05 d’agost 2008

Fins on arriba???



Doncs res, que hi ha estones on una servidora té massa calor per sortir al carrer, per anar caminant fins a la piscina que està dalt de tot del turonet, per cuinar alguna cosa (exceptuant el te fred de cada tarda, és clar) i per tot això. I donada la meva afició per fer-me jo mateixa accessoris i coses així (bosses, arracades, cinturons), he fet aquest experiment. Fins on és capaç d'arribar la meva origamimania? (au, colorets, per donar-li vida al post)

Un apunt: cada vegada que faig una figura he de fer un quadrat, i com que faig servir paper de colors vulgar mida din A4 em sobren tires rectangulars que vaig col·leccionant, per suposat. Alguna idea per aprofitar-los? (no crec que fer 1000 grues com aquella nena em concedís cap desig, ni tampoc m'he de casar...)

8 comentaris :

  1. oooooh que precioses!!!
    sí!!!!!!!!!!! tinc (bé, diguem que l'he robada) una sol·lució per aprofitar els rectangles! Si més no per aprofitar-ne alguns :P
    http://origami-chile.cl/diagramas/internacionales/gato.html

    segur que et surt moooooooooolt millor que a mi!
    http://www.fotolog.com/_neus_/22633251

    Petons esventats! :***

    ResponElimina
  2. Això si que em deixa parat, jo perdria els nervis fent figures d'aquesta mida, i això que aquesta no és una figura massa difícil, però jo me'n veig incapaç.

    ResponElimina
  3. Oh! Que xul·les aquestes arracades! M'agraden molt!

    ResponElimina
  4. Molts xules les arrecades!

    Al cole, quan m'avorria a classe feia algun ocellet (com es diu pajarita en català???) amb els quadrats de les llibretes... Cada cop el feia més petit. Crec que vaig arribar a fer-lo de 2x2 quadrats. Però per la tele he vist gent que es deixa la vista doblegant figuretes diminutes, n'hi ha per tot!

    ResponElimina
  5. Ostres, has fet LA pregunta! Jo també tinc per casa molts rectanglets d'aquests dels que no es pot fer res :-(

    La meva distracció en els dinars familiars és agafar el paper d'un bombó i fer figuretes d'origami petitones. Després els nens hi juguen. Els papers de bombó van molt bé, perquè són fins... i es dobleguen perfectament!

    ResponElimina
  6. xiqueta, eres un tros d'artista! quines arracades més originals! :)

    ResponElimina
  7. oostres bé bé elur! gràcies!!! Caram, no havia llegit cap diagrama on em diguessin que descartés el rectangle! si me'n surt algun de maco el posaré! (l'elur i gats? ostres, que raro... :P és broma bonica!!!)
    I el teu t'ha sortit molt bé! I és reciclat també! així, així!


    Ai xexu... tenir els ditets petits ha de tenir algun avantatge no?


    Sí tirai? gràcies! Mira, si plou... mala sort :P però sempre me'n puc fer unes de noves en deu minuts ^^


    jansy, fa poc vag fer un post on uns japonesos feien servir un estri de cirurgia per fer una grua de la mida d'una moneda petita! Jo al cole feia grues (les típiques, els "cranes"), però no tan tan petites :P L'estoig en suportava unes vint-trenta!


    Llum això és doblement genial! Xocolata primer i després entreteniment!!! Potser els gatets de l'elur són una solució... però no faré milers de gats :P! he de seguir buscant...


    Ei, has vist nimue?? tu tens una clon de xocolata i jo arracades de paper :P

    ResponElimina
  8. és que sempre reciclo el paper per l'origami, em passo mitja vida mendigant els papers de regals, jejejeje.
    :*!

    ResponElimina