26 d’abril 2008

20 €

Cada any vaig provant i de vegades cau alguna cosa... I és que em sembla a mi que al meu institut no hi ha gaire gent que hi participi tampoc! Però bé, el cas és que aquest any vaig presentar també un escrit pels Jocs Florals i... premi ^^ Una rosa (que si no arriba a ser així no en tinc cap amb cara i ulls) i un val de 20 € que puc bescanviar pel que vulgui d'una llibreria-papereria del poble. I no sé què fer-ne, la veritat!

L'any passat també vaig obtenir el premi en dues modalitats, així que tenia una mica més de diners. Una part els vaig invertir en material: llibretes, uns arxius perquè els apunts de batxillerat començaven a rebentar carpetes, paper de colors (per fer figures d'origami, i això em recorda que ja tinc dos intents frustrats: el dofí i la rosa de kawasaki, que tot i mirant vídeos no he tingut pebrots d'acabar-la :-( ... i ja me n'he anat del tema), algun bolígraf segurament i ja no recordo si alguna cosa més. La resta dels diners els vaig invertir en un parell de llibres: un per mi (que el van haver d'encarregar perquè no el tenien) i un per la meva mare, que el va veure a la botiga i li va agradar. Des d'aquell precís moment vaig jurar que no tornaria a demanar un llibre en aquell lloc: del mes de maig que el vag encarregar me'l van portar.... al novembre!! Un aplaudiment! I jo que el volia llegir a l'estiu, perquè a l'hivern ja tenia la pell freda i un altre de castellà pendents...

Doncs resulta que ara tinc 20 € i un mes per decidir què en faig... I no vull esperar fins a l'últim moment per saber què fer-ne!

11 comentaris :

  1. Primer de tot, moltes felicitats!!! Si és que ets una crack :-)

    I la resta... doncs no ho sé. Jo segur que trobaria algun llibre que em cridés l'atenció. I sinó, a carregar material per l'any que ve :-D

    ResponElimina
  2. Felicitats!!

    Si que van trigar a portar-lo... Ja te l'has llegit o el guardes per l'estiu?

    I amb el val d'aquest any... Ves voltant per la llibreria i possiblement et trobaràs amb algun llibre.

    PS: Jo mai he pogut guanyar una cosa d'aquestes...

    ResponElimina
  3. Felicitats per guanyar.

    Jo ho tindria clar, però veig que la solució no et va massa. Jo posaria uns euros més i em compraria tres llibres de butxaca. Sóc un malalt de la lectura, em sap greu.

    ResponElimina
  4. Jo els gastaria en arrós. Tal i com s'estan posant les coses els especuladors van ara cap aquest mercat i, qui sap!!, potser després podràs obtenir 30 euros al vendre l'arrós !!

    ups.. això és especular!!! :P :P

    ummm.. i si el gastes en un llibre sobre com cultivar arrós ? :P

    ResponElimina
  5. Felicitats!!!!
    Que bè...
    Be, pel premi, doncs, un capritxet per tu....
    I si no en saps que fer...
    Doncs sempre pots fer un donatiu a una OnG..., no sé dic jo...
    I sinó a la guardiola...Que l'estalvi no esta gens malament!!!

    ResponElimina
  6. Bé, bé. Així que tu ets d'aquelles alumnes recurrents als certàmens de Sant Jordi, eh? Moltes felicitats!!! Gràcies a gent com tu tenim ganes de tornar a organitzar-ho tot per a l'any que ve, que si no... I pel que fa al premi, doncs, mira, jo et recomano que et deixis guiar pels teus gustos i que triïs un llibre, qualsevol llibre, segur que hi trobes un grapat de coses interessants. Un petó, guanyadora!

    ResponElimina
  7. felicitats pel premi!

    què no saps com pulir-te 20 eurets? però si és la mar de fàcil!!!!!

    :D

    jo em compraria algun llibre de poemes (per allò de que si no me'l subvencionen no me'l compro) :P

    has fullejat l'últim de l'Albert Roig?

    ResponElimina
  8. moltes felicitats i gràcies per participar que segur que als teus profes els vas donar una alegria! ja ens contaràs quin llibre tries... :)

    ResponElimina
  9. Mmm vaig pensant, m'estic rumiant algun títol...

    Eli... els diners els he de gastar a la llibreria, és un val de descompte :P

    ResponElimina
  10. Ai coi...
    a la llibreria... si no sé en que estaria pensant...ja,ja,ja
    Doncs un llibre, sempre es benvingut... qualsevol serà del teu agrat...
    Mira jo et recomano, Marina del Carlos Ruiz Zafon

    ResponElimina
  11. Ai coi...
    a la llibreria... si no sé en que estaria pensant...ja,ja,ja
    Doncs un llibre, sempre es benvingut... qualsevol serà del teu agrat...
    Mira jo et recomano, Marina del Carlos Ruiz Zafon

    ResponElimina