29 d’agost 2008

Horoscopolàndia

Respectant les creences i costums de cadascú, recomano a tots aquells que creguin en els horòscops que no llegeixin el post. Així, en groc perquè es vegi bé.


No m'agraden els horòscops aquests que surten per tot arreu i asseguren que poden predir el dia de qualsevol. Que generalitzen i es descontradiuen entre ells. Que serveixen les mateixes paraules per a mi que per a l'altre o el de més enllà. Perquè jo, que per data de naixement em correspon ser verge, avui compartiré la mateixa predicció del meu veí de 80 anys, que també ho és, i els dos tindrem un dia genial. I també el senyor X, que va néixer a finals d'agost, tot i que els horoscopistes no tenen en compte que avui se li ha mort la mare. O de la noia Y que ha perdut la feina. Però això és igual, tota la humanitat que ha nascut per aquestes dates tindrà un dia feliç i radiant. Quina sort, no? Fantàstic!

Doncs tenia una mica de curiositat per veure què em deien els astres avui, quin pla magnífic (o desgraciat) tenien per a mi. Ànims, llancem-nos a aquesta aventura astronòmica!!!


Si jo fos molt de consultar horòscops i de bon matí em trobés això, segur que emprendria el dia amb la moral ben alta i amb molt bones expectatives...

Es un día excelente para progresar y para lograr tus aspiraciones. La suerte te acompaña y tienes todas las oportunidades de lograr un clamoroso éxito.
* Tu número de la suerte este día : 29
* Tu color este día : lila
* Tu hora de la suerte este día : 6 pm

Per tant, avui tot serà fantàstic, de color rosa (perdó, lila!) i tot el que em proposi segurament es farà realitat. Ei, va, que una mica de rao sí que té eh... que he fet la meva truita número 29 i m'ha quedat boníssima!! Deliciosa! És clar, ja m'ho deien que tot em sortiria amb èxit! I a les sis de la tarda estava... Estava al sofà, avorrint-me una mica i mirant al sostre, a veure si de sobte passava alguna cosa (com que m'havien avisat...). Ai, gent de poca fe! Que sí, que al final... txas! A les sis i vuit minuts m'he pres una pastilla! I no se m'ha quedat atravessada a la gola, ni m'han hagut de pressionar el diafragma per fer-la sortir (amb una molt probable lesió a les costelles), ni tampoc m'he mort! (això és evident, perquè sinó estaria escrivint des del més enllà quan ni tan sols sé si hi ha ordinadors...)

Però la cosa es capgira...

El ser tan conservador en distintos aspectos, te evade, a veces, de la realidad. Actualiza reacciones o determinaciones y ponte al día con algunas novedades. Necesitas el cambio y no debes resistirte a él. Estas en tono bajo. Busca en el descanso y la relajación la salida a ese estado de cansancio permanente que puedan experimentar. Una dieta supervisada por un profesional, también ayuda a corregir malestares donde encontraran el bienestar que necesitan.

Doncs res, jo que estava tenint un dia tan genial i resulta que estic rovellada, desactualitzada. I he de posar-me al dia i a la vegada descansar i relaxar-me, i no sé ben bé com fer una cosa i l'altra a la vegada. I bé, tampoc em coneixeu, però ja us dic jo que dieta tampoc en necessito... (això té pinta de confabulació dietista-horoscopista)

Però ai!...

Se altera el orden familiar, alguien está actuando fuera de las reglas establecidas. Es su papel devolver la armonía en el hogar. Un exceso de seriedad pone en riesgo sus planes para el fin de semana.
Color: Café Número: 16

Ara resulta que m'hauria d'haver vestit de color cafè, i en comptes de fer la setzena truita (que seria impossible si en porto més de vint) fer... Setze crestes? Setze croquetes?

A més a més m'he de posar l'armadura (color cafè), la llança i l'escut, i desenvolupar les meves dots cavalleresques per posar ordre a casa, que sembla que algú ha fet servir fairy en comptes de mistol. Que s'han de conservar les tradicions, home! Hi ha unes regles que no es poden saltar a la torera! Hombre ya!

