27 de juny 2008

Ja ha nascut!

Ja feia temps que jo volia un animaló al meu bloc. Què és una cova submarina sense estrelles de mar, peixos o d'altres individus que li dónen vida? Res! Però és clar, jo també sóc una mica restrictiva... de les webs on hi ha animalons per adoptar no me n'agradava cap. Per què? No perquè no fossin aquàtics, ja que hi ha peixos, tortugues, pingüins... Però jo volia... Jo volia... un dofí. I ja és aquí!

Per fi ha nascut, i amb ell augmenta la família. El cau de les Nereides ja té un nou inquilí! Després de molts esforços ha vingut a aquest món i té la intenció de quedar-s'hi. És un dofinet preciós que d'ara en endavant nedarà per les aigües del cau, donant-vos el bon dia, la bona tarda o la bona nit a cadascun de vosaltres. Incansable, té una energia que no se l'acaba! Només hi ha un problema... Que encara no té nom! I com que el Zoo de Barcelona ho va fer, per què jo no? Així doncs, m'agradaria que si passeu per aquí em diguessiu un nom que us agradaria pel dofinet. Estic tan emocionada que no he pogut mirar encara quin sexe té, per tant podeu proposar tan noms masculins com femenins. Serà un doíi mascle o femella? Fins i tot això deixo a la vostra elecció! Només hi ha una restricció: Flipper no :P

Podeu deixar la vostra propstra de nom en forma de comentari, en aquest post o en qualsevol dels propers (és que no em veig capaç de no escriure durant uns dies...)

Un cop tingui alguns noms, escolliré els que més m'agradin (perquè el dofinet és obra meva i tinc aquest dret, ale) i us deixaré votar quin us agrada més, a través d'una enquesta a la barra lateral. I llavors... llavors... Tindré un dofinet batejat!!!!!!

I ara, us el presento! Lectors, el meu dofinet!






7 comentaris :

  1. Te l'has hagut de fer tu al final? déu n'hi do com t'ha quedat de bé. De moment no he pensat cap nom, que aquestes coses em costen, però et diré que fa cara de mascle entremaliat. A veure què hi diu la gent, i si se m'acut algun nom, ja te'l diré.

    ResponElimina
  2. Ooooooooohhhhhhhhh!!!!!!!!

    Que maca que t'ha quedat!!! ;-)

    Sí, maca, perquè jo li veig cara de femella! Bé, ja em corregiran si és un mascle, però jo li veig cara de dofineta.

    Encara no tinc cap nom. Però en tindré, eh!!!

    ResponElimina
  3. Uala! És genial! No tinc nom encara!

    ResponElimina
  4. Oooh que bé, ja hi ha discrepàncies de sexe! :P

    Mmmmmmmmmm us heu escaquejat tots de moment... però no us culpo. Si no li he posat jo mateixa nom crec que és per un motiu similar :P

    ResponElimina
  5. Sí que n'és de maco. He de confessar que jo la qüestió del gènere del dofí no la tinc tan clara.

    Hi ha moments que sembla mascle i d'altres en què sembla femella.

    PS: Pel que fa al nom jo també m'hauré d'escaquejar.

    ResponElimina
  6. Vinga, doncs jo vinc amb un nom: Dora.

    Per què?

    Doncs ve de caçadora, però caçadora no m'agrada, així que l'he retallat una mica.

    I per què caçadora? Doncs d'una banda perquè caça aquest peixet verd tan maco.

    I de l'altra, doncs perquè suposo que ja saps la història de la constel.lació del dofí, no? I les seves estrelles més brillants (si no ho saps, llegeix els noms al revès). Tot vol dir caçador, perquè el dofí també és un caçador.

    I res, que m'ha agradat Dora. Ja tens una tercera proposta :-)

    ResponElimina
  7. va, doncs jo també proposo un nom: Eida. Perquè és el final de Nereida, la principal habitant d'aquest cau, i perquè sona bé.

    I si al final ens surt mascle, Neptú :)

    ResponElimina