31 de març 2008

El somni [Relats Conjunts]

- Que si, va dona, que no passa res... Que som al pati, que no et veu ningú! Si només hi ha un arbre i com a molt un ocellet! Si això fa dos pams! Que no hi pot entrar ningú aquí!
- Ah, no, però què t'has pensat? Si vols pintar-me, haurà de ser vestida.
- Però si els nuu reflecteixen la bellesa del cos humà, l'essència de la persona!
- Que no!
- Que sí! I em quedarà genial, segur! Que estàs molt bona... ehem.... és a dir... que la teva bellesa només és comparable a l'estrella més lluent de l'Univers i...
- Ho veus? Jo ho deia jo que només ets un pervertit...
- Que noooooo... Mira, ja tinc el títol pensat i tot: la maja desnuda. Hehe... em faré famós!
- Saps què? A mi com a títol m'agrada més la maja vestida, perquè despullada no em veuràs ni de conya! Porc!
- Oh! I si te'n faig primer un de vestida... després em deixes pintar-te despullada?
- No te'n cansaràs mai o què? NO. N-O. O encara no ho has captat?
- D'acooooord... Va, no t'enfadis... Però abans de començar, deixa'm fumar-me un cigarret, per relaxar-me i inspirar-me.
- Vinga, va, però no triguis gaire...
- I tu, no en vols un? Vinga, que et convido.
- Però no seran gaire forts, no?
- No, dona, no. Els faig jo, amb al meva recepta especial. Veuràs com t'agradarà.

...


- Ostreeeeeees tio... Com t'estimo.... Hihihihi... T'he dit mai que ets un tio genial? Ostres, que guai és tot, no?... Hihihi... I t'he dit que t'estimo molt?
- I tant, jo també t'estimo molt... Vols que et faci un massatge abans de començar a pintar-te? Per relaxar l'ambient i calmar tensions...
- Fes, fes... Hihihi....
- Veus? A que estàs molt millor?
- Sí, hihihi, si em fas pessigolles! Ostres, i quants colors! Quin jardí més guapo que tens! Hihihi... És enorme! I hi tens lleons i tot! I flors de colors que són més altes que jo! Anda, i un elefant! Hihihi... Oh, que maco! Per cert, el teu elefant t'està dient nosequè...
- Mmm... Sí, és clar (pfffffffff), després aniré a veure què vol...
-No, vés-hi ara que com s'enfadi... Farà allò de tirar-nos aigua amb la trompa... hihihi!
- Després, després. A veure, no vols posar-te més còmoda perquè et pugui pintar?
- No, estic bé. Ei, què fas abaixant-me la samarreta? Deixa'm, home... hihihi! Ui, però com és que vas en ziga-zaga mentre intento fer-te fora? I com t'ho fas per donar tombarelles així? Me n'has d'ensenyar... hihihi!
- Sí, sí, ja te n'ensenyaré...
- Ai, que em deixis anar! T'he dit que no me la volia treure!
- D'acooord... Vols un altre cigarret, doncs?
_ Siiiiiiiiiiiiiiii....

....

- Oooh... T'he dit mai que ets un tio genial? Quin jardí... més guapo... que tens! És moooolt xuluuuuu hihihi! I hi tens lleons, i elefants, i... digues a les coses aquelles de dalt de l'arbre que deixin de mirar-me! Per cert, hihihi... de sobte fa més fresqueta, no?




[Nota: l'apunt sobre la maja desnuda i la maja vestida és completament inofensiu. En cap moment una servidora ha volgut insinuar que Goya era un pervertit]

14 comentaris :

  1. :-)

    L'haurien de fer llegir a les escoles perquè la gent no fumés el que li ofereixen :-)

    ResponElimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. Un altre "cigarreta" i diria que el cuadre no es pintarà...
    Molt divertit ;)
    Una abraçada!

    ResponElimina
  4. Què dius, que Goya era un pervertit!!? A no... ei, això és una apologia de les drogues gairebé, una mica fumadeta si que anava la noia, i mira com va acabar. Molt divertit Laia, està molt molt bé.

    ResponElimina
  5. i de cigarrets d'aquests... no te'n deu quedar cap?

    una història molt divertida.

    ResponElimina
  6. hehehe llum... això és una minicrítica a les coses casolanes perjudicials, com les delícies culinàries d'una amiga o familiar teva ;)

    ....

    benvingut uribetty! doncs potser no, qui sap ;-)

    ...

    Una mica xexu, una mica. Jo crec que no hi estava acostumada i li pujava de seguida :P Si és que veure elefants en un jardí ja és una proesa!!

    ....

    Benvingut jordi! No ho sé, espera que em regiro les butxaques, que jo diria que encara me'n quedava algun... merda! segur que se l'ha endut ella!! No el trobo!!

    ResponElimina
  7. he, he, he... què bo! ja m'imagino el Goya amb la seua plantació...

    :D

    ResponElimina
  8. La poma....
    S'han menjat la POMA!!!!
    je,je,je

    ResponElimina
  9. jajaja, Laia, se t'ha anat l'olla bastant, però és molt divertit. Bon relat :)

    ResponElimina
  10. Hiiiihiiiihiiiii, i sense furmar-me res, res de res, buenuuuuu, sí, un cigarret normal....
    Molt divertit, però molt!

    ResponElimina
  11. Passa'm aquesta recepta especial per fumar que jo ho vull provar i riure i fer tombarelles i anar per l'espai i estirar-me sobre els núvols amb un bri de romaní als llavis!
    He rigut molt hihihiii
    Salut!

    ResponElimina
  12. Estic d'acord amb el que diu Pd40, una mica, l'olla s'en ha anat pel seu comte, hiiihiii... Però m'has fet riure força, molt bé Laia.

    ResponElimina
  13. Molt bé! jajaja he rigut molt tenint ganes de llegir el que venia...estupendu i que ruli!

    ResponElimina