09 de juny 2008

Nervis?

Ni tremolo, ni dormo dues hores, ni tinc raó per estar-ho, però noto que estic nerviosa. M'ha costat molt adormir-me, m'he aixecat força d'hora, em moc d'una banda a l'altra, ahir vaig fer un pastís de xocolata, menjo força i sovint i no estic aturada sense fer res ni deu minuts. Ahir, a la festa de l'esport, em vaig passar tres hores i mitja ballant i fent exercici sense parar tot i que només érem sis persones (diumenge + sol, mala combinació per recaptar adeptes!). Avui, lògicament, tinc braços i cames ressentits. Però me n'alegro d'haver-hi anat, perquè vaig estar un matí sense capficar-me, sense estudiar el que... ja em sé? No ho sé, diria que sí, que m'ho sé més o menys, no puc estar segura de què sortirà. Em noto preparada, llesta, capaç d'aprovar, que és el que necessito: treure un 4 per poder fer mitjana amb la nota d'expedient. Però tot i així seguiré repassant fins l'últim dia, mirant-m'ho per sobre, ara això i allò altre... algú em pot dir per què, si en teoria ja m'ho sé? Que algú m'ho expliqui, perquè jo sóc la primera que diu que el que no t'has après en un curs (o fins i tot en dos!) és impossible aprendre-ho en una setmana, en un dia, i encara menys en una tarda.

Aquesta tarda per suposat que hi tornaré, al gimnàs, que toca sessió gratis d'aeròbic amb arts marcials. Ahir ja en vaig fer una mica, i donar patades i cops de puny a l'aire sí que relaxa! Ara voldria una butxaca a lo Doraemon per treure'n un sac de boxa d'aquests que pesen molt i que es pengen del sostre. És un gran invent, perquè descarregues energia a cabassos, sues, deixes anar tota la ràbia i els nervis i acabes descansat, que és el que necessito. Deixar de pensar i estar tan cansada que a les deu ja em fiqui al llit i no em llevi fins les set. I ja sigui demà.

[Nota: moltes gràcies a la Llum, que m'ha enviat una postaleta online amb dos nois amb espases làser, fent un duel increïble hehehe... que la fuerza me acompañe ^^]

11 comentaris :

  1. Molta sort! Però em sembla que ho portes tan bé que no et cal!

    ResponElimina
  2. molta sort, bonica!!!

    vés-hi tranquil·la, és més la fama que li han donat que no pas una altra cosa, i si pots derrotar el musculman, què és això altre per tu? una misèria! ;)

    petonets i una abraçada!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  3. Jo com a molt mala nota també em puc permetre el 4. Clar que com he dit sempre, tot i que no es necessiti la nota, no s'ha de fer un examen horrorós expressament. L'únic que es pot permetre és no sentir massa nervis.

    Pensa que demà a aquesta hora, en teoria, ja podràs fer les primeres valoracions.

    ResponElimina
  4. Hola Cirereta! Aquesta és la primera vegada que t'escric un comentari. Simplement dessitjar-te molta sort. Jo me recordo de quan vaig fer selectivitat (ja fa 14 anys!), i dir-te que els nervis són normals. Ja veuràs quan t'acostis al lloc!. Però, tu tanquila que es passen sols en començar. Has de mirar de treure la millor nota possible, repassa tot abans d'entregar. No et conformis. És importat si vols una bona nota per poder matricular-te on vols. Molta sort noia!

    ResponElimina
  5. Molta sort!!! :-D

    Per cert, què tal les arts marcials? :-P

    ResponElimina
  6. amuuuuuuunttttt!!!! som molts els que pensem en tu!!! :))

    ResponElimina
  7. merci a toooots^^

    primera prova superada... per fi ja puc desmitificar- la sele, i tant! ^^ Ha anat prou bé!

    ResponElimina