13 de juny 2008

Amortitzant el temps

Ja fa temps que en volia unes, però no sabia ben bé de quin color agafar-les. Bé, sí, banques no que de seguida acaben fetes porqueria, totes brutes. Negres tampoc, massa fosques. Necessitava un color llampant, maco, alegre per l'estiu, i si podia ser, que les espardenyes fossin originals. Finalment, en una botiga a prop de casa, per tres euros, les he trobat...



Són més maques! Cridaneres, còmodes i el color s'assembla força al d'una faldilla que tinc! Que guai! Però la cosa no s'acaba aquí. En tenir-les a les mans m'ha vingut un flaix, un d'aquells satisfactoris, creadors, constructius. I he decidit fer-ho, perquè he cregut que podria ser una bona idea. Si la cosa acabava malament, no hi perdria gaire tampoc...

Així doncs ha començat un costós procés de selecció dels millors entre els millors, he ampliat horitzons, i he fet una tria dels més competents per acabar, finalment, amb un únic escollit. L'escollit en majúscules, que juntament amb una bona estona, paciència i un permanent negre han culminat en això...


El que m'agrada és que trobo que m'han quedat bé, i a sobre queda llampant, vistós, i no n'hi ha unes altres iguals segur!!!!! Estic pensant d'afegir-hi algun detall més, però encara no està decidit això...

Que bé! Ja torno a tenir temps per fer les meves manualitats! I per llegir, i per anar a la piscina al matí, i per sortir a donar un volt, i per jugar, i...

10 comentaris :

  1. Wow !! vaja curro de bloc. Quina enveja. Que xulo.
    Molt bé, molt bé,...

    ResponElimina
  2. uau! has tunejat les espardenyes!! que boniques t'han quedat! jo no les recarregaria molt més... amb aquest detallet ja queden molt originals! i el color m'encanta!

    ResponElimina
  3. Que xul.les que t'han quedat! Noia, ara que estàs de vacances (i quines vacances llargues!) podràs fer moltes coses d'aquestes.

    Però t'han quedat xul.les, xul.les! Tot i que... no sé, jo no sé si hi afegiria res més. Així queden molt bé!

    ResponElimina
  4. Uauuuuuuuuuuuu, quin canvi més maco de plantilla, m'encanta!!!!!!

    I les sabatilles tan quedat molt boniques, el tunejat que els hi has fet t'ha quedat genial :-)

    ResponElimina
  5. Uau, quina canya! Sempre m'han encantat aquesta mena d'espardenyes per a l'estiu, però aquest detall que els hi has afegit és insuperable! Això és començar bé l'estiu, queda clar que en gaudiràs i molt.

    ResponElimina
  6. Eiii gràcies! veig que us han fet el pes! I sí, he decidit deixar-les així, és veritat; sinó quedarien massa recarregades!!!

    M'ha agradat això de sabatilles tunejades hehehe....

    ResponElimina
  7. T'han quedat molt bé, sobretot el toc personal. Ara, jo no sé si afegiria res més, que llavors poden quedar molt carregades. Però ets tu qui les ha de portar, si les 'tuneges' més ja ens les ensenyaràs. Ja veig que et prova la Post-sele.

    ResponElimina
  8. Super originals m'encanten jejejejeje

    ResponElimina
  9. Gràcies xexu i helena! Sí les deixaré així ^^

    ResponElimina