02 de juny 2008

No serveixo per relaxar-me

El pavelló on normalment vaig a nedar i al gimnàs, com centenars de gimnasos, també fa classes dirigides d'aeròbic, ball, hip-hop, aerotono i coses d'aquestes. I resulta que l'any que ve volen ampliar la seva oferta, oferir més activitats al públic, i és per això que durant unes tres setmanes de juny ofereixen unes classes gratuïtes perquè la gent ho provi i els orienti envers si els ha agradat o no, i si és bona idea proposar-ho per a l'any vinent. Concretament, les classes són de relaxació i exercicis d'estirament, unes altres són de ball més mogut, també n'hi ha que són una barreja d'arts marcials i música (o una cosa així) i finalment, una sessió de tonificació muscular amb pes. I com que ens ho han enviat perquè ho provéssim, doncs els penso fer cas i em sembla que m'hi veuran a totes :P

I avui, la primera. De relaxació. Hi havia gent de totes els edats, això sí: més tirant cap als quaranta-seixanta que no pas cap als trenta. Però com que no era la única noia jove, no desentonava tant. Moviments lents i controlats, exercicis a les espatlleres i també amb unes barres de fusta... I tot amb una música tranquil·la de fons, no pas estrident. Ha estat força bé, no m'he cansat ni res i en alguns moments fins i tot notaves que treballaves múscul, però si em diguessin si m'ha servit per relaxar-me... gens. Estic igual que estava, em relaxo més quan vaig a córrer o a nedar i acabo cansada, perquè després us asseguro que estic més relaxada i he alliberat tensions.

Dimecres toca la de ball, a veure què tal. Ma mare ja m'ha dit que a aquesta no hi vindrà (a la d'avui sí que s'hi ha animat, al cap i la fi li van enviar a ella els cupons perquè és la titular de l'abonament). A més a més, després de l'accident potser seria forçar massa... Així doncs, m'hauré de buscar a algú que vulgui venir, perquè hi puc convidar a algú. A veure si trobo algú que s'hi animi, encara que si hi he d'anar sola ja us dic que jo no em penso quedar a casa, que a mi això de moure'm i cansar-me sí que em va! I la setmana vinent hi ha la d'arts marcials! Ostres, m'anirà de conya després d'haver fet un parell o tres d'exàmens!


Home, no us ho he preguntat però si voleu podeu venir amb mi eh! Això sí, només puc convidar-ne un ;-) (no us baralleeeeeeu). Qui hi estigui interessat, pot trucar-me al 123123123 o enviar un SMS amb la paraula clau ball al 0099. Sort! :P

7 comentaris :

  1. Jo aquest últim any he anat a classes d'estiraments. No amb la freqüència que hauria desitjat però al capdavall hi he estat anant.

    A mi el ball no m'atreu gaire, per tant no crec que enviï cap SMS ni truqui... Però les arts marcials ja et serviran si ja hauràs fet els de català, castellà i anglès? (sempre et quedarà la filosofia).

    PS: a mi sí que em relaxen les coses més aviat tranquil·les.

    ResponElimina
  2. és que la relaxació de després de córrer poques coses la poden igualar... bé si, córrer a la platja, i tot just acabar banyar-te i quedar-te una estona estirat sobre la sorra al sol a primera hora del matí !!

    ResponElimina
  3. però ja saps que els estiraments són importants per la gent que fa esport, no per relaxar-se sinó per mantenir els musculs en forma. Sense una bona sessió d'estiraments els músculs s'acurten i és més fàcil lesionar-se!

    Ja contaràs la sessió de ball!!! que xulo!!!

    I ànim que ja queda poquet, poquet!

    ResponElimina
  4. Si tingués aquest gimnàs més a prop... Fins i tot m'he donat de baixa del que anava. Perquè ja estava bé de subvencionar-lo. De cara al curs vivent i horaris en mà, a veure si faig un pensament. Quina enveja que em fas. El meu problema és que el poc temps que em queda no acostuma a coincidir amb les classes del gimnàs. Que t'ho passis molt bé! Un petó, guapíssima.

    ResponElimina
  5. Jo tampoc no em sé relaxar, noia, totes les activitats que se suposa que et deixen com nou, a mi m'estressen perquè són massa lentes i m'avorreixen. M'han recomanat fer ioga, però no m'hi veig, la veritat, crec que acabaria pujant-me per les parets. A veure què tal el ball.

    ResponElimina
  6. Jo com tu, noia. Un dia vaig provar els estiraments al gimnàs i ja no m'hi van veure més. Durant un temps feia aerobic i steps, però el gimnàs ha degenerat moltíssim i ara només vaig a les màquines.

    Jo vull provar el tai-txi, però per fer-lo als vespres, que si faig alguna cosa dura a la tarda, llavors no puc dormir. Però...

    Ai! Em queda una mica lluny, el teu gimnàs! I això que sé perfectament on és... Si fos en cap de setmana, encara enviaria un sms :-P

    ResponElimina
  7. Home sempre va bé, alasanid, encara que ja hagi fet les de modalitat!

    ---

    Caram si pots fer això sovint carquinyol ets un privilegiat! tant de bo jo tingués la platja a prop també!

    ---

    Ja ho sé nimue però com a sessió només, sense res previ... A més, que ho presentaven com a sessió de relaxació i jo no em vaig relaxar gens!!

    ---

    Segur que alguna estoneta tindràs a la setmana, fada! Intenta-ho! ja veuràs, es impressionant com influeix el fet de moure's i fer esport en la persona. Encara que si tens nens, ja et dic jo que l'exercici que deus fer és memorable eh!

    ---

    heheh jo també vaig intentar fer ioga, xexu, i no vaig aguantar gaire :P No ho sé... prefereixo esgotar-me, que em relaxa! El ball.. ja us explicaré què tal!

    ---

    Jo aerobic encara, llum, encara que no n'he fet mai.

    Es veritat, tu sí que saps on és!!! hehehe... ;-)

    ResponElimina