24 de juny 2008

Lectures per a l'estiu

És la primera vegada que se m'acumulen tants llibres per llegir al calaix. Normalment sóc d'aquelles que quan té un llibre sense llegir o quan li'n regalen un, se'l posa a llegir de seguida. Aquesta vegada, però, n'han vingut molts i massa de cop, en un moment on no podia dedicar-m'hi. Però per això existeixen les vacances també. Per dedicar-se temps a un mateix i poder fer coses que la resta de l'any no són del tot possibles...

Per si algú en coneix algun i me'n vol donar una mica la seva opinió, aquí us deixo els llibres que he rebut i que encara estan per llegir:

- De Lev Tolstoi, dos contes curts: la mort d'Ivan Ilitx i La sonata de Kreutzer
- D'Agustín Fernandez Mallo: Nocilla Experience
- De Woody Allen: Pura anarquia
- De Marguerite Yourcenar: Memories d'Adrià
- De Konrad Lorenz: Hablaba con las bestias, los peces y los pájaros
- De Daniel Mason: Un país llunyà

Però per sobre de tots aquests... per sobre... n'hi ha un altre. Un que té força dibuixets i fotografies. No sé pas si m'agradarà o si serà entretingut, però almenys té fotos. En moltes hi surten cotxes, o carreteres, o senyals de trànsit... I és en castellà. I en un llenguatge massa recargolat, però què hi farem. Aquest és el que em corre més pressa i el que els encapçalarà a tots!

8 comentaris :

  1. cotxes, carreteres i en espanyol... umm... no serà la biografia d'en Fernandito Alonso oi ?

    ResponElimina
  2. mmmm a la portada hi posa alguna cosa de Permiso B... ostres, no m'hauran timat oi?????? Fernando Alonso no per favooooor!

    ResponElimina
  3. Hauries de veure la meva pila de llibres per llegir, que de fet no és pila, sinó piles, perquè n'hi ha... no puc comptar-los, no sé comptar fins a tant!!!

    Dels primers llibres, no et puc dir res. I de l'últim... no vas una mica massa aviat? Que no et pots examinar fins al setembre, no? Mira que jo no tinc retentiva, i a la que m'hi vaig posar, vaig anar a examen en un parell de setmanes!!! No és tan dur... Ai! Però ara em recordes que... he d'anar a renovar-lo...

    ResponElimina
  4. Carai, quina llista.

    Em sonen alguns autors però encara no n'he llegit res. Aquest estiu també dedicaré unes hores a llegir que també se me n'han apilat uns quants de llibres...

    PS: Ja has consultat la nota de la selectivitat?? Es que ja ha sortit.

    ResponElimina
  5. Memòries d'Adrià és un dels millors llibres que he llegit mai!
    Buf! el cotxe... jo encara no m'he fet l'ànim...!

    ResponElimina
  6. hehehe Llum, em puc presentar a teòrica amb 17 anys. Com que els faig a l'estiu, els 18, i l'autoescola tanca a l'agost, quan comenci les pràctiques ja seré major d'edat.

    ....

    Alasanid... Sí! ja la sé, ja la sé! Apteee :D (vale no és una sorpresa, però mola dir-ho jijiji)

    A veure si fem feina i llegim molt aquest estiu!

    ....

    ooh nimue! Bien! Algú que em diu una opinió! Doncs a veure si a mi m'agrada ^^

    ResponElimina
  7. em sembla que només m'he llegit l'últim... i no em van pas quedar ganes de repetir-lo!

    ResponElimina
  8. Un llibre de carreteres amb preguntes llargues i recargolades?
    Ah!!! si un llibre d'endevinalles d'aquelles que siencertes les 40 et donen premi jejejejeje

    Molta sort amb el carnet!!!

    ResponElimina