10 de juny 2008

Preparats per la immersió?

Doncs au, aquí hi ha la nova aparença del bloc. Nou físic i nou títol, ja que he decidit que les cireres ja estan al punt, han madurat i els convé caure de l'arbre. A partir d'ara els que passeu per aquí entrareu dins el Cau, el Cau de les Nereides. Els que em tingueu enllaçada com a Laia doncs res, perquè el domini segueix sent el mateix (cal conservar les arrels... ). Però els altres sí que agrairia que canviéssiu el nom de Cirereta. Més que res perquè així la renovació ja serà total i oficial!

I per què aquest títol? Doncs... En primer lloc, perquè està relacionat amb el mar. Les nereides, nimfes del mar, que ajudaven als nàufrags i sovint se'ls apareixien... muntades sobre dofins. A més a més, un dofí femella del zoo de Barcelona es diu... nereida. I bé, ja no dono més arguments, més o menys van tots per aquí. I a part doncs... que m'agrada el nom, ves per on!

Val a dir que he tingut una petita decepció: la plantilla no m'acaba de fer el pes. Vaig crear un bloc temporal per anar-la fent, però ara al canviar-la de lloc hi ha coses que no estan com abans, d'altres que no funcionen i bé... que tenia tantes ganes de posar-la que ho deixo així i poc a poc ho aniré canviant, però no volia tenir tancat el bloc! [Una de les coses pendents són els links de la barra lateral... aviat us tornaré a tenir enllaçats!]

Un altre canvi: a partir d'ara, poso tots els vostres comentaris dins una ampolla que anirà a parar al mar, com es feia abans. Així, si algú algun dia les troba sabrà que vaig tenir un bloc i que vosaltres hi vau participar, oh i tant!

Ja està, ja he fet la presentació oficial. Preparats per la immersió? :P

---------

Per cert, que la sele.... molt bé! ueeeeeee! Ostres no m'he posat nerviosa ni res, al contrari, tranquil·litzava als altres! Insòlit! I un balanç força positiu, de moment... Tindreu notícies meves! ^^

13 comentaris :

  1. Uala! Uala! Uala!!!

    Però que xulo!!!

    Ostres, quina passada!!!

    M'encanta!!!

    Vaig a llegir el post, és que he entrat, i no sabia si m'havia equivocat de pàgina.

    Ostres, m'encanta! És genial!!!

    ResponElimina
  2. Torno a ser jo...

    M'encanta la nova plantilla, així que si dius que tens coses millors, seran la repera! De veritat, t'ha quedat xul.líssim! M'encanta, ja ho he dit? :-D

    M'ha agradat aquesta idea de l'ampolla. Ho faràs de veritat? Que xul.lo! Això vol dir que potser algun dia algú, passejant per la platja, trobarà una ampolla i a dintre hi haurà això? Ostres, que xul.lo! Hola, lector!!!

    Ah! M'alegro d'això de la selectivitat. Ja saps, al final no és tant com ho pinten :-P Però que segueixi anant bé demà i demà passat!!!

    ResponElimina
  3. Ei m'enacanta que t'encanti ^^ I merci pels ànims!

    ResponElimina
  4. oooooooh!!!!! no tinc paraules!!!

    m'encanta el nou aspecte! és preciós!! :))

    ResponElimina
  5. Ostres, jo entrava des del reader per comentar el post anterior, i em pensava que s'havia tornat boig. Però no, ets tu, però quin canvi de cara! He de reconèixer que t'ha quedat de conya, tot i que ets molt perfeccionista i encara no la veus bé. Però mica en mica ja l'aniràs fent teva, oi? Em submergeixo amb tu, i seguiré per aquí, amb les nimfes, que de ben segur són grans consumidores de cireres...

    ResponElimina
  6. Jo m'hi apunto!! Ja tinc les ampolles d'oxigen preparades. T'està quedant xulíssima aquesta plantilla, tota plena de dofins i amb aquest blau tan mariner i que relaxa la vista. Moltes felicitats i també per la primera jornada de selectivitat. Ànim, només queden dos dies. Un petó.

    ResponElimina
  7. Uauuu....
    Maquissim el disseny...
    A veure si un dia m'atreveixo a canviar d'imatge...
    Felicitats!
    ;-)

    ResponElimina
  8. Carai!! He quedat més que sorprès. Ahir hi vaig provar d'entrar però no m'acabava d'anar del tot bé.

    Està molt bé ^^, tot i que si el que vols és millorar-ho no passa absolutament res ans al contrari.

    Avui ja em començaré a sentir en el meu medi a la sele que ahir estava en un medi més aviat hostil.

    PS: El que m'ha sorprès més a part de tota la plantilla en si ha estat el nom.

    ResponElimina
  9. molt molt maco i refrescant !!

    però... grrr... ara em faràs canviar l'enllaç !!!

    :P

    ResponElimina
  10. Eiiiiii Aquest cau és una canya!!!!!

    ResponElimina
  11. Eps, felicitats, t'ha quedat mooolt bé!!
    Et vaig llegint per RSS i no es veu el disseny, així que aprofito que he entrat al blog per saludar-te :)

    ResponElimina
  12. Ei moltes gràcies a tots! Me n'alegro que la plantilla us hagi fet el pes! Lògicament, a part d'agradar-me a mi (que per això és el meu bloc) també es busca que agradi una mica a la resta... no?

    ----

    llum, no m¡ha quedat gaire clar... així doncs t'ha agradat? Això de l'ampolla ho he posat perquè em feia gràcia :P L'ampolla metafòricament la llençaré al mar, però la pots veure al peu de cada comentari si cliques al títol del post...

    ----

    gràcies nimue! veus com al final has vingut amb mi a les coves de la costa? i tu que deies que no... ^^

    ----

    Gràcies xexu! ostres que guai que us agrada, no m'ho digueu per quedar bé eh! si no no val! Doncs sí, encara em queda alguna coseta per intentar canviar, a veure si em surt....

    I hauries de veure les nereides com devoren les cireres! m'han buidat la nevera!

    ----

    Ei gràcies fada! El mar, tot blau... sí que tranquil·litza, sí!

    ----

    Hola eli! Anima-t'hi, ja veuràs que te la faràs teva i t'agradarà molt!

    ---

    Ei alasanid! I demà física, això sí que és lo teu!!! El nom? Doncs mira, em va costar trobar-ne un però definitivament aquest el trobo bé i adequat ^^

    ----

    Treballa carquinyol treballa!!

    ----

    Hola dan!!! A que molaaaa??? :P

    ----

    pd40, gràcies! Me n'alegro que de tant en tant puguis passar per aquí! una abraçada!

    ResponElimina
  13. quin canviasso!!!!

    felicitats! ara vaig a canviar el nom del teu enllaç al meu bloc...

    ResponElimina