10 de març 2008

Primers petits detalls

Com que de moment les imatges que m'han passat del viatge no són de gaire bona qualitat, em reservo els monuments per a més endavant. Ara, un resum de petits detalls d'aquesta ciutat. Primer de tot, si no pugem a l'avió malament!! Algunes turbulències ens van fer el viatge "més entretingut", però a part d'això va ser un vol agradable...



Mile End, la parada de metro de la qual sortíem cada dia. L'autobús 25 des de l'hotel fins a Mile End, i des d'aquí, cap a les entranyes de la ciutat... Mind the gap!



Un dels pubs de Londres, un d'aquells llocs que conserven el seu encant, la seva essència. Un dels llocs on m'hi passaria hores i hores amb un te a la mà...



I al museu d'Història Natural també hi vam ser! Un viatge que va des de la prehistòria, amb esquelets de dinosaures....



... fins a l'època actual, on un dels animals més impressionants era aquesta balena, reina del fons marí, que superava els trenta metres de llargada...



I no ens oblidem dels dofins, si us plau! Això mai! En tinc més fotografies, però tampoc us volia fer plorar de l'emoció... Com a homenatge, encara que la fotografia no és gaire bona, vaig fer una fotografia a un model de dofí del Ganges, que com molts de vosaltres sabreu s'ha inclòs a la llista d'espècies extingides. Però trobo més adient aquesta...



I d'aquí a la Torre de Londres i la porta dels traïdors, que com el seu nom indica, era per on entraven aquells que havien traït a la corona (a la sala de les joies e la corona no s'hi poden fer fotografies, per això tampoc en tinc...)



I el Palau de Buckingham? També el vam visitar! Encara que des de darrere de la reixa, que si no mireu què us pot passar...



I cada dia parell podreu veure a les onze del matí un interminable canvi de guàrdia. Això sí, els barrets aquests són tan suaus! (i està comprovat que si a algun d'aquests homes el mires fixament amb la cara somrient, si està de bones et correspon amb un altre somriure... que no són tan seriosos en el fons!)



I què hi ha al 221b de Baker Street?



I perquè els guiris no ens equivoquem i ells tinguin disgustos, ja es preocupen d'indicar bé que ells van a l'inrevés...





I ja per acabar, una d'aquelles imatges de cotó fluix i sucre. La tornada, des de dalt de l'avió. No venen ganes de llançar-s'hi perquè sembla que hi rebotarem i pujarem ben amunt del cel?

4 comentaris :

  1. ooooohh... com mola !! Londres, el lloc on els avions es veuen amb una palleta als passatgers, totes les coses acaben en "end", els animals estan molt prims, els dofins volen, els soldats porten tupes com en Chikiliquatre i els carrers tenen "looks" diferents !!

    :P

    ResponElimina
  2. Un molt bon recull fotogràfic, no vau perdre el temps, no.

    ResponElimina
  3. Hahaha carquinyooooooool ^^

    tens raó, jo pensava que l'avió ens engoliria de cop, però se'ns menjava poquet a poquet, per digerir bé... I jo també ho vaig pensar, això dels animals! pobrets, que no els donen de menjar? faré una reclamació! I dels dofins... què et pensaves? per què m'agraden tant? Si són molt versàtils, s'adapten a tot! és més... són superherois!!!! (vale, ara m'he passat... :P)


    Ei xexu! també tinc les típiques fotos dels edificis, però aquests petits detalls fan gràcia. I a d'altres hi surto jo, però aquestes de moment no les poso... :P

    ResponElimina
  4. Oh! Quina enveja que m'ha agafat de cop!

    Dius que de moment no les poses, les que hi surts tu? Va, posa-les, posa-les, posa-les, posa-les, posa-les, posa-les, posa-les, posa-les, posa-les, posa-les, posa-les, posa-les, posa-les, posa-les, posa-les, posa-les, posa-les!!!!

    ResponElimina