14 de maig 2008

Palpant amb la punta dels dits

Demà l'últim examen amb nota que faré abans de la Selectivitat. De física, com sempre. Aquest home, esgotant tots els dies possibles, amortitzant els últims minuts. Per no perdre els bons costums.

De seguida, ara que ja he arribat al punt culminant, he recordat el post. De fa temps, de quan començava tot. I on jo em feia una ferma proposta d'aconseguir el meu objectiu, que per collons l'aconseguiria. És una de les poques coses que crec que he anat defensant dia rere dia, i que finalment he assolit victoriosament, Sí, ja és meu. Allò és meu. Per mi és una mena de recompensa de tota la meva trajectòria en aquest institut, dels sis anys que he anat fent com una formiga que carrega fins a tres vegades el seu pes, com ha de ser. Realment és meu a nivell personal, però no a nivell oficial. Com tot en aquesta vida, fins que no està escrit sobre paper no és vàlid...

Com a mínim, veig que sé on puc arribar, que de moment he sabut mesurar-me i no he hagut de dir un prou com el del Cuní. I quin goig, quina sensació. Veure que ets capaç d'alguna cosa que és una mica difícil et fa sentir bé, t'apuja l'autoestima. I et veus capaç de menjar-te el món amb patates i un rajolinet d'oli d'oliva per sobre. Encara millor si fos amb una mica de xocolata, ben mirat. Que una mica de dolçor a la vida mai va malament!!

7 comentaris :

  1. No fotis! Patates amb xocolata? Si vols millorar l'oli, que sigui allioli. Felicitats per la trajectòria i ànims que ja queda poquíssim.

    ResponElimina
  2. Home, no n'estem mai segurs fins que no és oficial, però estic segur que tu tens totes les garanties de que anirà bé. Quan s'és bo, no cal la sort.

    ResponElimina
  3. Moltes felicitats!!!

    Estic segura que avui l'examen de física t'anirà molt bé i llavors... festa!!! :-D (almenys durant 3 o 4 dies...)

    ResponElimina
  4. Felicitats i apa, a fer l'últim sprint abans d'arribar a la meta

    ResponElimina
  5. Jo avui també tinc l'últim. Avui, tecnologia.

    Tot i això els del departament de física i químia els agrada fe un examen final. Per tant, la setmana que ve feré els últims de física i de química.

    ResponElimina
  6. Ànims amb la física, conservar la calma és la clau ;)

    ResponElimina
  7. Eiii que ja estiiic!! ^^ Oh quin descans, quina alegria! estic contenta i tot, no ho sé, és com un pes que m'he tret del damunt, Portava dies cansada i tensa i ara mare meva... que bé!!

    ---

    hehhe fada, no em menjo pas de patates amb xocolata!! No ho sé, la primera cosa dolça que m'ha vingut a la ment :P

    ---

    ooooh "quan s'és bo..." xexu!!! Un petonet ben gros :D

    ---

    llum!! ha ant bé, ha anat bé. un error tonto, per no perdre el costum, i la resta bé crec ^^ Ara em toquen uns dies de descans, almenys fins dimarts!!!

    ---

    He arribat a la meta , per fi carquinyol!!

    ---

    espero que a tu també et vagin molt bé alasanid!

    ---

    benvingut anacrònic! Ho tinc una mica difícil, això de conservar la calma. Jo sóc de les d'histerisme, nerviosisme i el que vulguis :P però aquest no és difícil, està superat ^^

    ResponElimina