08 de març 2008

Uns quants records...


Guardaré totes aquestes xorrades en un raconet de la meva habitació, per poder-les mirar, remirar i trobar-me-les més endavant, com li va passar en xexu amb una motxilla plena de coses del passat. Els meus mapes, la travelcard, els tiquets dels museus, fins i tot el paper de facturar l'equipatge...

Cada cop que ho vegi podré reviure les maleïdes turbulències causades pel vent, la ciutat des del cel, parets que m'expliquen històries, gent amunt i avall, allò de mind the gap between the train and the platform... Tot

Hi haurà qui pensi que són tonteries... i ho són. Però són les meves tonteries. I m'encantaria explicar-vos-les totes, tot el que vaig viure, el que vaig somiar desperta. Però ho he de fer també visualment. Així doncs, encara us faré esperar una mica, fins que tingui les fotografies :-(

1 comentari :

  1. Quina memòria! T'has recordat d'aquell post de la motxilla. Tu si que ets una seguidora fidel. Si em trobo coses per les motxilles és precisament perquè també sóc amant de guardar tot tipus de papers i paperets. Sempre guardo moltes coses dels viatges, i després no sé on van a parar. Quan apareguin, doncs mira, records al cap.

    ResponElimina