23 de juliol 2008

I ara què?

Faig un incís que la minihistòria que fa dos dies he iniciat. I és que s'ha acabat el període de votació per al nom del meu dofí! Fa un parell de dies que tenia la impressió que avui seria el dia oficial per a fixar-li un nom ben bonic, però es va girar la truita. Com una carrera de motos d'aquestes on ara s'avancen, ara van en paral·lel, ara guanya un, ara l'altre, ara sembla que es queda enrere però no, resulta que remunta... I què ha passat? Doncs que ni per foto-finish s'ha pogut desempatar. Eida i Marilyn han estat frec a frec fins a l'últim moment, i han acabat 11 a 11. El que sí que puc anunciar és que és un dofí femella!

I jo em pregunto... i ara què? Què se suposa que hauria de fer? Escollir jo el que més em vingui de gust, el que més m'agradi a mi d'aquests dos, o bé tornar a posar a les vostres mans l'elecció del nom? Però podria ser que tornés a passar el mateix, i llavors fer votacions, i tornar a empatar i... bufff! (sé que és una mica improbable però tot pot passar! No m'imaginava pas que poguessin empatar dues de les cinc opcions!)

Convocaré unes Corts consultives, prendré una decisió i en breu faré un comunicat oficial anunciant la resolució del conflicte... (ooooh que bé que m'ha quedat això, si sembla una cosa seriosa i tot!!)

5 comentaris :

  1. jo diria que ja que han empatat dos noms podries triar tu el que més t'agrade! al cap i a la fi és la tea dofineta... ;)

    ResponElimina
  2. Jo tornaria a posar una enquesta, ara només amb Marilyn i Eida. Jo (i, pel que sembla, 9 persones més) vaig votar un nom que no era cap d'aquests.

    Com en una segona volta, jo ara votaria un dels dos més votats.

    És clar que hi ha el perill de tornar a empatar. Però llavors sempre es pot escollir alguna altra manera de desempatar, no?

    ResponElimina
  3. Doncs mira, la Nimue i la LLum tenen raó, la primera per dir que de fet el dofí es teu i poder hauries de triar tu el nom, i la segona per que es bona idea fer una nova volta ja nomes amb els dos noms finalistes....de fet tu tries i dius que fas, no??

    La continuació de la història ben aviadet eh por fi :-)

    Petons!!!!

    ResponElimina
  4. L'opció fàcil en aquests casos, després d'haver esgotat la via democràtica, sabent que queden dues opcions, és tirar una moneda enlaire, i que decideixi l'atzar.

    ResponElimina
  5. Doncs bé, com veieu, al final he decidit fer una segona ronda! Curteta, per no allargar-ho més.

    Els que vau votar algun d'aquests dos podeu o bé conservar el vot o bé canviar-lo, que mai se sap! I la resta, o decantar-vos per un dels altres o si no us n'agrada cap... no votar. però no us ho recomano eeeeh. Què diria la dofineta???

    ResponElimina