11 de febrer 2008

Stop!

Faig aquest mini-post per anunciar que potser durant uns dies no passaré per aquí ni per casa vostra...

Ara toca un Oooooooooohhhhh generalitzat ;-)

No m'he trencat res, ni estic de mudances, ni me'n vaig de viatge (encara), ni res d'això... Simplement que a l'agenda hi tinc un examen com a mínim per dia i... no dono gaire l'abast. I m'he espantat, i la primera reacció és... Aiii i d'on trauré el temps jo ara? Els reis mags no em van dur dies de 26 hores, per tant... M'he de distribuir bé el temps. El que és més curiós és que no sé d'on he tret tantes assignatures... Jo que creia que que no en tenia més de nou o deu! :-P

Potser en faig un gra massa o potser no, tot depèn. De vegades veig molta cosa i de seguida l'aprenc i m'entra, i llavors la muntanya es fa petiiiiiiita.... Però de moment val més que sigui previsora...

Apa, doncs moltes gràcies per passar de tant en tant per aquí i espero poder escriure alguna cosa aquesta setmana...

Per cert, algú sap on podrien fer-me un clon? Això sí, fàcil de mantenir eh!

7 comentaris :

  1. Oooooooooohhhhh...

    Veig que dius encara, això vol dir que és d'aquí poc, no?

    No és que la muntanya es faci petita sinó que des de dalt tot sembla més petit, fins i tot la muntanya.

    Pel tema dels clons... Els millors clonadors que conec es troben a Kamino. On Cau? Més enllà de la Vora exterior de la galàxia, just al sud del Laberint de Rishi.

    ResponElimina
  2. Laia, tranquil.la! Jo a vegades també tinc moments com aquest. Veig que no arribaré, m'estresso, dic que no podré... I després tot s'acaba fent! Ja veuràs com sí!!!

    Per què el vols, el clon? Perquè ella estudii la meitat de les assignatures i tu l'altra meitat? Recorda que els clons venen sense memòria... seria molt més difícil ensenyar a un clon des del principi!!!

    ResponElimina
  3. Va, però no et va bé passar per aquí una estoneta cada vespre per desconnectar? Si ajuda molt, dona. Un clon vols? En alguna illa perduda del Pacífic, en algun laboratori secret, segur que en fan.

    Fora conyes, estudia força, i molta sort.

    ResponElimina
  4. oooooooohhhh.. bé, molta sort amb els exàmens !!

    Respecte el clon, millor parla amb en Dan.

    ResponElimina
  5. molta sort amb els examens i els treballs i totes aquestes coses! Pensa que quan tu els vages acabant jo estaré corregint els dels meus alumnes (val... no és el mateix... ehmmm)

    Jo tinc un clon... la Xoco-Nimue...jeje... Et cal una Xoco-Cirereta... ;)

    ResponElimina
  6. Oooooooooooooooooh!! Que vagin molt rebé els exàmens! Torna aviat!

    ResponElimina
  7. Hehehe gràcies per l'èmfasi alasanid ^^ Doncs sí, aviat us en faré cinc cèntims :P

    I s´no de qualitat els clons? perquè si he de viatjar tan lluny perquè després sigui defectuós...

    ---

    Ui llum, vaig fent vaig fent... ja queda menys! Mare meva, és que sempre et donen la tabarra amb això de : quan vagis a batxillerat, notaràs un canvi eh! I jo el canvi a primer no el vaig notar pas gaire, no era com m'ho havien pintat. I et tornen a dir el mateix aquest any i tampoc t'ho acabes de creure, però ara sí va de debò...

    I jo vull que la clon vingui amb la memòria buida, així li caben més coses... I per estudiar història no cal que li ensenyi res, la planto davant el llibre i ja està :P

    ---

    Si és que algun dia havia de passar per aquí, xexu... I quin dia millor que avui? demà serà un dia lleuger i dur a la vegada...

    I gràcies! de moment van bé, van bé ^^

    ---

    Vols dir carquinyol que en Dan me'n faria un... a bon preu? Encara li preguntaré, a veure què me'n diu :D

    ---

    Hehehe sí nimue, no és ben bé el mateix... Que jo arribo a un punt que crec que no m'hi caben més coses dins el cap! i em fa por fer un "reset" del que no hauria...

    Mmm tens molta sort!! jo és que una Xoco-cirereta me la menjaria! Oiii que bona hehehe...

    ---

    Moltes gràcies Boira! I ja que em crides... faig un post ^^

    ResponElimina