11 de juliol 2008

Fer tria

Doncs bé, al final he rebut cinc propostes per posar-li nom al meu dofinet/a, i per tant no faig cap tria sinó que les poso totes. Moltes gràcies a la nimue, la matgala i l'Anna per pensar-hi una mica! (si algú hagués fet una proposta que se m'ha passat per alt que m'ho faci saber si us plau!)

Tal i com vaig dir, posaré una enquesta i s'hi estarà durant uns deu dies, fins al 22. I llavors... oh quins nervis, quins nerviis! Ja tindré un nom amb el qual cridar al dofí quan doni voltes pel Cau, que de vegades s'extravia i es queda embadalit mirant els peixos i les meduses i no fa cas!

Els noms són: trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr... txaaaaaaaaaannnn!!

Sardineta, Marilyn, Dora, Eida i Neptú.

Au, a votar!

11 comentaris :

  1. sardinetes és com ens diuen a vegades els d'arenys de munt XD.

    Em sembla que ja sé què votaré.

    ResponElimina
  2. Mmm, ara mateix voto. Això de sardineta em sembla una mica catxondeo per tot un dofí, no?

    ResponElimina
  3. Ja he votat! Tot i que dubtava entre dos!

    ResponElimina
  4. Moltes gràcies a tots!!

    Apa, no ho sabia això alasanid!

    I xexu, totes les propostes eren benvingudes!!

    ResponElimina
  5. Jo he votat per Eida, tot i que no se si es un nom masculí o femení :-)

    Petons maca!!!

    ResponElimina
  6. uee! a mi m'agraden tots! qualsevol que guanye serà ben bonic! :)

    ResponElimina
  7. Ja he votat!! Em sap greu no haver-te donat cap idea, fins i tot ho vaig preguntar a la meva filla mitjana, que també està enamorada dels dofins. Et sembla que ella també pot votar?

    ResponElimina
  8. he de confessar jomateixa que a mi també m'agrada força aquest!

    ----

    I tant, nimue! un dofí de categoria :P

    ----

    ostres és clar que sí fada! però em sembla que amb el teu mail no... crec que només hi ha un vot per persona. Però com que he posat que cadascú en pot marcar més d'un si vol, si prefereix un diferent del que has triat tu pots votar-ne dos ^^

    ResponElimina
  9. Jo voto per Neptú!!!!
    M'agrada el nom!
    ;-)

    ResponElimina