04 de juny 2008

Metamorfosi

Fa uns dies una persona m'ho va fer notar, i jo li vaig dir que no, que s'equivocava. Però crec que té una mica de raó. Els ulls se m'han tornat una mica de color blau! Jo, que havia tingut un verd ben maco (és cert, tirant a clar, però verd) i ara me'ls veig de color blau... Això pot ser? Canvia el color dels ulls o només és efecte de la llum o de qualsevol altre factor?

Una nova Laia en procés de metamorfosi? No crec, em sembla que he sentit casos similars. A moltíssima gent li canvia el color dels ulls respecte de quan eren petits, igual que el del cabell. Rossa i d'ulls blaus era jo. I amb uns rínxols increïbles, que en una tallada de cabells van desaparèixer inexplicablement. I au, el cabell i els ulls es van anar enfosquint... Fins a quedar-se de color castany clar (i ara per efecte de la henna, vermells :P), i els ulls verds.

Deixant de banda que jo ho he notat, algunes persones que he conegut recentment em deien: quins ulls més blaus! Duus lents de contacte? I jo: no, que són verds i naturals. Mai se'm passarà pel cap posar-me lents de contacte, em fa molt i molt de respecte posar-me una cosa dins de l'ull. I si a sobre és per canviar-me el color dels ulls, que ho trobo una tonteria a nivell mundial, encara menys.

Per tant, estaré a l'aguait d'aquesta metamorfosi, a veure si només són paranoies meves, el Sol que s'avorreix i juga als efectes òptics, o si de veritat se m'han aclarit els ulls...

Paral·lelament ja us aviso que m'hi he posat de valent i que aviat podreu veure la metamorfosi del meu bloc! I aquesta metamorfosi sí que és de veritat, amb totes les lletres! I ho he fet jo! Ostres, en Carquinyol tenia raó quan em va dir que me'n sentiria satisfeta... :D

Nota: Avui tocava ball! Bé, bé... més mogudet que l'altre dia. Ens han fet fer una coreografia amb aquesta cançó...

boomp3.com

11 comentaris :

  1. M'has fet anar a mirar-me al mirall el color dels meus ulls, però continuen sent marrons. Deuen ser ben macos els teus!

    ResponElimina
  2. Espero que la teva metamorfosi no acabi com la de Kafka!! Probablement és un efecte de la llum. Mentre siguin tots dos iguals... Vaig cenèixer un noi que en tenia un de marró i l'altre d'un color verd-blau. Abans no t'hi acostumaves, feia una mica d'angúnia, la veritat.

    ResponElimina
  3. Em sembla que el procés és normal. Els ulls canvien una mica de color, ja no per efecte de la llum que els toca, però potser si perquè a l'estiu n'hi ha més de llum, més hores i més intensitat. M'ho invento, però a que cola? Segur que és algun efecte adaptatiu.

    Ah, i la metamorfosi al fer-nos grans també existeix. Molta gent té ulls i cabells clars de petits, i després es van enfosquint, suposo que també per algun procés adaptatiu.

    ResponElimina
  4. Una vegada vaig preguntar-ho a una professora (a mi em va passar amb els cabells de ros a castany).

    I si no ho recordo malament és perquè amb l'edat augmenta la quantitat de melanina. I per això els cabells s'enfosqueixen.

    ResponElimina
  5. Jo a vegades tinc els ulls marrons i a vegades els tinc verds. Depèn de la llum, i de l'estat de l'ànim. Potser a tu et passa el mateix. D'aquí a una setmana i un dia (sembla una condemna!!!) torna't a mirar al mirall a veure si, un cop fugits els nervis, els ulls encara són blaus.

    Oh! Quines ganes de veure la nova plantilla!

    ResponElimina
  6. quines ganes de veure la nova plantilla !!

    ResponElimina
  7. és tot un estudi d'introspecció, Tirai, mirar-se els ulls fixament al mirall... a mi m'encanta!

    ---

    Nooo jo no vull ser un escarabaaaaat fada! espero que si em passés em tiraries pols màgica no?

    ---

    Cola, xexu, sí que cola! :P I d'això de fer-nos grans, conec a d'altres que també eren rossets de petits... Potser conforme ens toca el sol s'enfosqueix? ni idea...

    ---

    Oooh gràcies alsaanid! El color dels ulls també és degut a la melanina em sembla, però no fa gaire que m'ha canviat... Que estrany!

    ---

    hehehe LLUM, així que to depèn de tu, no? doncs torna'm els meus ulls veeerds!

    ---

    Carquinyol... em queda poquet, poquet! però no us feu gaires expectatives eh! Que a mi m'agradi no vol dir res......

    ResponElimina
  8. Des que vas penjar el post que la tinc a punt i n'he fabricat una mica de reserva per si de cas...:P

    ResponElimina
  9. Tranquila, jo segons qui hem mira, o la llum del sol o l'estat d'anim els tinc marrons verds, avellana... ma mare ho resumeix amb "tens els ulls tornasol, com la teva avia". Home és chulo així anem variant jejejejje

    ResponElimina
  10. Ei doncs vist així helena... no està malament, no pas ^^

    ResponElimina
  11. Hola a tothom!
    Estic començat el meu treball de recerca i presisament va dels ulls de color marró que avegades són marrons i verds.

    Si voleu em podeu enviar un email amb les vostres característiques : parejo_trps@hotmail.com
    En farieu un gran favor.
    Moltes gràcies!

    Iris Lambert

    ResponElimina