07 de març 2008

Tornada

Viatge acabat i una experiència més. Afortunadament, és una d'aquelles que sempre recordaràs i que romanen a la teva llista de "a repetir". La ciutat, la companyia, els monuments, les passejades, el meu te de mitja tarda... Tot, m'ha agradat tot. I hi tornaria demà mateix, i tant que sí!!

M'ha aportat moltes coses fer aquest viatge, i totes les que em venen al cap són d'allò més positives...

Imatges de somni i paisatges impressionants. Mentre era a l'avió, un gran matalàs flonjo i espès s'estenia sota els meus peus, mentre que el sol es veia ben lluny, mig amagat, entre teranyines. En canvi, a la tornada s'endevinava nítidament per sobre dels núvols mentre em regalava un ampli estol de colors ataronjats i vermellosos digne de veure. A més a més, tenir davant dels nassos tots els monuments que has vist en fotografies cinquanta mil vegades és fascinant.

Els pubs. Veure'ls des de fora ja era tot un espectacle per a mi: l'encant de la fusta, dels cartells antics, de l'ambient... I prendre-hi alguna cosa ja era apoteòsic!

Moure'm. Anar amunt i avall amb la meva Travel card, haver de fer servir el meu anglès en alguna ocasió(ehem.. sé que l'he de millorar però de tot se n'aprèn!), agafar un autobús de dues plantes, seure al davant de tot i patir perquè gairebé s'estampava contra el del davant...

Les nits. Que no eren nits, eren una prolongació del vespre. I xerrar, i riure i passar-ho genial. I sentir en boca de més d'un y tu cómo aguantas sin nada? mentre ell té a la mà un Red Bull i després s'acabarà la cervesa que hi ha sobre la taula. I és que no sé què és el que em passa quan surto de viatge amb amics però la son no acaba d'arribar mai mentre hi ha activitat. Això sí, en tornar a casa, nou horetes del tirón i després per la tarda un petit atac de son...

Mica en mica us aniré detallant el meu viatge... És que encara no tinc les fotografies! La càmera de casa no és exclusivament meva, sinó del pare, així que no me la vaig endur. Això sí, vaig xupar càmera dels altres :P Així doncs, habilitaré una carpeta a l'ordinador i l'ompliré de tots els records d'aquest viatge que els companys em passin. I així podreu veure el Big Ben de nit, tot Londres des del London Eye, els beefeaters, un Big Red Bus, ELS DOFINS DEL MUSEU D'HISTÒRIA NATURAL, Picadilly Circus, Einstein - Will Smith - Bob Marley... etc (Madame Tussauds ^^) i moltes coses més...

I finalment, per petició popular...

Segurament molts de vosaltres sabreu programar-ho, però com que a mi en el camp de la programació m'ho han de donar tot bastant mastegat...

Això de programar posts ho vaig fer a través d'aquesta pàgina. Un cop hi entres, hi ha un link que diu blogger in draft, que directament et condueix fins al panell del teu bloc. Només cal que escriguis un post i que a opcions del missatge hi posis el dia i l'hora que vols que es publiqui el post.

4 comentaris :

  1. Benvinguda!!! Esperem amb delit les fotos i tot el que ens vulguis explicar.

    ResponElimina
  2. Bentornada!!!

    Sí, ja veig que els dofins et van fer gràcia :-)

    Al final la Tirai ho va descobrir, com es fa per programar posts. I jo ho vaig mig explicar en un comentari, però gràcies!!! Sense tu no haguéssim provat de trobar-ho!

    ResponElimina
  3. Ja tornes a ser aquí. Pel que he pogut llegir t'ha anat bé.

    Ja anirem veient què dius.

    ResponElimina
  4. Ben tornada entre nosaltres. M'alegro que fos una experiència tan positiva. Els viatges poden anar malament, t'ho asseguro. Però aquesta vegada has tingut sort, i segur que no ho oblide s mai.

    ResponElimina