Entre aquest batibull d'opinions, crec que ja no sé ni què m'havia de passar i què no!

7 comentaris :

  1. Jajaaja m'agrada la ironia en què has parlat dels horòscops!! xDD

    Jo tampoc hi crec i això de que es contredeixin entre ells ja ho diu tot..i, a part, és impossible que a dues persones els hi passi exactamente el mateix, encara que siguin del mateix signe de l'horòscop xD

    No obstant, he de dir que aquestes coses "màgiques i místiques" m'agraden. M'agrada l'astronomia, el tarot, la mitologia de totes les religions..però m'agrada saber la simbologia, la part "mitològica", els poders que se sopa que tenen..però sense creure-hi..m'entens?? xD

    Bé, és igual, la qüestió és que el futur no es pot predir i cada u es forma el seu propi futur, també influit per coses aliènes.

    ResponElimina
  2. Amb els horòscops jo sempre dic el mateix: coneixes la jumbologia?

    L'atracció gravitatòria de les estrelles de les constel.lacions és molt més petita que la dels avions. Així que, si vols saber el futur, dóna'm els avions que passaven a prop quan vas néixer, i en parlarem...

    ResponElimina
  3. És que ho sento, però tot aquest tema em fa riure, Èlia. La de coses que s'inventen, el testimoni són les contradiccions que hi ha entre ells! Això sí... Mai posis al mateix sac l'astrologia i l'astronomia! :P L'astronomia sí que m'agrada, i la mitologia també (nereida... :D). Però ja he entès què volies dir. tampoc li trobo l'encís a això de voler saber què et passarà. M'atrau més pensar que ja ho descobriré i que tot pot anar canviant. Per cert, no he trobat l'article però sí una notícia d'un dofí femella embarassada i sorda. Com que no tinc el teu correu, et poso aquí i aquí els enllaços. Si vols més info miraré si en tinc!


    llum, he trobat què era la jumbologia buscant-ho al google i m'ha sortit un comentari teu al centpeus!!! Hehehe... Doncs... fa 18 anys crec que un avió feia el trajecte barcelona-londres :P Què, em moriré aviat?? ;)

    ResponElimina
  4. Ai, perdó èlia, que no t'ho he dit... que aquest article te'l passo perquè té a veure amb la implicació de la mare en l'aprenentatge dels sons en la cria.

    ResponElimina
  5. Però Llum l'atracció gravitatòria dels que eren presents al moment del part també deu comptar, no? (m'agrada la jumbologia)

    Tot i que avui en dia hi ha d'haver una altra interacció que s'ha de tenir en compte, totes les electromagnètiques si és que de mòvils n'hi ha per parar un tren.

    Pel que fa a horòscops els qui ho tenen pitjor són els que a vegades són una cosa i a vegades una altra; d'aquí n'endevino la falsedat d'aquestes farses.

    El que fèiem nosaltres era relacionar les diferents previsions de l'horòscop, era interessant veure que n'hi havia 2 que els tocava dominar, altres que es mantenien neutrals i algun que li tocava aguantar els cops...

    ResponElimina
  6. Òstres!! Perdó Laia!! Volia dir l'astrologiaaa!! xDDD No crec en l'astrologia però saber "els poders" de les estrelles i el que simbolitzen sí que m'agrada..però sense creure-hi xD

    Amb l'astronomia sí que hi crec, tot el que sigui ciència i estigui demostrat no ho dobto gens ^^

    Ho sento, se m'havien creuat les paraules astrologia i astronomia =$

    ResponElimina
  7. Una gran feina d'investigació que demostra les ximpleries que diuen les horòscops de poca monta. Crec que es pot creure en l'astrologia en certa manera, però no en els horòscops. Per passar l'estona i riure amb els companys de feina a l'hora del cafè són ideals, però per poca cosa més. Se m'acudeix que el que deia aquí dalt serveix per la religió també (encara que no hi té res a veure), creure en l'astrologia, i no en els horòscops, que no ´s el mateix, i creure en Déu i no en la religió, que tampoc no són el mateix.

    ResponElimina