24 de juliol 2008

Joc brut (III)

Paciència, paciència i respira... Ostres, tu, això està clar que és un codi, que és un missatge xifrat. Segurament cada símbol significa una lletra, i al final em sortirà el nom d'un indret, i alhora tampoc pot ser a l'altra banda del món si m'ha donat un marge d'un dia per saber quin lloc és i anar-hi. Molt bé, molt bé... som-hi...



El símbol que són tres pals es repeteix a dalt i a baix, també el que té forma de zeta i aquest que és una V invertida, amb l'única diferència que el de dalt té una ratlla... un accent potser? Si es repeteixen segurament seran vocals, no hi ha paraula sense vocals. Una A o una E, potser, que són força freqüents. Seguint aquestes pistes puc deduir que el nom del lloc té dotze lletres. I aquesta mena de comes... I el llenguatge... Merda, que jo odio els mots encreuats!

10:00 AM

He de demanar ajuda perquè sinó jo tot sol no me'n surto. Va, no costa tant demanar-li i tothom ho fa, i ell sempre està disposat a tot; clar, que tampoc sé si al final en trauré l'aigua clara o no perquè sovint s'enfila per les branques i no hi ha manera de fer-lo baixar. Però per intentar-ho...

Bon dia, Mr Google. Cerca? Doncs ja busco, ja. A veure...

Symbol language (suposo que en anglès sempre tinc més possiblitats d'encertar-la). No, és clar, així només busques el llenguatge de sord-muts... Però no sé ni com buscar-ho! Hi ha tantes i tantes possibilitats!

Línies... lletres... Punts... Comes... I si no són lletres? Només faltaria que cada símbol fos una síl·laba o un significat! Un símbol un significat! I si és un jeroglífic? Per seguir provant...

Hieroglyphs. Egyptian, Cretan, Anatolian, Mayan, Olmec, Chinese... Coi, n'hi ha massa! Així no acabaré mai! Almenys de xinès no en té la pinta, aquest ja el podria descartar. Crec que és hora de fer-me un cafè i menjar alguna cosa, perquè tinc feina per estona...

11:30 AM

Comencem pel primer: jeroglífics egipcis. Aquest no és, tot són ocells, esfinx, ulls, faraons i rodones! I a sobre té sub-idiomes! Hieratic, Demotic... Bufff! Bé, el millor serà que comenci a mirar si surten fotografies d'aquests, per poder-ne identificar algun tipus de semblança.

Hieratic. Vinga, vinga, Mr Google, només puc confiar en tu. Dóna'm una mica d'esperança! (coi.. queda estrany pregar-li a un ordinador...). 11500. Genial, quasi res. A veure, les primeres solen ser les més fiables...



Això no s'hi assembla pas, em recorda més aviat als símbols egipcis d'abans. NO avanço, no avan... Ostres... Això sí... Això sí que s'hi assembla! Però... No són lletres llavors? Números? No, aquí m'ha de dir el lloc on ens hem de trobar avui! No poden ser números! El codi d'un codi? no serà tan retorçat, no? Qui l'ha parit! Però el que està clar és que aquests dos sí que s'assemblen! I aquest amb l'altre... i l'altre...


Ostres quin embolic, i només porto unes quantes fletxes. Millor que m'ho apunti a part. Joder, merda de boli que no escriu i a sobre rellisca. Normal, si no paro de suar! Vinga, va. Queda això.

1:00 PM

40, 1, 20, 3, 4, 60, 6
2, 10, 20-30?, 3, 6

Bufff... resulta que jo vull anar a un lloc i ara tinc números?? Això és irracional! Tenint en compte que sigui això, és clar, que el paio hagi fet servir el llenguatge hieràtic aquest! Perquè sinó estic seguint una pista totalment falsa... Però de moment és l'única cosa que tinc. M'aferro al que tinc, al que em porta a algun lloc. És l'únic que puc fer. Això i tenir una mica de confiança en mi mateix, perquè de debò que la necessito...

Números... què em voleu dir, eh?

--------------

Petit apunt extraliterari: he decidit (perdó, el consell) ha decidit que el nom del dofí... se sotmetrà a una segona votació! Aixó trobo que el dofí serà una mica part de tots, almenys pel que fa al nom. Però aquesta vegada serà intensiva, de dos dies, d'acord?

5 comentaris :

  1. Carai, carai....

    És molt interessant tot aquest relat! T'ho curres molt! :)

    Crec que ja sé el lloc que indica el missatge, hi he hagut d'estar una estona (bueno, estic entre dos, per qüestions tècniques, però no són molt distants). Bé, no ho desvetllaré, suposo que sortirà al següent capítol!

    ResponElimina
  2. Doncs a mi em tens ben venuda. Ni idea d'on ha d'anar!

    ResponElimina
  3. buah! doncs a mi sí que em sonaven els jeroglifics (bé, no exactament així però els símbols em recordaven una mica als números en àrab). Però si n'hi ha números pel mig pots estar segura que no descobriré el misteri! ains... quina emoció!!!

    ResponElimina
  4. Ara ja veig bé tot el teu blog, visca!! Quan tingui un moment més llarg ja me'l llegiré, sona molt emocionant... Ah! Ja he tornat a votar.

    ResponElimina
  5. Si ja ho deia jo que aquell paio (o paia) era un cabronàs! Esperem que tindrà final feliç, que aquest s'està desquiciant. M'encanten els enigmes, a veure com se'n surt.

    Per cert, ja he votat el nom del dofí, sort que el nom que vaig triar l'altre cop ha arribat a la final, i sembla que estem arrassant!

    ResponElimina