14 d’agost 2008

Desig visual

Alerta: post inventat!



Malgrat els núvols que de tant en tanta amenacen el cel amb tempesta, el sol es deixa veure de tant en tant, la temperatura puja i puc gaudir de la piscina del càmping (feia molt bona pinta per Internet, i no m'agradaria no poder-m'hi banyar! Si és necessari, fins i tot amb pluja, que no seria la primera vegada!). I hi ha una força sobrenatural que m'està donant una treva amb el meu cicle hormonal de cada mes, cosa que és d'agrair!

Des de dins la piscina puc veure les roques i el mar, les ones trencat amb força, l'escuma que es resisteix a desaparèixer i que vol governar la platja, que es desfà mica en mica i quan sembla que s'hagi d'esfumar, la mar hi torna, i impacta violentament, amb un ritme constant que no s'atura. Quan la marea és baixa, la zona s'omple de recol·lectors de musclos i de curiosos que hi van a fer una ullada i n'agafen alguns, també, sota l'atenta i penetradora mirada dels professionals. Cal anar amb compte, però, si l'aigua t'arriba als turmells: la marea puja i has de sortir d'allà, si no vols que t'enxampi i acabar encastat contra la roca, de la mà de la natura. El sol pàl·lid ressegueix amb cura el penya-segat, la llum rebota contra la superfície rugosa i la divideix en dos: llum i foscor, groguenc i negre. No és la Costa da Morte, però me la recorda. Un dels pocs records que encara tinc a la memòria d'aquella primera visita.




Morriña. M'agrada aquesta paraula.

4 comentaris :

  1. M'ha fet gràcia això de la força sobrenatural. A veure si et fa cas!

    Per què el cicle hormonal sempre toca el que no sona?

    ResponElimina
  2. Per què t'inventes vivències, si ens les pots explicar amb tot coneixement de causa quan tornis?

    ResponElimina
  3. Però el Gaspar apareix o no??? ;)

    B7s!

    ResponElimina
  4. Que maco noia, ho descrius com un lloc molt bonic, quina envejaaaaaaaa (sanota eh, jejejejeje).

    Per cert, el dofí aquest que apareix de sopeton que, ja l'has vist o encara no?? ahir deien a les noticies que estan causant problemes als buzos, que es veu que no els fa mal però que els hi fot cada ensurt que deixe'l anar.

    Petons i disfruta del viatge!!!!!

    ResponElimina