30 de juliol 2008

Per fi !!!!!!

Quina emoció, quina emoció! Tant de temps intentant-ho i com qui no vol la cosa, quan menys ho busques, ho trobes, i tens el cap clar i ets capaç d'entendre-ho quan altres dies t'hi passaves hores i no en treies res de clar... (agafa aire) Ooooooooooooooooooooooo quina il·lusió!!!! per fi... Com deia Joaquim Maria Puyal en una de les seves super retransmissions (m'encanta aquest home, el sentment que hi posa... Sentir els partits així és mooolt millor que anar a un bar!) Doncs bé, com anava dient, que com va dir ell...

boomp3.com

Que exagerada que sóc, déu meu, el que arriba a fer l'excitació instantània! Però és igual perquè... perquè a que no sabeu què he aconssssseguit???? Si estudiem ben bé quins són els meus gustos i aficions, a una banda hi tindríem el dofins; a l'altra la xocolata, el te i els dolços; a l'altra l'origami; a l'altra la piscina; a l'altra la lectura; també Internet i els blocs... I no acabaria. Quantes coses que m'agrada fer! I com podem ajuntar-ne un parell d'aquestes? He posat un dofí a una piscina? Mmmm no. Una pajarita de xocolata? Tampoc! Un bloc literari? Ntx ntx...

AIXÒ!!



Un dofí d'origami!!!!!!!!!!!!!!!! Per fi m'ha sortit, snif snif... És la figura que he intentat fer més vegades, l'única que fins al moment no m'havia sortit, de totes les que m'havia proposat. Val a dir que l'he fet seguint un altre model, no pas els que havia intentat les altres vegades, però igualment... fa patxoca sí o sí??? Ostres, aquest és el post de gestes personals per excel·lència! Que bé que bé! L'únic inconvenient és que el paper utilitzat és totalment rudimentari, de manera que al cap d'uns quants plecs, quan s'acumula cert gruix de paper, no va gaire bé i no queda molt bonic, és per això que el morro del pobre animal és una mica amorf (la qualitat de la foto és pèssima perquè està feta amb el mòbil)... Hauré d'estalviar per comprar un paper de color platejat ben maco i fer-me un dofí de postal!! Un dofí d'exposició! De moment, em quedo amb el meu blauet i el guardaré amb la resta de la meva col·lecció ^^

---

Un últim apunt: avui s'ha obert la flor del cactus! Només dura un dia, de manera que aquesta nit ja estarà una mica pansida i demà marcida del tot. L'anterior va sortir fa uns tres dies, i no vaig ser a temps de veure-la... Des que vam trasplantar el cactus que només n'han sortit dues, però ja us dic que veure'n deu de cop obertes és preciós!



11 comentaris :

  1. Si ja ho dic jo sempre...
    QUIEN LA SIGUE LA CONSIGUE!!!

    Per cert, mira que és maca la floreta.. eh!!!!

    ;-)

    ResponElimina
  2. Si ja ho dic jo sempre...
    QUIEN LA SIGUE LA CONSIGUE!!!

    Per cert, mira que és maca la floreta.. eh!!!!

    ;-)

    ResponElimina
  3. Ostres, molt bé!!!

    Dofí en flash, dofí en paper... el proper ja serà real! Segur! :-D

    ResponElimina
  4. Enhorabona!!! No hi ha res millor que aconseguir aquestes petites coses!

    Jo no sóc d'origami, prò crec que estava gairebé tan emocionada com tu quan vaig trobar la plantilla a internet per a fer una tortuga!!!! huax! :D

    ResponElimina
  5. ooooooh! t'ha quedar xul·líssim!!!!! :))))

    i la floreta és preciosa de veritat! :))

    ResponElimina
  6. per fi, eli, per fi... si no l'havia intentat fer dotze cops amb l'altra plantilla, cap!!!

    Tant de bo tinguis raó, llum! em fa por pensar que encara hi ha la ceràmica, la roba... hahaha. Però esperem que el proper que tingui entre els mans tingui la pell llisa i tibant, i que es mogui sense que jo ho provoqui :P

    És genial núr. Mentre el feia pensava: ara et trobaràs el pas xungo on no sabràs continuar, però... no!! Ueeeee!! :D

    Nimue, té un lloc preferent dins la meva capsa, el dofinet! I la flor també és preciosa, però aquesta ha sortit tota blanca i la que tenia tons rosats era més espectacular encara... a veure si en fa més aquest estiu! Estaré atenta :P

    ResponElimina
  7. Ole ole, que chuli!!!

    Hi han un blog de un escriptor que es diu Tibau que diu que s'han de disfrutar les felicitats petites.

    Disfruta-les molt!!!

    Petonets

    ResponElimina
  8. Oh! Que bé! Que ho hagis aconseguit!
    Però aquesta flor, aquesta amb això que només duri un dia i que sigui de cactus! Buf! És realment especial!

    ResponElimina
  9. Ara vindran tots els dofins de cop, després de tant batallar! Dona, jo que em pensava que faries un dofí d'origami de xocolata que neda en una piscina mentre prens un te i unes pastes... i que ho penjaries a internet, és clar.

    ResponElimina
  10. Ooooh és preciós!! T'ha quedat molt bé!! Una bona actitud vital: perseverança. Petonets.

    ResponElimina
  11. Ui, helena, aquesta és una graan felicitat!! :P

    Tirai, és allò que o la veus el dia que toca o ja l'has vist prou... Imagina't l'any que en van sortir 10 de cop!!!

    Xexu, si algun dia faig això, vol dir que he arribat al límit i que estic realment fatal! :P Uhmmmm... però si fonc la xocolata al bany maria, l'estenc com una làmina i abans que s'endureixi li dono forma i un bany d'una substància impermeable... jajaja no no!!!

    A que es bonic fada? I la flor és aquella que et vaig comentar un dia al teu bloc!! :D

    ResponElimina