27 de juny 2008

Follet

Sopar de final de curs. De final de Batxillerat. De resoldre per fi l'enigma de la selectivitat. Una mica de tot. Però ha estat el millor sopar al qual he anat mai, perquè vaig menjar força bé i a sobre la companyia era immillorable. Potser la primera mitja hora va estar massa plena de fanatisme futbolístic, amb alguns auriculars que no es desenganxaven de l'orella i uns quants ulls posats a la petita pantalla (i un cambrer rus que encara creava més expectació...). Però què hi farem!

Va ser una molt bona nit, amb molts somriures, rialles, bromes, històries i records. Els professors de llengua castellana, anglès, química i literatura catalana també eren amb nosaltres, i ens va agradar molt que hi fossin. Un parell d'ells són substituts i per tant suposo que és l'última vegada que els veuré, però he de dir que són per mi dels millors professors que he tingut aquest any.

Un detall simpàtic, de part de la professora de literatura catalana que, tot i que no l'he tinguda aquest any, em porto molt bé amb ella. Em va dir que estava molt contenta d'haver-me conegut, i que quan em veia li recordava a una fada del bosc, a un follet: la manera de vestir; els cabells, curtets i una mica per on volen, apuntant cap a fora; no gaire cosa, petitona; com vaig d'una banda a l'atra... Em va sorprendre molt i em va fer somriure. Mai m'ho havien dit ni tampoc m'he vist així, i ho vaig trobar curiós i bonic. Vaig pensar que potser seria influència d'ella... O del trosset de Nereida de la Llum que m'acompanyarà per sempre, qui sap!

4 comentaris :

  1. ei mira que bé, ja tens un nou títol per si has de fer un bloc nou "la casa del follet" o "el bosc de la fada"

    ;)

    PS: Quan et llegia m'ha vingut al cap en Pumuky

    ResponElimina
  2. Heheh he hagut de mirar qui era el tal pumuky!! No, no m'hi assemblo gaire :P

    ResponElimina
  3. Ostres, m'ha agradat molt aquest comentari de la fada! Segur que sí, que t'hi assembles! De fet, em sembla que la imatge que tinc de tu ja s'assembla a una fada. Però em puc equivocar, és clar! :-D

    ResponElimina
  4. Jo també he pensat en el Pumuky, jeje! Distància generacional ;)

    ResponElimina