehehe no pateixis...


    No he jugat als Sims, alasanid, però no és un joc de la Play? Perquè jo de videoconsoles no n'he tingut mai cap a casa...


    Jo tampoc, nimue, a mi m'agrada precisament fer les casetes i aquestes xorrades :P I si en sabés més, fer el disseny de la web ^^

    ResponElimina
  7. Els Sims eren per PC però posteriorment se'n van fer edicions per consola.

    El que deia jo és una variant en què crees una ciutat. I es tracta d'anar construint centrals d'energia, millorar les intal·lacuins públiques, xarxa de carrers...

    ResponElimina