22 de març 2008

Presentacions

Senyors, el meu avet. Avet, els lectors del meu bloc :D


I un detallet d'una de les DUES pinyes del meu avet ^^


I pensar que aquesta preciositat fa uns anys cabia al balcó de casa meva i ara... fa més de 3 metres! (perquè dos com jo en fa segur...)

Està gran, maco i creix fort. Ahir, les branques tenien brots a les puntes, que s'enfilaven mica en mica cap amunt. Segur que arribarà a ser tan gran com el que hi ha a l'entrada de la casa! El tronc és cada vegada més robust, les fulles més verdes, comença a tenir pinyes... Això és signe de bona salut, no?

9 comentaris :

  1. Oh!!!! Que maco que està, l'avet!!!

    ResponElimina
  2. Feia mesos que esperava aquesta presentació, encantat de coneixer-lo!

    ResponElimina
  3. Molt agradable el teu avet. És molt xerraire! Jo en tinc 3 de plantats que hagin viscut, però estan tan grans que de cadascuna de les branques en sortiria un avet.

    ResponElimina
  4. Preciós, i fas molta enveja.
    Però un detall de torracollons...
    Segur que és un avet (Avies alba)?
    No serà una Pícea (Pícea ábies)? Es que en els avets les fulles surten a banda i banda de les branques i les pinyes estan dretes (no pengen).
    Ja ho se que que més dóna? Era només per ser puntillós :-D

    ResponElimina
  5. Doncs si que t'ha crescut l'avet, si, senyal que el cuideu bé. Encara que a aquests arbres tampoc no els cal massa cura, oi?

    ResponElimina
  6. Apa, ara a escriure el llibre! El tema dels fills deixa'l per moooolt més endavant-)Molt bonic l'avet o el que sigui, felicitats!

    ResponElimina
  7. Aaah, a que no exagerava? a que està maco?? :P

    Dan... :D :D :D!!! Gràcies per l'apunt! A més a més, era jo la que vivia enganyada... ma mare ja ho sabia que era un pi i no un avet, però quan li he dit el nom científic he quedat com una reina :P I no és per ser torracollons, si m'encanta saber-ne més!! gràcies!!!!!

    No xexu, en realitat no cal tenir-ne gaire cura... és molt independent ell :P

    Pi, fada, és un pi al final ^^ Moltes gràcies!!

    ResponElimina
  8. Avet, encantada d'haver-te conegut :-)

    ResponElimina