25 de juny 2008

APTE

12 comentaris :

  1. Moltes felicitats, Laia!!!

    Per cert, Alasanid, també esperem el teu apte!!!

    Laia, no ens diràs la nota exacta? Ni tan sols per mail? Si vols, et dic la meva i comparem :-P Que crec que guanyaries tu... ;-)

    ResponElimina
  2. Molt be!!!
    Moltes Felicitats!!!!
    Els fruits de l'esforç!!!
    ;-)

    ResponElimina
  3. Me n'havia oblidat, sort que la llum m'hi ha fet pensar.

    El meu resultat també és apte.

    PS: A tots els qui heu fet una cosa així: us va diferir gaire la nota de la selectivitat amb la del batxillerat? es que a mi ben poc.

    ResponElimina
  4. Moltes gràcies a tots!!!

    Mmm alasanid... la meva és un puntet més baixa... com vaig poder fer un examen de física tan penooooooooos!!

    ResponElimina
  5. Moltes felicitats!!!

    Alasanid, jo ho vaig fer fa uns quants anys, però la meva nota va ser un parell de dècimes diferent de la que vaig treure a l'institut.

    Laia, això et passa per escollir física en comptes de mates! On s'és vist!!!

    ResponElimina
  6. Molt més que apte, ara comença la millor part dels estudis. Moltes felicitats.

    ResponElimina
  7. Que nooooo matgala, que van ser un parell d'errades tontes! A més, amb mates anava més insegura i n'hagués fet moltes més segur :P

    ----

    Ei xexu gràcies ^^ Sí, per fiii!!! :D

    ResponElimina