26 de febrer 2008

ja sóc pre-pre! (jo ja m'entenc...)

Doncs au, ja està decidit i ja no puc fer-me enrere. Ja he fet la pre-matrícula de la selectivitat i les guanyadores han estat...

Filosofia, Química, Biologia iiiiiiiiii........ Física! (i la resta, són obligatòries)

Les matemàtiques han quedat fora de concurs! Ha estat una decisió difícil, meditada i ben encertada (o això és el que vull creure i pensar fins a la fi dels meus dies). Realment, em veig capaç de treure millor nota en física que no pas en matemàtiques (ara la matgala què estarà pensant de mi... que per a ella em sembla que són bufar i fer ampolles :P)

En fer-la he hagut d'escollir una contrasenya i una pregunta amb resposta, d'aquelles que tens per si un dia la contrasenya t'ha marxat del cap. Doncs jo ja sabia què posaria: escolliria allò d'animal preferit i la resposta... dofí! Però no. Per primer cop a la vida no apareixia la opció dels animals. Doncs finalment he hagut d'agafar una altra opció, concretament la de l'escola de la infantesa. Com que només n'hi va haver una, segur que no m'equivoco!

Ja està. he imprès el paper i em puc considerar pre-pre-universitària. Quan hagi acabat la tercera avaluació i hagi aprovat el curs, seré pre-universitària. I quan hagi fet la selectivitat i rebi al mòbil un sms que digui allò de APTE (creuem els dits, creuem els dits, una espelmeta al pòster dels dofins i tot el que faci falta...), seré oficialment UNIVERSITÀRIA.

De moment, ja sóc pre-pre. Que tampoc sona tan malament... Això vol dir que ho tinc a tocar, que ja hi arribo...

[PD: estava intentant fer una xorrada amb un programa, però es veu que avui no té ganes de treballar i es penja tota l'estona.. a veure si demà ho aconsegueixo i ho penjo per aquí!]

10 comentaris :

  1. Quèeeeeeeeee???????????????????????

    Hi torno: quèeeeeeeeeeeeeeeeee???????????

    Suposo que no podies canviar la filosofia per les matemàtiques, no? Perquè si podies agafar matemàtiques i has agafat filosofia, això sí que és greu.

    Però... ai! Com pots haver deixat les matemàtiques????????????????

    Segur que ho he llegit malament...

    ResponElimina
  2. El més curiós és que, amb la facilitat que tens per les paraules i la comunicació escrita, et decantis per a les ciències.
    Jo de tu seguiria "cultivant" aquestes habilitats, doncs et poden ser molt útils en qualsevol activitat que escolleixis.

    A reveure,

    ResponElimina
  3. A mi personalment m'hauria fet il·lusió que fossis de lletres... Però bé, m'encanta que els científics tingui afició a escriure i sensibilitat literària.

    O sigui que concentraré les meves energies positives i t'enviaré pols màgica de fada bona perquè tot et surti bé.

    Petonets.

    Fada

    ResponElimina
  4. Benvinguda al club dels pre-pre-.

    Jo per part meva encara no he fet la tria oficial.

    L'altre dia el tutor ens comentava com es fa i ho va pintar molt difícil suposo tot serà mirar-ho una mica.

    Finalment em sembla que només et seguire en la física. De moment tinc pensat triar Història, Matemàtiques, Física i Tecnologia Industrial

    La decisió de deixar la química per la tecno ha estat molt dura tot i haver-ne fet només un any.

    Per acabar-me de decidir només vaig haver de mirar-me un examen de tecnologia...

    Per la meva part inicialment et vaig classificar cap a ciències.

    PS: Ah, per culpa de l'AVE al final anirem de viatge amb avió.

    PPS: Per sort havia guardat el comentari abans de publicar-lo...

    ResponElimina
  5. Com? No has posat Biologia en primera opció? Ara si que no entenc res...

    ResponElimina
  6. Matgala... ostres... Ara hauria de fer allò de xocar els dits índex l'un contra l'altre i donar una explicació a tot això... :P

    Les obligatòries són català, castellà, llengua estrangera, i llavors pots escollir entre filosofia o història.

    La via de ciències de la salut em deixava escollir entre física, matemàtiques, dibuix tècnic, ciències de la terra (que no he fet)... I vaig escollir física (biologia i química són obligatòries en aquesta via). Hi tinc més facilitat, de vegades amb alguns exàmens de selectivitat de matemàtiques m'he quedat travada i no sabia continuar... i en canvi els de física em surten millor. No he de posar-me pals a les rodes jo mateixa no?

    I mirant-ho pel cantó bo... a física tot són fórmules i coses així! Hi ha moltes mates també no?

    ---

    Oh, gràcies Joan ^^ però que sóc científica ho tinc clar... M'agrada llegir, m'agrada escriure... però no m'agradaria fer ni llatí ni tot el que fan alguns dels companys a literatura. M'agrada moooooooolt més la biologia! però tranquil que això d'escriure no s'acabarà pas de moment!

    ---

    Benvinguda fadaaa ;-)

    molta pols, molta pols! Que tot em vagi molt bé! I mira-t'ho pel cantó positiu... m'agraden les ciències i escriure (una mica un dos en un)! La divisió mai és del tot clara...

    ---

    Xexu! Que això és per escollir les assignatures que vols fer a la selectivitat! I biologia ja és obligatòria dins la via que he escollit, juntament amb química. El dubte era matemàtiques o física i ja l'he resolt.

    ResponElimina
  7. Mola sort senyoreta pre-pre, ara ja estàs en el període aquell en que has d'anar treien-te prefixes del davant.

    =)

    Per cert, i parlant de contrasenyes, molt malament això de posar-ne de tan òbvies...

    ResponElimina
  8. enhorabona!!!! és un moment molt emocionant aquest, eh! a gaudir-lo que ara queda la recta final! :)

    ResponElimina
  9. Ei, que està molt bé que hagis triat la física. Si et sents més confiada amb la física, doncs has de triar física. A mi la física de COU em va semblar més "difícil" que les mates (però vaig treure un 9.5 a la selectivitat, és clar que vaig treure un 10 de mates :-) ) Així que ja veuràs com a tu també et va molt bé!!!

    ResponElimina
  10. Hehe carquinyol... de la contrasenya de veritat t'asseguro que és impossible oblidar-me'n!

    ---

    Gràcies nimue! és que és allò de... ja no puc tirar enrere!!

    ---

    OOOOOOOOH! ostres matgala quina màquina! Ara entenc per què vas posar només una primera opció de carrera... Si amb aquestes notes entres a la carrera que vols!! Caram!

    ResponElimina