02 de maig 2008

A partir d'avui, ja no podré dir que mai m'he quedat tancada dins un ascensor...

Ni cobertura, ni el timbre sonava, ni res... la porta que no tanca bé i jo encallada allà dins... i el més fotut és que sabia que passaria, que m'havien advertit! però és per instint que agafo l'ascensor de la dreta i no el de l'esquerra...

A empentes i rodolons, impedint que la porta es tanqués amb el peu, he aconseguit sortir...

A partir d'avui, ja no podré dir que mai m'he quedat tancada dins un ascensor...!!!

9 comentaris :

  1. Felicitats, ja ets una més que deixa el grup dels qui encara no ens hi hem quedat tancats.

    El que em passa és que no acostumo a fer servir ascensor quasi mai i per tant...

    PS: Espero que com a mínim a partir d'avui recordis qeu has de fer servir el de l'esquerra.

    ResponElimina
  2. A mi també em va passar un cop, i hi vaig estar força estona. I un altre cop em va tocar ser el rescatador, vaig ser capaç d'obrir les portes i aconseguir que dues companyes sortissin.

    ResponElimina
  3. Quan vivia a Barcelona, en un pis vell de l'Eixample, tenia un ascensor que tenia la maleïda mania de parar-se entre dos pisos. Ens deixava tantes vegades tirats que crec que ja m'hi vaig acostumar.
    A partir d'aquells moments el meu malson no era quedar-me tancada en un ascensor, sinó quedar-m'hi atrapada i que el terra cedís sota els meus peus... encara em venen calfreds!

    ResponElimina
  4. Ostres!

    Jo mai m'he quedat tancada en un ascensor! És clar que és difícil... Quan treballava a Barcelona, al primer lloc, treballava en un vuitè pis. I pujava cada dia a peu...

    Però molt bé! Jo no sé si hagués pogut sortir-ne...

    ResponElimina
  5. aah! quina angoixa!!! jo quasi mai agafe l'ascensor però és que només de pensar en quedar-me tancada... buf! m'alegre que hages pogut escapar!

    ResponElimina
  6. Jo tmb m'hi he quedat... però uns quants segons... no se si arribaven al minut. Amb els meus braços forçuts vaig poder obrir les portes!! jaja

    Tota una experiència!

    Quan et passa penses: no pot ser que m'hagi passat a mi!

    (com q és lo típic que passa a totes les sèries)

    Cirereta m'agrada el blog!

    ResponElimina
  7. Fins que no van canviar tota la instal·lació de l'ascensor passava cada dos per tres. T'hi acostumes i aprens trucs per sortir-te'n o fas amistat amb els veïns o tens una excusa perfecta per justificar-te si fas tard a algun lloc;-)Bona setmana, guapa.

    ResponElimina
  8. A les pel.lícules sempre hi ha una sortida al sostre de l'ascensor, és un recurs clàssic del món del cinema.
    Tinc la mania quan pujo a un ascensor de mirar al sostre i mai, mai hi he trobat cap trampilla.

    a reveure,

    ResponElimina
  9. Primícia... ja l'han arreglat. però fins quant durarà???

    Alasanid, jo de vegades tampoc el faig servir però un divendres amb al motxilla plena, o bé si vinc de comprar amb les bosses... vuit pisos costen!!

    ----

    Ui xexu, jo s'hi m'hi hagués passat molta estona malament... Histèrica perduda durant uns dies!! Almenys ja sé que puc quedar-m'hi dins si ets a prop... que ja hi tens experiència, en això de salvar!!! ^^

    ---

    Ostes això sí que fa més por carme!! entre dos pisos no m'hi vaig quedar, que si no ja et dic jo que no surto!!!!

    ---

    Llum, jo de vegades tampoc hi pujo, però quan vaig carregada és que costa.... De petita, com que no arribava al número vuit, sempre sempre anava a peu. Serà que em faig gran... :P

    ----

    Nimue, sabia que si no en podia sortir m'enviaries el zeppe....oi?? oi??? ;) (digues que sí vaaaaa)

    ----

    Ei benvinguda utnoa!! Doncs bé, tota una experiència però que no repetiria, t'ho asseguro!!! Me n'alegro que tampoc t'hi estiguessis gaire estona.

    ---

    ostres, després de llegir els comentaris... algun ascensor de Catalunya va com déu manaaaaaaaa???

    Fada, tu rai... un cop de vareta màgica i amunt!!! ;)

    ---

    OOOhh no m'hi he fixat joan!! Ho faré la propera vegada que hi pugi... Encara que em faria més por que mentre jo sóc dalt algú cridi l'ascensor i jo pugui amb ell i acabi aixafada i...i... oh no! Pastetes de laia no!!! (perdó per la paranoia, de debò...)

    ResponElimina