19 d’abril 2008

Tal dia farà un any



Doncs sí. 19 d'Abril de 2007 Cirereta obria portes. I ja ha passat un any! I jo que creia que no duraria ni quatre dies...


De regals d'aniversari... res. Jo volia.... ai, jo volia moltes coses. Volia tenir la plantilla a punt per avui. I fer un post ben maco, lluït. Però no ha pogut ser, no he tingut prou temps. Malgrat tot, aquestes coses no les deixaré de banda i ben aviat intentaré fer-les realitat, li faré el famós rentat de cara al bloc i faré un post ben maco per agrair-li al bloc els moments que m'ha regalat i tota la pesca. Però ara no pot ser, tot i que em fa molta ràbia admetre-ho. Potser pel pont de maig... espero!


I ara, me'n vaig a bufar l'espelma...

11 comentaris :

  1. Moltes felicitats Laia! Espero poder-te llegir molts anys més, i segui l'evolució de la nostra petita biòloga en potència!

    ResponElimina
  2. Anys i anys, per molts anys, a la una per molts anys.....

    :D

    ResponElimina
  3. Moltes felicitats i a continuar així !!

    Per cert, encara no m'ha arribat la invitació a la macrofesta que em vas comentar que faries per a celebrar-ho

    :P

    ResponElimina
  4. Moltes felicitats, Laia!

    Vas tenir una molt bona pensada quan vas decidir obrir-lo :)

    ResponElimina
  5. Moltes gràcies Xexu!! Per aquí continuaré, tranquil, donant la tabarra ^^

    ---

    Oooh gràcies Dan, em cantes la cançó i tot!!!! :D

    ---

    Xxxxxxxxxxxxxt!! Carquinyol!! Macro, macro no ho és... i si ho escampes per aquí hauré de convidar-hi a tothom, que no ho veus?? ja te la faré arribar... aviat ^^

    ---

    Si, jo també ho penso pd40, m'agrada dir-hi la meva per aquí... moltes gràcies!!!

    ResponElimina
  6. Felicitats!!!

    Espero seguir passant per aquí encara uns quants anys més ^^

    ResponElimina
  7. Abans de bufar l'espelma pensa un desig!:)Felicitats, guapa.

    ResponElimina
  8. Per molts un any i un dia!!!

    (Vaig tard, tota la setmana que hi vaig...)

    ResponElimina
  9. pos mira que jo...

    :D

    FELICITATS!!!!!!!!!!!

    un anyet tu!!! però ara a continuar postejant, eh!? que ho fas molt bé!!!!

    ResponElimina
  10. Moltes gràcies a tooots!!! :D :D

    ResponElimina