20 de maig 2008

I ara... a buidar les butxaques

Dilluns vaig haver d'anar cinc minuts a l'institut perquè em lliuressin el butlletí de notes final, juntament amb la nota que em queda total dels dos cursos de Batxillerat. A partir d'ara, doncs, ja només em queda fer la matrícula i deixar de ser pre-pre per ser només pre!!

Abans del 2 de juny he de fer efectiva la matrícula pagant la modesta quantitat de...

[ale, qui ho vulgui saber que compti!] Déu n'hi do, i a sobre dic modesta! Cada vegada puja més això! Però què hi farem és el preu que s'ha de pagar...

Aquesta setmana no haig d'anar a l'institut perquè només s'hi fan exàmens de recuperació, i he aprofitat per anar a la piscina al matí, a les vuit. Quina llàstima, el carrer... què mort! Molt poca gent caminant, les botigues totes tancades... Malgrat tot, jo sempre surto un quart d'hora més tard de casa... què passa aquí? En un quart d'hora apareix tothom? És la zona, suposo, ja que per anar a l'institut només passo per davant el mercat, el quiosc i els forns de pa. I lògicament, tots ells són oberts. A més a més, em trobo a molts nois que fan el mateix camí que jo, tots anem a petar al mateix lloc. En canvi, per anar a la piscina he de tirar per un altre camí, que fins i tot els dissabtes i diumenges al matí té més vida! Una mica estrany tot plegat... Això sí, anar de bon matí a remullar-me o córrer és fantàstic! Després estic tot el matí ben desperta i activa, la son marxa no sé pas on i que em fa sentir molt bé, carai! Però la setmana que be ja se m'acaba....

9 comentaris :

  1. Ostres, jo m'enrecordo quan vaig pagar le meu titol de batxillerat...és una maleïda estafa, ni que ho firmes el rei en persona...maleïda burocracia, que a més d'estorbar ens costa diners

    ResponElimina
  2. Córrer a primera hora del matí és el millor que hi ha !!

    Gaudeix d'aquests moments de tranquil·litat ;)

    ResponElimina
  3. Aprofita ara que pots! És fantàstic poder combinar l'exercici físic amb l'esforç intel·lectual. Tots ho hauríem de fer. Ehem, em sembla que fa mesos que no trepitjo el gimnàs... Bona nit, maca.

    ResponElimina
  4. aprofita aquest dies ben merescuts! ja queda poquet! Dins d'un mes estaràs totalment de vacances amb una nova vida per davant. Que emocionant!

    ResponElimina
  5. Jo encara no el tinc el butlletí, suposo que caurà aquesta setmana o la vinent.

    I jo que pensava que hi hauria algun dels bitllets blaus menys.

    El tema d'hora i ambient sí que és cert que el que es respira quan els nens són a classe és molt diferent al que a vegades estem acostumats.

    ResponElimina
  6. Buf! Jo sóc totalment de tardes, només per anar al gimnàs o a la piscina no podria pas aixecar-me a aquestes hores, quina mandra que em faria. Em veig obligat a aixecar-me perquè he d'anar a treballar. Si no, tranquil·lament dormiria fins les 10 o les 11h mínim. I em quedaria més estona despert per la nit, és clar.

    ResponElimina
  7. Jo que m'aixeco que encara no hi ha els fanals encesos... encara que ara ja és de dia! Quina enveja, començar el dia així. Solicito vacances d'inmediat!

    ResponElimina
  8. benvingut anacrònic! no ho dubtis, tot el que està relacionat amb tràmits i títols i coses així es pot fer etern. Si jo el de la ESO el vaig rebre en acabar el 1r de Batxillerat! I total, només han d'imprimir una cartolina!

    ---

    Ui gràcies carquinyol! realment tinc la sensació de perdre el temps, que hauria de fer moltes coses... però buufff estic entrant en una etapa de mini-vacances que no vull deixar :(

    ---

    Ehem... fada! L'has de visitar de tant en tant, o si no córrer a l'aire lliure... Que ja veuràs com estaràs més en forma i superaràs el teu nombre d'encanteris per minut!

    ---

    Aii nimue no ho saps prou ... estic neguitosa tot el dia, cada vegada que veig el butlletí resum de la llicenciatura, o quan veig el full de matrícula... :P

    ---

    No no alasanid, els 84.85 sencerets (a no ser que pertanyis a una família nombrosa, és clar...).

    ---

    Ai xexu, doncs jo deixo la finestra mig oberta expressament perquè estic orientada a l'est i em desperta el solet sobre les set i mitja o així... no ho sé, m'encanta! Sóc més de dia, no tant de nit com tu :D I sóc de dormir poquet... 7 o 8 com a molt :P excepte és clar quan vaig tenir aquesta etapa de cansament, que el meu cos 9 també n'acceptava.

    ---

    hehe carme, segur que és millor amb solet que no pas amb els fanals... Jo quan a l'octubre canvien l'hora i em llevo i és fosc em fa molta mandra, no m'agrada :( Vinga que queda poquet per les vacances d'estiu!

    ResponElimina
  9. Sí que és car, sí... I això em recorda que jo encara he d'anar a buscar el títol de la carrera...

    Jo també sóc de matins. Anar a córrer (o nedar) el matí és el millor que hi ha! Jo intento convèncer a la gent, però tothom em diu que no. Els dic això de que em desperto, i em diuen que no, que ells, quan acaben de fer esport, estan cansats i només tenen forces per tirar-se al sofà... com si jo no fés esforç! En fi...

    ResponElimina