26 de maig 2008

I cap dels dos sóc jo

8 comentaris :

  1. Ho seràs, Laia. Ho seràs. Algun dia.

    N'estic completament segura. I mira que sóc una mica bruixa :-)

    ResponElimina
  2. Mira-ho pel costat bo, el o la de l'esquerra sembla un alien. Vols ser com ell?

    ResponElimina
  3. Aniria bé de regal per celebrar el final de curs, de selectivitat i totes aquestes coses, oi? A veure si conquistes algú...

    ResponElimina
  4. Mmm sí que ets una mica bruixa, Llum (en el bon sentit eeeh!).Doncs tant de bo... algun dia. Queda tan lluny dir això!!

    ---

    Sii xexuu! Vull ser un àlien com ell :P Si només seria un àlien una estoneta... A més a més, amb el vestit d'immersió estan més graciosos....

    ---

    hehehe carquinyol... D'esperit segur que sí. Però l'aleta dorsal encara no m'ha sortit.

    ---

    Tant de bo elur... Si em donessin un "vale" assegurat a bescanviar per una experiència així, encara que fos dintre de deu o dotze anys, ja saltaria d'alegria ...

    ---

    Si aniria bé, fada???? Seria... ostres... Seria una passada :P

    ResponElimina
  5. jo també pense que algun dia ho seràs! seguríssima!!!

    ResponElimina