30 de maig 2008

En procés de tornar a ser jo

Fa uns dies us parlava del nostre sistema immunitari, limfòcits, etc... Doncs em sembla a mi que els meus estan una mica adormits. Des de dimecres, avui és el primer dia que puc asseure'm davant l'ordinador i passar-m'hi una estona sense que em rodi el cap; he pogut sortir a que em toqués l'aire i el meu estómac ha après que no es pot viure només de poma i arròs bullit. Ja no em marejo gairebé, he deixat de visitar el sr. Roca cada hora i ja no vaig només del llit al sofà i del sofà al balcó. I tot aquesta setmana, precisament...

Que havia d'assistir a unes classes concretes perquè el que s'hi deia m'interessava.

Que una amiga feia els 18 i organitzava un sopar senzillet a casa seva.

Que havia de repassar una mica per la Selectivitat (això encara ho puc arreglar, que em queda una setmana).

Que la mà cremada feia més bona cara i tot apuntava que ja podria anar a la piscina.

No em considero una mala malalta, perquè no demano coses cada cinc minuts ni agonitzo pels racons, però realment m'he avorrit bastant. No, molt. I a sobre amb una ràbia continguda que... uffff. És que no em suporto malalta! Perquè em fa mal el cos, i si em moc molt perquè m'avorreixo, doncs em balla tot. I encara més... Quan he decidit provar si no em marejava davant l'ordinador, he seguit amb el meu "intent de plantilla" i... me l'he carregat. Ha volat. No havia fet gaire cosa, però m'havia costat i per mi ja era molt! (que ningú em digui que hauria d'haver fet còpia de seguretat, si us plau). T_T

---

Per cert, que a c@ts ja ha començat el procés de votació! Participeu-hi, i tindrem un concurs amb cara i ulls!

6 comentaris :

  1. Aix, la passa de panxa. A casa vaig ser l'única a resistir-m'hi. Els altres quatre van caure tots, un darrera l'altre. A vegades el cos ens demana una treva, Laia. I tu l'has sotmès a un esforç gran aquests últims temps i encara et queda l'últim esprint. Ànims, maca, que falta poc. Un petó.

    ResponElimina
  2. Ostres!

    M'alegro que ja estiguis millor!!! ànims!

    Les coses aquestes sempre venen en el pitjor moment :-( Però mira-t'ho pel cantó positiu: val més aquesta setmana que la setmana de la selectivitat!!!

    ResponElimina
  3. Nena molts ànims, unultim esforç i la selectivitat fora!!!!

    Que et milloris!!!

    ResponElimina
  4. Gràcies a les tres ^^ Avui tinc el cap ennuvolat, allò que si fas moviments bruscos ja no saps ni on ets... però esperem que la cosa millori perquè així no puc fer res!

    ResponElimina
  5. Va dona, que això dura uns dies i prou, i després com nova. A més, la plantilla, quan la tornis a fer, segur que encara et quedarà millor.

    Ah, i gràcies per la propaganda i per participar.

    ResponElimina
  6. ja he tornat a començar xexu ^^ espero que em quedi xul·la...

    Ah, i la propaganda... la veritat és que aquest tipus de premi, ben organitzat i com déu mana, el trobo molt encertat! podeu comptar amb mi pel que vulgueu! Ara em sap greu no haver-me ofert abans...

    ResponElimina